Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Haha, en kommentar på en youtube film om Sqaud Stories.

 

Finally! An online shooter for smart people. You have to think strategies out on this one ( if you're like me, im always thinkin my next move). I actually prefer squad-based gameplay since the victories are all the more sweeter. And man, all the vehicles, the weapons, the DESTRUCTION! Sorry MW2, it was never gonna work out between us. I mean you look good and all and it was fun while it lasted but BFBC 2 satisfies me in ways you never could. Its not you, its me. YEAH RIGHT! BFBC 2 RULES!
Endret av Feh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
yupp, for og si det slik: 5870 kortene mine jobber på rundt 42% i Mw2...BC 2 ligger de på 90%;)

 

:(

 

Regner med at jeg kommer til å få rimelig shitty fps med min PC (Intel E8400, 8800 GTS 320MB). Lurer på om det ser bedre ut på PC på low/medium enn på min PS3.

 

Noen med lignende specs som har spilt BC2? If yes, fikk du OK FPS (uten at grafikken ser helt på trynet ut)?

 

Hvis vi har noen julenisser der ute, tar jeg gjerne imot en beta key :)

Lenke til kommentar

E6600@stock, 8800GTS 640mb og 2GB ram på meg. Alt på low@1920*1080 og avg 20fps. Og alt på low ser ikke bra ut, trærne nærmer seg 2D.

 

Håper de optimaliserer spillet bedre til release, gpu'en min jobber på 35-40%. Men så er det et veldig CPU sultent spill, og jeg har bare dualcore på 2,4ghz.

Lenke til kommentar

Prøvde demoen på PS3 istad, og må si jeg ikke angrer jeg kjøpte det på PC :)

 

Pluss at nå kan jeg sitte litt og surfe mens vi venter på eventuelle fiender som skulle løpe som gale ut av skogen med bazooka og pistoler av visse grunner.. PC er da real shit lism :p

 

Fikk endelig tracer gun!

awesome

http://www.xfire.com/video/210c84/

 

Fikk en kill i går med den jævla drillen selv ^^

Er no hint på hjemmesidene om achivment hver gang du headshoter med den saken.

Lenke til kommentar
E6600@stock, 8800GTS 640mb og 2GB ram på meg. Alt på low@1920*1080 og avg 20fps. Og alt på low ser ikke bra ut, trærne nærmer seg 2D.

 

Håper de optimaliserer spillet bedre til release, gpu'en min jobber på 35-40%. Men så er det et veldig CPU sultent spill, og jeg har bare dualcore på 2,4ghz.

 

Jeg kjører riktignok et GTX 275, men ved å force DirectX9 og skru av HBAO kan jeg kjøre spillet på High@1680x1050.

 

Et hett tips: Kjør på en lavere oppløsning med samme grafikk eller høyere. Selv (før jeg fant ut å force dx9/skru av hbao) følte jeg at spillet ble 10x mer spillbart med høy fps på lav oppløsning enn lav fps på høy oppløsning så å prøve å kjøre spillet på full hd og bare få 20 fps er vel ganske wasted?

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Hmm, prøvde en runde med rundt 16 spillere, og 1920x1080 i oppløsning (1xAA, 16xAF, V-syn off og resten på max). Gikk faktisk ganske smooth. Droppet sjelden under 50 FPS, (aldri under 40) og holdt seg på en rundt 60-70.

 

Dette var med to uklokkede GTX 260 216, og en 920 @ 4,1 GHz. (6 GB 1600 MHz DDR3, Casl7)

 

Men i dag med 1920x1200 og 32 spillere så ble det en del værre, og FPS'en ble noe lav. (mistet ca 10-15 FPS)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
Sett spillet på DX9 og du vil takle det helt fint! Jeg spiller med alt på high i dx9 og har over 100FPS nesten heletiden.

 

Specs?

 

Så på profilen nå, en god del bedre enn min PC ja.

Men jeg har sett at folk med ganske gammel hardware, dx9 skjermkort osv, har dratt dette spillet bra, med medium grafikk og slikt. Det er bare at dette er en beta og er ikke optimalisert skikkelig enda.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...