Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merker min FPS er helt ræva, hvordan ser jeg hvilken versjon av DX som er i bruk?

Tror ikke du kan se det, men har du et dx 11/10 kort og den står på auto, er den nokk på DX10.

Documents/BFBC2 BETA/Settings.ini og endre Dx fra auto til 9.

 

Sånn. Men.. fikk 20-25FPS med alt på max (untatt AA) i full hd uten større problemer, men dette blir nok bedre:P

Lenke til kommentar
Ja, Loadingen med meg tar ca. 5 sekunder nå etter at jeg byttet til DX9. I dx10 tok det nesten 20-30 sekunder. :p

Synd jeg ikke kan ha DX9 enda.. sikkert pga jeg har crossfire..skjermen bare blinker ingame og i menyen :p

 

Men om det er CF som er problemet, så skulle det være fikset til release iallefall.

Lenke til kommentar
Noen som har oversikt over billigste sted å forhåndsbestille spillet? Et fett om det er download eller fysisk kopi.

Jeg ville ha valgt Steam.

Der kjøpte jeg, greit med alle spillene på en plass. :D

 

Du laster også beta clienten ned via steam.

 

Edit: Steam er riktignok ikke billigst..

 

Edit2: Bleh..blei visst dobbelpost..den pleier jo og legge det automatisk inn i siste innlegg om ingen andre har skrevet noe nytt. :(

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar
Noen som har oversikt over billigste sted å forhåndsbestille spillet? Et fett om det er download eller fysisk kopi.

Jeg ville ha valgt Steam.

Der kjøpte jeg, greit med alle spillene på en plass. :D

 

Du laster også beta clienten ned via steam.

 

Edit: Steam er riktignok ikke billigst..

 

Edit2: Bleh..blei visst dobbelpost..den pleier jo og legge det automatisk inn i siste innlegg om ingen andre har skrevet noe nytt. :(

 

BroadParkGames eller hva sida het er bra. Da slipper du ***** steam:D

 

Lasta ned spillet fooort fra BG (fullt lovelig da jeg har kjøpt spillet for betakey).

 

Edit, koster 399kr der.

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar
Hehe, er nesten spesialist på og ta ned helicoptere nå med UAV\Drone. Litt feigt kanskje, men gjør det kunn om det er feige lag eller om vi blir overkjørt. :p

 

*Youtube-klipp*

 

Hehe :)

 

Pleier faktisk å skyte ned helikoptre med hellfire-raketten, ikke lett, men desto mer tilfredsstillende. At man kan smelle en liten UAV inni rotorbladene på en Apache uten en skramme er vel forhåpentligvis en bug.

Endret av The Stig
Lenke til kommentar
At man kan smelle en liten UAV inni rotorbladene på en Apache uten en skramme er vel forhåpentligvis en bug.

Hehe japp.

 

Hellfire-rakketen, er det den saken som står på bakken som man kan styre?

Den er iallefall ganske grei mot helicoptere.

 

Hender når jeg er 'attacker', så gjemmer meg bak de containerene rett hvor helicopterplassen står (Base 3), så setter på en Tracer på helicopteret når det spawner, så fyre av en rakkett mot de når de endelig får kommet seg opp i lufta. :p

Lenke til kommentar
Noen som har oversikt over billigste sted å forhåndsbestille spillet? Et fett om det er download eller fysisk kopi.

Jeg ville ha valgt Steam.

Der kjøpte jeg, greit med alle spillene på en plass. :D

 

Du laster også beta clienten ned via steam.

 

Edit: Steam er riktignok ikke billigst..

 

Edit2: Bleh..blei visst dobbelpost..den pleier jo og legge det automatisk inn i siste innlegg om ingen andre har skrevet noe nytt. :(

 

BroadParkGames eller hva sida het er bra. Da slipper du ***** steam:D

 

Lasta ned spillet fooort fra BG (fullt lovelig da jeg har kjøpt spillet for betakey).

 

Edit, koster 399kr der.

 

Har ikke noe imot Steam, liker produktet og det de tilbyr meget godt, er bare at prisene ikke er helt riktig.

Lenke til kommentar
Noen som har oversikt over billigste sted å forhåndsbestille spillet? Et fett om det er download eller fysisk kopi.

Jeg ville ha valgt Steam.

Der kjøpte jeg, greit med alle spillene på en plass. :D

 

Du laster også beta clienten ned via steam.

 

Edit: Steam er riktignok ikke billigst..

 

Edit2: Bleh..blei visst dobbelpost..den pleier jo og legge det automatisk inn i siste innlegg om ingen andre har skrevet noe nytt. :(

 

BroadParkGames eller hva sida het er bra. Da slipper du ***** steam:D

 

Lasta ned spillet fooort fra BG (fullt lovelig da jeg har kjøpt spillet for betakey).

 

Edit, koster 399kr der.

 

Har ikke noe imot Steam, liker produktet og det de tilbyr meget godt, er bare at prisene ikke er helt riktig.

 

Prisene er alt for stive etter min mening.

Lenke til kommentar
Hehe, er nesten spesialist på og ta ned helicoptere nå med UAV\Drone. Litt feigt kanskje, men gjør det kunn om det er feige lag eller om vi blir overkjørt. :p

 

*Youtube-klipp*

 

Hehe :)

 

Pleier faktisk å skyte ned helikoptre med hellfire-raketten, ikke lett, men desto mer tilfredsstillende. At man kan smelle en liten UAV inni rotorbladene på en Apache uten en skramme er vel forhåpentligvis en bug.

 

Tror nok det er enda en lite gjennom tenkt detalj :p

Men det er derfor vi har betaen, si ifra om det :)

Lenke til kommentar
Har ikke noe imot Steam, liker produktet og det de tilbyr meget godt, er bare at prisene ikke er helt riktig.

De fleste spillene som er på Steam kan du kjøpe en annen plass, så legge inn cd-keyen inn på steam, sånn at du kan laste det ned derfra etc. :) Usikker på hvordan det er med BF BC2, men anntar at det er slik for de også.

Lenke til kommentar
Prone ble ikke implementert fordi de mente at gameplayet ville bli bedre og mer actionfylt uten. Det er nok av busker å gjemme seg i så jeg har aldri sett på prone som noe jeg savner, snarere tverrt imot er jeg veldig fornøyd med at det ikke er der. Toggle crouch håper jeg også virkelig kommer.

 

Her er en liste over bug progress (fra dice utviklerne):

http://forums.electronicarts.co.uk/battlef...bug-status.html

"Crash during level load on ATI x1900 cards" er det ikke alltid problemer med ATI-kortene..? bare eeelssker nvidia:D

 

Bare for og stikke hull på bobla:P

Det er problemer på begge sidene ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...