Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får det opp på mitt G15 tastatur..

Litt rart at det ikke står i spillet :thumbdown:

 

Neida, det er for å få folk til å kjøpe G15 eller G19 og det EIER å ha det på tastaturet!! :-D

Skal ikke se bort ifra at Logitech har noen avtaler med DICE ang sånt :p

 

Siden BF:BC ikke handler om å ha mest kills, men og hjelpe laget slik at man får høy score\poeng. :D

 

Har mye intressant info på G19 tastaturet. :) Synd man ikke kan ta screenshot av LCD-displayet på noen måter. hehe

Lenke til kommentar

Noen som opplever at første gang de går innpå en server så har man grei fps, men når det er ny runde, og det loader er det ræva fps ? :( Skjer nesten hele tiden, også bruker pcen min uber lang tid å loade maps, selvom den slår flere av kompisene mine sine pcer på specs.

 

Er forøvrig

i7 2,6 ghz og 6 gb ram, husker ikke skjermkort, men 4800 serie fra ati med 512 mb ram og gddr5 eller noe.

Lenke til kommentar
Jeg får det opp på mitt G15 tastatur..

Litt rart at det ikke står i spillet :thumbdown:

 

Neida, det er for å få folk til å kjøpe G15 eller G19 og det EIER å ha det på tastaturet!! :-D

Skal ikke se bort ifra at Logitech har noen avtaler med DICE ang sånt :p

 

Siden BF:BC ikke handler om å ha mest kills, men og hjelpe laget slik at man får høy score\poeng. :D

 

Har mye intressant info på G19 tastaturet. :) Synd man ikke kan ta screenshot av LCD-displayet på noen måter. hehe

 

Tar bilder av den lille skjermen med mobilen jeg ;)

Lenke til kommentar

Et lite tips til angående Betaen, du kan melde deg inn i EA og melde deg på betaen.

Jeg fikk en key derfra nå, som jeg gir den første som sendte meg pm:)

 

Men råder alle som ikke har gjort det til og gjøre det, selv om de har så vi kan hjelpe de som ikke har key.

Dette er ihvertfall en måte og hjelpe på som ikke innebærer "stjeling" av andres key...med det mener jeg de som har forhåndsbestilt osv.

Lenke til kommentar
Tar bilder av den lille skjermen med mobilen jeg ;)

 

Hehe joda, bruker mitt Canon 450D jeg om jeg skal ta bilde av noe, men litt stress. Kvaliteten blir heller ikke like god som om man skulle hatt en "screenshot" knapp. :p

Logitech har iallefall en LCD-Emulator..bare vet ikke helt hvordan jeg får åpna den.. Følger visst med driveren for G19 iallefall.

 

i7 2,6 ghz og 6 gb ram, husker ikke skjermkort, men 4800 serie fra ati med 512 mb ram og gddr5 eller noe.

 

Regner med det er Radeon 4870?

Er iallefall samme problem for min far som har det kortet og jeg som har 4870x2.

 

Det skal visst løse seg om du bytter DX versjon til DX9 istedet for "auto"

Lenke til kommentar

Fikk en squad achievement badge eller hva det het, nå isted. Fikk 100 squadassists og fikk da plutselig 5000 ekstra poeng den runden. :)

 

Også fikk jeg lekt meg veldig med kniven isted. Er så artig å kødde med folk. Løper opp én og én etasje i disse uferdige byggene, og kniver alle og enhver. Venter litt, så de jeg har tatt skal få litt tid på revansje, hopper ned, og tar dem bakfra enda en gang. Holdt i samme bygget og tok ut 8stk på et run med kniven :thumbup:

 

Og så til noe jeg egentlig ønsker å få vekk, altså killcam. De aller fleste ønsker revansje, og da prøver de såklart å finne ut hvor du er. Har funnet en bra metode som funker, og det er bare å stirre ned inn i et hjørne om man har tatt ut noen, så er det ikke så lett å skjønne hvor man er :)

Lenke til kommentar
Og så til noe jeg egentlig ønsker å få vekk, altså killcam. De aller fleste ønsker revansje, og da prøver de såklart å finne ut hvor du er. Har funnet en bra metode som funker, og det er bare å stirre ned inn i et hjørne om man har tatt ut noen, så er det ikke så lett å skjønne hvor man er :)

Jeg har kommet frem at det er lettere om man kikker rett oppover..siden killkameraet som er nå viser motsatt vinkel en det du selv ser eller noe..

 

Men jeg sitter skjeldent og camper, så ikke ofte jeg prøver og lure meg unna med sånt. :p

 

Hvordan finner jeg servere>?!?!?!?! :wallbash:

Anbefaler guiden min på

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1198582

 

Da kan du legge til de fleste norske Battlefield Bad Company 2 servere til fav. lista di :)

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar

Men isted var jeg angriper, og hadde kommet til tredje, altså nest siste punkt før man skal opp til venstre på toppen der. Hadde lusket meg rundt hele veien, og satt meg i den bakerste uferdige bygningen. Var masse folk foran meg som var veldig interessert i mine lagkamerater på andre siden. Jeg satt der og plukket én etter én, og det var ingen som skjønte hvor jeg var, eller hvor skudde kom fra. De løp samme retning hele tiden hehe.

Kanskje de faktisk så motsatt vei, altså ut mot havet, og trodde jeg var på andre siden der min lagkompiser var ? :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...