Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Sett spillet på DX9 og du vil takle det helt fint! Jeg spiller med alt på high i dx9 og har over 100FPS nesten heletiden.

 

 

E6600@stock, 8800GTS 640mb og 2GB ram på meg. Alt på low@1920*1080 og avg 20fps. Og alt på low ser ikke bra ut, trærne nærmer seg 2D.

 

Håper de optimaliserer spillet bedre til release, gpu'en min jobber på 35-40%. Men så er det et veldig CPU sultent spill, og jeg har bare dualcore på 2,4ghz.

 

Jeg kjører riktignok et GTX 275, men ved å force DirectX9 og skru av HBAO kan jeg kjøre spillet på High@1680x1050.

 

Et hett tips: Kjør på en lavere oppløsning med samme grafikk eller høyere. Selv (før jeg fant ut å force dx9/skru av hbao) følte jeg at spillet ble 10x mer spillbart med høy fps på lav oppløsning enn lav fps på høy oppløsning så å prøve å kjøre spillet på full hd og bare få 20 fps er vel ganske wasted?

 

Har forcet dx9, slått av bloom og HBAO og alt annet er på low, oppløsning på laveste etc etc. Forsatt 20fps avg.

 

Har også prøvd å klokke til 3,6ghz gikk opp til 25fps.

Da er det sikkert en driver feil ute og går. Når jeg kommer hjem fra jobb skal jeg teste 8800GTS korte mitt. Har et stående i PCen nå som jeg bruker som PhysX, så skal jeg se hvilken FPS jeg får da. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er egentlig alt jeg selv savner også bloodspiller.

Prone har de vel sagt er uaktuelt det blir patchet inn i spillet, men de to andre burde være mulig å få til.

 

Lurer på om det med prone er pga konsole, eller om de mener folk blir for vanskelige å se, eller hvilket grunnlag de egentlig har tatt den avgjørelsen på.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvordan man får Automatisk innloggingen til å funke?

 

 

Hva jeg savner i Bad Company 2 er:

 

Mulighet til: Hold To Aim Down Sight

Mulighet til: Toggle crouch

Mulighet til: Prone

 

Er veeeldig enig i den første. Ble heelt uvant etter å ha spilt med det i CoD4 i alle tider.. men.. man kan vel legge seg ned..?

 

Noe annet jeg ble irritert over, er at jeg ikke fikk lov til å bruke MB3 (knapp på siden av musa) til melee.. ren refleks for meg å trykke der..

 

Håper dette blir fikset.

Lenke til kommentar

Prone ble ikke implementert fordi de mente at gameplayet ville bli bedre og mer actionfylt uten. Det er nok av busker å gjemme seg i så jeg har aldri sett på prone som noe jeg savner, snarere tverrt imot er jeg veldig fornøyd med at det ikke er der. Toggle crouch håper jeg også virkelig kommer.

 

Her er en liste over bug progress (fra dice utviklerne):

http://forums.electronicarts.co.uk/battlef...bug-status.html

Lenke til kommentar
Det er egentlig alt jeg selv savner også bloodspiller.

Prone har de vel sagt er uaktuelt det blir patchet inn i spillet, men de to andre burde være mulig å få til.

 

Lurer på om det med prone er pga konsole, eller om de mener folk blir for vanskelige å se, eller hvilket grunnlag de egentlig har tatt den avgjørelsen på.

 

Om dette er noe EA/Dice har sagt selv, det vet jeg ikke, men hørte noen sa at de sa at prone er uaktuelt fordi de vil ha action og fart i spillet. Er du sniper, så må du bevege deg hele tiden, for det er mye lettere å se en person som sitter, enn en som ligger :)

 

EDIT: Ninja'ed by Feh.

Endret av bantexkaa87
Lenke til kommentar
Prone ble ikke implementert fordi de mente at gameplayet ville bli bedre og mer actionfylt uten. Det er nok av busker å gjemme seg i så jeg har aldri sett på prone som noe jeg savner, snarere tverrt imot er jeg veldig fornøyd med at det ikke er der. Toggle crouch håper jeg også virkelig kommer.

 

Her er en liste over bug progress (fra dice utviklerne):

http://forums.electronicarts.co.uk/battlef...bug-status.html

"Crash during level load on ATI x1900 cards" er det ikke alltid problemer med ATI-kortene..? bare eeelssker nvidia:D

Lenke til kommentar
Prone ble ikke implementert fordi de mente at gameplayet ville bli bedre og mer actionfylt uten. Det er nok av busker å gjemme seg i så jeg har aldri sett på prone som noe jeg savner, snarere tverrt imot er jeg veldig fornøyd med at det ikke er der. Toggle crouch håper jeg også virkelig kommer.

 

Her er en liste over bug progress (fra dice utviklerne):

http://forums.electronicarts.co.uk/battlef...bug-status.html

"Crash during level load on ATI x1900 cards" er det ikke alltid problemer med ATI-kortene..? bare eeelssker nvidia:D

 

Jeg har bare hatt problemer med Nvidia kort. Jeg som VAR[/i] Nvidia fanboy :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ja jeg har kjørt spillet på alle tenkelige oppløsninger, settings, slått av/på v-sync HBAO, forcet både dx9 og dx10 men jeg får forsatt avg 20-25fps med ALLE disse innstillingene og oppløsningene.

Merkelig at jeg får samme fps på både low og high. Jeg kan også se en merkbar forandring i grafikken.

 

Vet ikke helt hva det er, men det er definitivt dårlig optimalisering og buggy grafikk instillinger. Har lest om mange andre med samme problem som meg. Folk med klokkede i7 920 og HD5870 som kjører det på low med 30fps.

 

Regner med de ordner det til release. Ene fra dice har sagt at de gjør alle fixene direkte i retail, og ikke i betaen. Men de legger til fixene til betaen når de får tid.

 

Og til de hundre prone komentarene, dere må slutte å mase. For det kommer uansett ikke. Gordon Van Dyke har sagt på Twitter at det ikke blir prone uansett, og det vil heller ikke komme seinere.

Endret av siindre
Lenke til kommentar

Tar det lang tid fra jeg har bestilt spillet fra EAstore til jeg får mailen med betakeyen?

 

Betalte med Paypal, mulig derfor det tar tid...

 

Eneste mail jeg har fått er kvittering fra Paypal.

Så ingen key der men...

 

EDIT: Glem det, bare jeg som ikke tåler å vente i mer enn 5 minutter :p

Endret av Nesset
Lenke til kommentar
Og vil loading tiden droppe om jeg innstallerer spillet på SSD disken? Eller vil det være liten forskjell?

Jeg har Intel SSD X-25M, men kan ikke si at jeg merker noe forskjell enda. Jeg er som regel sist inne på mappet.

 

Feks etter en runde når vi har tapt eller vunnet, så skal inn på neste map (neste runde), så er allerede de andre folkene langt nede i de andres base når jeg kommer meg inn :p

 

Men har hørt på EA Forumet, det er visst pga DX10 er aktivert (kan ikke spille med DX9 ser det ut som), så det er vel noe som blir fikset i releasen i Mars tenker jeg :)

 

Hehe, er nesten spesialist på og ta ned helicoptere nå med UAV\Drone. Litt feigt kanskje, men gjør det kunn om det er feige lag eller om vi blir overkjørt. :p

 

 

Ja fy faen hater de jævla helikoptrene.

Hehe ja me2. Iallefall når det er bare deg på laget som prøver og skyte dem ned.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...