Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den beste typen å spille er helt klart Assault. Du kan både gi deg selv ammo, óg andre. Våpnene kan til en viss grad brukes som sniper om man trenger å ta ut folk på litt lengre avstander. Marker karen, skyt ett og ett skudd. Såklart, det tar mer tid ettersom det ikke tar like stor skade på slike kuler, men funker gjør det :)

Bruker selv XM8P, og så sluggern(som jeg kaller den) som backup i nærkamp. Sluggern er den hagleladningen istedenfor granatkaster under løpet. Inni bygg, rundt hjørner og slikt er den sabla effektiv.

Og så er Assault fint å være når man trenger og supresse med granater. Sleng ut en ammobag, så er det bare å kaste løs.

Hvertfall den mest universale spilleren.

Føler de andre blir for spesialiserte innen ett felt.

Lenke til kommentar
Er ikke i tvil om at når det kommer ut så er det betraktlig bedre, kanskje detm å noen patcher til.

Men har stor tro på at dette blir et av årets hits.

 

Det er alt en av årets hits ;)

 

Yupp, Rudde har du lyst og sende meg info så jeg kan legge deg til på venne-lista inne i BC2?

Gjelder de som vil også, hadde vært morsomt og få spilt med norske:)

Lenke til kommentar
Er ikke i tvil om at når det kommer ut så er det betraktlig bedre, kanskje detm å noen patcher til.

Men har stor tro på at dette blir et av årets hits.

 

Det er alt en av årets hits ;)

 

Yupp, Rudde har du lyst og sende meg info så jeg kan legge deg til på venne-lista inne i BC2?

Gjelder de som vil også, hadde vært morsomt og få spilt med norske:)

 

Vel, heter Rudde (uten 93 :p)

Lenke til kommentar
Den beste typen å spille er helt klart Assault. Du kan både gi deg selv ammo, óg andre. Våpnene kan til en viss grad brukes som sniper om man trenger å ta ut folk på litt lengre avstander. Marker karen, skyt ett og ett skudd. Såklart, det tar mer tid ettersom det ikke tar like stor skade på slike kuler, men funker gjør det :)

Bruker selv XM8P, og så sluggern(som jeg kaller den) som backup i nærkamp. Sluggern er den hagleladningen istedenfor granatkaster under løpet. Inni bygg, rundt hjørner og slikt er den sabla effektiv.

Og så er Assault fint å være når man trenger og supresse med granater. Sleng ut en ammobag, så er det bare å kaste løs.

Hvertfall den mest universale spilleren.

Føler de andre blir for spesialiserte innen ett felt.

 

 

Assault er vel den beste til å ta ut infanteri. Men han kan ikke ta ut helikopter (med mindre man får et bra treff med granatkasteren), og han kan ikke ta ut tanks. De andre er like allsidige innenfor sitt felt. Medic kan legge ned dekkild, heale og revive. Snipern kan ta ut folk på lang avstand, ta tanks og objektiv med C4, samt velge artilleri om han vil. Engineer kan reparere og ta både helikopter og tanks med rpg, eventuelt legge ut miner (elsker de). I tillegg har han et godt våpen.

 

Jeg synes ikke det er noen som stikker seg ut over noen andre. Det kommer helt opp til hver enkelt og deres spillestil/hva som er nødvendig. Selv synes jeg snipern kan bli litt kjedelig, mens jeg veksler jevnt mellom de tre andre. kanskje spesielt assault og medic. Elsker å være der det skjer.

 

 

Amanita Muscaria:

Du kan legge til meg og om du vil. Alt-Ctrl.

 

Er ikke mye online akkurat nå for tiden, sitter med bachelor oppgave. Men kommer vel online på torsdag tenker jeg.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
Hvor mange FPS har man når man spiller spill på PS3 og X360?

 

~60 i guess, noe over er vel forsåvidt unødvendig ettersom øyet "ser med ca 75fps". Men hørte rundt release tider av PS3 at det skulle være 120fps. Det er hvertfall veldig liten merkbar forskjell på noe over 70-80fps.

Endret av siindre
Lenke til kommentar
Fått teken på UAV, fikk 15 kills på en runde den ble aldri skutt ned fra starten :p

 

Fikk 2 deaths pga den forbaska fallskjermbuggen!

Det du må gjøre når du har UAV i starten, er og vente til dere har gjort ferdig base #2, så gjøre deg klar til og skyte på Apache helikopteret med en gang det spawner.

 

Da vil ikke det andre laget få tak i Apache på en stund, noe som hjelper dere en god del ^^

Lenke til kommentar
fikk unlocka 12x zoom kikkertsikte til snikskytterriflene mine, men virker som den ikke fungerer siden alle riflene mine har orginalsiktet oppe når jeg aktiverer 12x sikte. men Red-Dot/Acog siktet fungerer fint, bare det 12x zoom.

 

noen som har noe informasjon angående dette?

Jeg har heller ikke merket noen forskjell fra den og orginalzoomen.

 

Du kan jo prøve, så se om det er anderledes for en av de andre sniperene.. men tror ikke den funker iallefall. :/

Lenke til kommentar

Det er folk som faktisk kjøper PC til 12-13 tusen for å spille dette! :scared: Det sier litt om betalingsvilligheten til enkelte når det gjelder enkelte spill.

 

Har både PC-beta og PS3 demo. Må si at 12vs12 føles mye mer riktig enn 16vs16 som blir litt vel mange på PC. Optimaliseringen de har gjort fra PS3 Beta til PS3 demo er veldig bra. Det flyter bra der nå. Mye bedre opplevelse enn på PC beta. Blir nok årets fps-spill dette.

Lenke til kommentar
Det er folk som faktisk kjøper PC til 12-13 tusen for å spille dette! :scared: Det sier litt om betalingsvilligheten til enkelte når det gjelder enkelte spill.

 

Har både PC-beta og PS3 demo. Må si at 12vs12 føles mye mer riktig enn 16vs16 som blir litt vel mange på PC. Optimaliseringen de har gjort fra PS3 Beta til PS3 demo er veldig bra. Det flyter bra der nå. Mye bedre opplevelse enn på PC beta. Blir nok årets fps-spill dette.

Tror nok ikke de kjøper en CP til 13 tusen kunn for Battlefield.

De vil nok bruke PCen til andre nyttige ting også :p

 

Man kan vel ikke uttale om 12vs12 eller 16vs16 er best før man har testet ut alle modusene\brettene.

 

Selv synes jeg det bare er tull og lage FPS spill til konsoll..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...