Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Noen andre som har lagt merke til at du kan skyte noen så blodspruten står men du får hverken indikasjon på treff eller at de blir skadet. Har hittil bare lagt merke til det når jeg spiller sniper og det blir litt lengre hold. Mere sånn som i BF2 med andre ord, barre ikke på halvparten av skudda... ;)

 

Men det er bare betaen så de får vel fikset sånne småting

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen andre som har lagt merke til at du kan skyte noen så blodspruten står men du får hverken indikasjon på treff eller at de blir skadet. Har hittil bare lagt merke til det når jeg spiller sniper og det blir litt lengre hold. Mere sånn som i BF2 med andre ord, barre ikke på halvparten av skudda... ;)

 

Men det er bare betaen så de får vel fikset sånne småting

 

Tar du deg tid til å lese hele topicen så forstår du hvorfor.

Lenke til kommentar

Hepphoi, tenkte jeg sku fyre løs med et par kjappe spørsmål

 

- Er det noen som vet om noen sider som enda gir ut nøkler uten forhåndsbestilling?

 

- Er det maskingevær på UAV-en med en viss oppgradering? Kikka nylig på en "UAV-montage", kunne sverget på at det virket som han hadde maskingevær på den i tillegg til hellfire-raketten.

Lenke til kommentar
yupp, for og si det slik: 5870 kortene mine jobber på rundt 42% i Mw2...BC 2 ligger de på 90%;)

 

:(

 

Regner med at jeg kommer til å få rimelig shitty fps med min PC (Intel E8400, 8800 GTS 320MB). Lurer på om det ser bedre ut på PC på low/medium enn på min PS3.

Lenke til kommentar

Må dere huske på at dette er beta, det er ikke nødvendigvis all hardware som driver dette like bra.

Jeg har ganske gammel hardware som drar spillet i 1920x1200 med high ganske greit.

Vil tro etterhvert som spillet blir optimalisert og evt nye drivere kommer ut, vil ting gå bra hos de fleste med grei hardware.

Lenke til kommentar
Hepphoi, tenkte jeg sku fyre løs med et par kjappe spørsmål

 

- Er det noen som vet om noen sider som enda gir ut nøkler uten forhåndsbestilling?

 

- Er det maskingevær på UAV-en med en viss oppgradering? Kikka nylig på en "UAV-montage", kunne sverget på at det virket som han hadde maskingevær på den i tillegg til hellfire-raketten.

Det er kunn på Xbox (Mulig PS3 også) at man kan unlocke maskingivær til Kjøretøy\UAV.

 

Det er ikke åpent i PC Betaen. :(

Lenke til kommentar

Et lite tips til de som ikke har fått det med seg. Er du engineer, og sitter bak en mur, og har en tank bak der igjen. Bruk repairverktøyet på muren, så sliper du ned bit for bit, og får øye på tanken. Funker dog ikke på alle vegger, men gå inn på en server med 0 spillere og prøv deg frem, så finner du ut hvilke vegger du kan gjøre det på. Så er det bare å dra frem RPG, og blam :)

 

Og har du lyst på en kjapp knive-melee og du er angriper(de som faller ned fra himmelen ved start) så er det bare å kapre en ATV, kjøre som pokker til bakerste bygg på venstre side. Tipset her er å holde seg så nærme crates og diverse mens du kjører, for å gjemme deg mest mulig, så overraskelsen blir størst mulig. Når du kommer frem til rampen så løper du opp og kniver alle du kommer over.

De aller fleste gangene skjønner ingen av dem at du er dumdristig nok til å hoppe inn i ilden så kjapt i starten, så de følger kun med fremover.

Fikk senest i sted 5 stykker på rappen slik.

I tillegg, om du overlever på toppen av bygget, så får du squaden din til å spawne der, og får da et overtak midt i smørøyet.

 

En grei måte å starte mappet på, men såklart, funker ikke alltid ;)

Lenke til kommentar
Et lite tips til de som ikke har fått det med seg. Er du engineer, og sitter bak en mur, og har en tank bak der igjen. Bruk repairverktøyet på muren, så sliper du ned bit for bit, og får øye på tanken. Funker dog ikke på alle vegger, men gå inn på en server med 0 spillere og prøv deg frem, så finner du ut hvilke vegger du kan gjøre det på. Så er det bare å dra frem RPG, og blam :)

 

Og har du lyst på en kjapp knive-melee og du er angriper(de som faller ned fra himmelen ved start) så er det bare å kapre en ATV, kjøre som pokker til bakerste bygg på venstre side. Tipset her er å holde seg så nærme crates og diverse mens du kjører, for å gjemme deg mest mulig, så overraskelsen blir størst mulig. Når du kommer frem til rampen så løper du opp og kniver alle du kommer over.

De aller fleste gangene skjønner ingen av dem at du er dumdristig nok til å hoppe inn i ilden så kjapt i starten, så de følger kun med fremover.

Fikk senest i sted 5 stykker på rappen slik.

I tillegg, om du overlever på toppen av bygget, så får du squaden din til å spawne der, og får da et overtak midt i smørøyet.

 

En grei måte å starte mappet på, men såklart, funker ikke alltid ;)

 

God gammeldags baseraping ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...