Nostalgisk Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Det mest gøyale er å se dem ligge der fullstendig uvitende om ditt nærvær, før du trekker opp pistolen og utfører en standrett. Sjelden det skjer, for det ender som regel med at offeret aner fare, og da utvikler det seg fort til en kort og brutal kamp. Endret 7. februar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) God gammeldags baseraping Kan vel ikke kalles baseraping på et slikt map, og en slik plattform. Man har lov til å bevege seg over det hele, altså ikke baserape Og saken her er at kniving er mest effektivt, ettersom det lager minst lyd. Det stod tre stykker i et hjørne, og jeg startet bare med bakerste kar, og ingen av dem skjønte en dritt hehehe. Er også artig å ta ut de sniperne som ofte går gjennom bakerste gjerde, og inn i skogholtet der, for å campe. Fant to stykk der på et tidlig run for noen dager siden. Kniva begge, og ventet på kommentarene: 1: WTF ? 2: Did you see anybody ? 1: No... :/ Måtte bare le høyt Endret 7. februar 2010 av PrayingMantis Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Er det noen som har nådd langt i rankingsystemet? Selv befinner jeg meg nå på 5. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Tjæææ, nivå 10 er rett om hjørnet. Så at enkelte var forbi dette etter andre dag, men jeg kjører mitt eget løp. De siste unlocks'ene trenger man jo ørten millioner i score for å få tak i, så det er ingen grunn til å bruke for mye tid på det. Fortsatt en beta. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 En ting jeg lurer på, vil man få ranken og alle unlocksa som man har fått i betaen når hele spillet slippes? Eller må jeg gjøre alt om igjen? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg tror man må begynne fra scratch igjen når det ferdige produktet slippes på markedet. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ble rank 11 sist helg jeg Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ble rank 11 istad Mangler bare og få 14k poeng på assult så jeg kan få red dot sikte, så har jeg alt. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Yay, er jeg heldig blir spillet kjøpt fra broadparkgames i morra:D Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Er på level 11 og har alt av våpen og skjit. Har Tommygun og. I følge ranken har jeg 299poeng, men jeg skjønner ikke den. Endret 7. februar 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Venter fortsatt på beta-nøkkelen fra elkjøp, men har testet 360 versjonen og det er ett kapittel for seg selv. At folk klarer og spille fps på konsoll er for meg ett mysterie Når en er vant med mus og tastatur er det f... ikke lett å konvertere til konsollenes kontroll metode, men spillet ser gøy ut det.................. swank Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg spilte igjennom Bf Bc 1 på 360... Det gikk jo bra... Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 andre som sliter med og skaffe betakey? ^^ ... blæh.. vis du har en til overs sier jeg ikke nei Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Gjelder og være tidlig ute Lenke til kommentar
Monday Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 har testet 360 versjonen og det er ett kapittel for seg selv.At folk klarer og spille fps på konsoll er for meg ett mysterie Haha ja, prøvde på PS3'n min, aner ikke hvordan folk klarer det, men det og kjøre den russiske APC'n gjennom skogen til den første Mcom stasjonen og bare pepre granater overalt det klarer jeg Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Prøver å bestille(forhåndsbestille) fra EAstore, før opp følgende: "Før vi kan legge til Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition i handlekurven, må følgende valg gjøres:" Og under der er det ikke noe valg, kun coveret til BFBC2... Hva skjer? Andre med samme problem? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Prøver å bestille(forhåndsbestille) fra EAstore, før opp følgende: "Før vi kan legge til Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition i handlekurven, må følgende valg gjøres:" Og under der er det ikke noe valg, kun coveret til BFBC2... Hva skjer? Andre med samme problem? Har du bruker der? Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Finner ingen plass man kan logge på/registerer seg... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Finner ingen plass man kan logge på/registerer seg... Men for å gjøre det lett kan du bare trykke HER! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Når kommer demoen til PC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg