Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må ha over 70FPS for at spillet skal gå bra. Når det er under det, føles spillet mye tregere ut. Er ikke like "glatt" som i andre spill. Men når jeg forcer spillet til DX9, og alt annet på high, har jeg en avg. fps på 90. ^^

Når DirectX'en står på auto, har jeg en avg. fps på 50. Uansett instillinger.

Endret av blashyrkh
Lenke til kommentar
Når du scoper blir det jo som å se Easy Rider. Altså alt blir rosa og skurrete. Veldig psychadelic.

 

Å jeg syntes hele spillet egentlig føles veldig klumsete. Kanskje det er datamaskinen min. Men jeg kjører da mw2 helt glatt.

Er en 2 måneder gammel beta versjon, er nok ikke helt optimisert :hmm:

Og MW2 kjører nok lettere fordi det er bittesmå kart hvor du ikke kan ødelegge hus eller bakken på noen måte, BC2 krever nok mye mer, de anbefaler faktisk quad core på hjemmesiden dems :ohmy:

 

Noen tips fra /v/

Yeah, give that a try now. Also, the game is heavily reliant on your processor, more so than your graphics card. When you get in-game, go into sound and change the setting from HiFi to Headphones. The game uses a significant amount of processing on the sound. Also, open task manager, process tab, right click the BC2 process and set the priority to high.
Endret av Monday
Lenke til kommentar
Hehe. klipp fra da jeg hadde 21 - 0.

Trodde ikke jeg skulle få så mange kills, så rekordet ikke fra begynnelsen :(

 

 

21-0 ? Døde du ikke på slutten ? :p

Bra spillt det Merkoen :)

Hehe joda, tenkte bare på min lengste 'killstreak'.

Tror jeg fikk rundt 40-50 kills (husker ikke deaths) når mappet var ferdig. ;)

---------------------------

 

Hadde selv lite FPS før, men etter litt triksing med ATI Driveren, fikk jeg en enorm forbedring:

Frames: 918 - Time: 19858ms - Avg: 46.228 - Min: 33 - Max: 60

 

Nå:

Frames: 1759 - Time: 18976ms - Avg: 92.696 - Min: 70 - Max: 127

 

Kjører forsatt på DX10 :]

Lenke til kommentar

Da fikk jeg endelig GTX 275 kortet mitt og testet littgrann nå.

 

Core i7 920

2x Gainward GTX 275 i SLi

 

Satt bare på fraps FPS greia og leste av en gang iblandt mens jeg spillte, men det ble noe ca. som:

 

Settings: 1680x1050, "High", 8xAA og 8x AF

 

Max: 120 fps, Min: 50 fps, Avg: 70-80 fps.

 

Kortene yter ca. det samme som et dobbelt-PCB GTX 295. Single PCB 295 yter litt bedre enn 2x275.

 

Men hvis noen husker at jeg skrev at jeg kjøpte 2x Radeon HD 4890 så tror jeg faktisk de to kortene hadde ørlite grann bedre ytelse, men støynivået og temperaturene er som dag og natt. 275 kortene gikk aldri over 75 grader på load eller over 45% fanspeed (nesten ikke hørbart). På idle ligger de på 45 grader, 40% fanspeed. 4890 kortene lå på 65 grader idle og ca. samme fanspeed hvis jeg ikke husker feil, men støynivået var minst 20 ganger høyere, de SKREK.

Lenke til kommentar
Del gjerne hva du gjorde :)

 

Fulgte dette:

(Innlegg stjelt fra electronic arts forumet)

 

managed to increase the performance on my rig by using CCC

 

this advice for ati users only

 

make sure you updated your CCC to 10.1

 

try this it may increase your fps: turn aa and af to 1 in the game

laso turn off hbao then exit

 

open CCC goto 3d settings then click on all

 

for anti-aliasing untick use application settings and set to where you want it mine is maxed at 8

 

for anistropic filtering untick use application settings and set to where you want it mine is maxed at 16

 

also set catalyst ai to advanced(this may cause ctd for some but so far i have had no problem)

 

and set mimap detail level to performance

 

tick enable adaptive aliasing and set to performance

 

i am now getting 70-90 fps everything maxed out which is a 20 fps improvement over using the ingame settings

 

Om noen trenger en oversettelse kan jeg sikkert skrive den inn på Norsk om det er ønskelig, men det er ganske rett frem egentlig :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...