Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den første som slår meg er at det er jævla irriterende at det ikke går ann å løpe fort/skrått

?

Ain't it obvious ? Gå ut i hagen og prøv selv :!:

Det går an å løpe fort skrått jo, det går selvsagt saktere enn rett frem, men det går. Det var da fullt mulig på bf2 f.eks.

Lenke til kommentar
Jevrio, spiller det noen rolle om man er god da? Tror de fleste synes det er koselig å spille med folk som gjør så godt de kan. Iallefall hjelpe til, og ikke gå rundt alene, men hjelper man squaden sin, så spiller skill ikke noen rolle akuratt :)

Det jeg mener er at jeg vil spille med noen norske på mitt nivå, ikke noen som har drept det andre laget 3 ganger omtrent før kampen starter.. ikke så utrolig gøy spille med random folk..

Er som i cod4.. gøyest da man kan prate med laget i matcher..

Men ingen jeg kjenner har spillet, eller noen har, men bare MW2 på de (noe jeg forlengst har abandona)

Lenke til kommentar
Hehe. klipp fra da jeg hadde 21 - 0.

Trodde ikke jeg skulle få så mange kills, så rekordet ikke fra begynnelsen :(

21-0 ? Døde du ikke på slutten ? :p

Bra spillt det Merkoen :)

Når vi snakker om rekorder osv, så peiset jeg på med over 15 heals, det andre laget kom ikke forbi de to første A og B pga det. : D

Lenke til kommentar
Når vi er inne på skryt så fikk jeg til 23 kills og 0 deaths, assault, men vi tapte fighten da, som defender :p

Var du sniper?

Jeg greier ikke snipe xP

bruker bare sniper jeg ;-)

de andre våpna funker helt ræva spørr du meg ;-)

- tar jo ett helt magasin for å drepe en dude..

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan dere greier å snipe, jeg prøvde litt og ble drept 3 ganger og drepte en...

Assault var litt uvant i starten fordi jeg ikke hadde så mange skudd i magasinet, men jeg trente meg opp med medic (M249 FTW!) også fikk jeg F2000 på assault og da begynte jeg å bruke den litt mer :-P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...