Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når vi er inne på skryt så fikk jeg til 23 kills og 0 deaths, assault, men vi tapte fighten da, som defender :p

Var du sniper?

 

Jeg greier ikke snipe xP

I applaud you.

Hater snipere som er på mitt eget lag i dette spillet, selv om de er i samme huset, defuser de aldri bomba.

 

så du skrev assault litt for sent der ja..

Lenke til kommentar

De defuser aldri, de planter aldri de gidder aldri hjelpe og ta ut tanks ved mindre de har sånn artillery (men de vil nok misslykkes å ødelegge tanken helt) hvis de bruker C4 ligger de å camper inntil noen kjører over, de gidder ikke løpe frem og plante det er egentlig ikke så jævlig vanskelig...

Lenke til kommentar

Når man planter og sitter og passe på så er hagla fin den...men løpe rundt da dør du fort med den.

Liker den 3 pistolen på lista, husker ikke navnet nå.

Den brukerj eg alltid når jeg passer på bomba når jeg har plantet:)

 

Man kan også sniper med red-dot sikte på, litt lettere og løpe rundt.

Syns uansettat de har gjort Sniper-klassen mye mer anvendelig i BC 2 enn foreks. Mw2.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Når man planter og sitter og passe på så er hagla fin den...men løpe rundt da dør du fort med den.

Liker den 3 pistolen på lista, husker ikke navnet nå.

Den brukerj eg alltid når jeg passer på bomba når jeg har plantet:)

 

Neida, løper rundt med den og M9 pistolen er jeg blitt forelsket i den, har sant nok ikke giddi og teste pistol nr. 3 enda, men nr. 2 like jeg ikke i det heletatt.

 

Det kommer nok litt på hvem du spiller med og.

 

Når jeg er recon bruker jeg hagle. M14K (Det heter det?) er sejøst ubruklig, makan til dårlig våpen.

 

Haglene på Bad Company 2 er helt ubrukelige, uansett hvordan du bruker de.

 

Hagla på BC2 eier, den som har sånn rask skyting altså, den andre suger. Jeg får 1.8-2.3 i ratio med hagla.

 

Trivest best som assault jeg. Begynner og bli god med granat kasteren :dribble: . Morsomt og treffe helikoptere med den. Kræsjer med en gang. ^^ Vet ikke om det er en bugg eller ikke, men helikoptere flyger jo til pisas når den blir truffet med granat kasteren. ^^

 

Granat kastern er god, men syns det blir for lett og bruke den når du har ammo på samme fyr.

Lenke til kommentar
Det kommer nok litt på hvem du spiller med og.

 

Når jeg er recon bruker jeg hagle. M14K (Det heter det?) er sejøst ubruklig, makan til dårlig våpen.

 

Haglene på Bad Company 2 er helt ubrukelige, uansett hvordan du bruker de.

 

Nei, de er ikke ubruklige, men du kan ikke bare spraye som mange gjør med automatriflene.

Lenke til kommentar
Det kommer nok litt på hvem du spiller med og.

 

Når jeg er recon bruker jeg hagle. M14K (Det heter det?) er sejøst ubruklig, makan til dårlig våpen.

 

Haglene på Bad Company 2 er helt ubrukelige, uansett hvordan du bruker de.

 

Nei, de er ikke ubruklige, men du kan ikke bare spraye som mange gjør med automatriflene.

 

Du skyter, du treffer, de dør, værre er det ikke, men hater å bli tatt av sånn hagle xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...