b00n Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Takker for tips Corsair Obsidian 800D ser lovende ut! Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg får ikke starta BF2BC-betaen, what to do? Trykker på bfbc2 ikonet, men skjer ingenting... Har reinstallert og prøvd det meste, men vil ikke starte :< Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Er det fra steam du har kjøpt det? Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Er det fra steam du har kjøpt det? Nei, lasta ned betaklient og har en nøkkel, men får jo ikke brukt nøkkel når jeg ikke får starta spillet :/ Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Prøvd å kjøre som administrator? Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvor gjør jeg det? Trodde det var mulig å høyreklikke på ikonet og velge egenskaper->kompabilitet og velge å kjøre som admin der, men det går visst ikke. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvor gjør jeg det? Trodde det var mulig å høyreklikke på ikonet og velge egenskaper->kompabilitet og velge å kjøre som admin der, men det går visst ikke. Hvilket tastatur har du? Pappa må dra ut tastaturet, gå inn i spillet, så ta inn tastaturet igjen.. noe rart med det der Men du kan jo prøve og høyreklikke på fila > Run as administrator om det er Windows Vista\7 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hos meg når jeg først lasta det ned fra steam fikk jeg ikke åpnet spillet via "My Games" lista fra steam. jeg måtte gå i BC2 mappa og åpne .exe fila der. Men nå etter noen patcher så funker det. Har du prøvd og lastet ned de nyeste patchene? Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Den laster ned nyeste patch automatisk, så regner med at jeg har nyeste patch. Stopper etter "Retrieving version information". Da skjer det ikke noe mer (sjekket under "prosesser" og da ser jeg at BC2.exe fila lukker seg etter vinduet". Har foresten XP Endret 6. februar 2010 av Snusmumrikk1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Den laster ned nyeste patch automatisk, så regner med at jeg har nyeste patch. Stopper etter "Retrieving version information". Da skjer det ikke noe mer (sjekket under "prosesser" og da ser jeg at BC2.exe fila lukker seg etter vinduet". Har foresten XP Oppgrader til W7 eller vista... Nooway! fikk CTD nå nettopp! Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Oppdaga nettopp det at om man putta en c4 ved siden av belta på en tanks (på bakken altso) so kan man ødlegge tanksen med kun ei ladning. Putta man ladninga på sjølve tanksen må ein uansett bruke to stk. Snodig. Endret 6. februar 2010 av Markaren Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jess, der fant jeg problemet. Fant ut at en txt fil ved navn alkylog la seg i mappa deg jeg prøvde å starta spillet. Kjapt søk på google så fant jeg ut at jeg måtte slette to filer i /system32 folderen, og det hjalp. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg fikk mye bedre ytelse når jeg satte på DX9 i Settings fila. Nå har jeg ikke den "etterslepen" som jeg hadde da den sto på auto. Så vist det er noen andre som sliter med at spille lagger / hakker litt prøv dette: Documents/BFBC2Beta/Settings.ini - DxVersion=9 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Skjermen flimrer heletiden når jeg bruker DX9 Men har ingen problemer i DX10, så foretrekker selvsagt den ^^ Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Faen og lei jeg er av den jævla banen nå... moar content ! giiiief !! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Faen og lei jeg er av den jævla banen nå...moar content ! giiiief !! Word Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Er ikke i nærheten av lei enda jeg. Selv om jeg har spillt utallige mange timer. Men det hadde ikke skadet med flere maps. ^^ Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Gleder meg til jeg får Tracer dart gun. bare 18k xp igjen til rank 11 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 demo til pc nå please Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg