JediMindTriks Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Dagens lille overraskelse ifra DICE, XBox MP demo er nå ute på XBox Marketplace. whut? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Synd jeg er på skolen. Ellers så skulle jeg fått tak i en betakode Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som vet om EADM blir det samme som Steam? At det bare legger seg inn automatisk og laster det ned? For jeg har ikke fått noen betakey enda Skal dukke opp automatisk i din "my games" liste i steam så snart det blir sluppet. *kose meg med demo frem til 18:00* Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som vet om EADM blir det samme som Steam? At det bare legger seg inn automatisk og laster det ned? For jeg har ikke fått noen betakey enda Skal dukke opp automatisk i din "my games" liste i steam så snart det blir sluppet. *kose meg med demo frem til 18:00* Er demoen ute? WHERE?! Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som vet om EADM blir det samme som Steam? At det bare legger seg inn automatisk og laster det ned? For jeg har ikke fått noen betakey enda Skal dukke opp automatisk i din "my games" liste i steam så snart det blir sluppet. *kose meg med demo frem til 18:00* Er demoen ute? WHERE?! Ja, eller det ble sagt at DICE hadde gitt ut demo på Xbox marketplace. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Dagens lille overraskelse ifra DICE, XBox MP demo er nå ute på XBox Marketplace. whut? Sitat ifra BFBC2 offisielle twitterfeed: Surprise Reveal: Xbox 360 Battlefield Bad Company 2 MP Demo is live on Xbox Marketplace! Go get it!!!!!!! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Så det akuratt nå, men trokke jeg skal gidde å skaffe det på X360 :-P Holder meg til PC ^^ Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Så det akuratt nå, men trokke jeg skal gidde å skaffe det på X360 :-P Holder meg til PC ^^ Du kan jo prøve det ut til beta'en slippes? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Så det akuratt nå, men trokke jeg skal gidde å skaffe det på X360 :-P Holder meg til PC ^^ Du kan jo prøve det ut til beta'en slippes? Nei det gidder jeg serr ikke :-P Men kan de ikke la oss laste ned spillet og la oss starte og spille det 18.00? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som har en forslag til konkurranse jeg kan lage? har en BF BC2 Limited Edition (inkl Beta Key) + en Beta Key (uten LE). Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Beste vitsen? Tja, alle har vel forskjellig humor..blir vanskelig og kåre en vinner da. ;p Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Hva med å gi den til meg? I alle fall betakeyen, for min jævla key har ikke komt enda Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 ... Du får hvertfal key da ^^ Hva tenker du at du vil ha da Merkoen? Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Noen som har en forslag til konkurranse jeg kan lage? har en BF BC2 Limited Edition (inkl Beta Key) + en Beta Key (uten LE). Hva med "Første som poster gyldig/fungerende downloadlink til betaen"? (legges jo ut flere plasser, også som torrent) Endret 28. januar 2010 av JaNeiJo Lenke til kommentar
celidog Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Eller liksågodt bare gi den til meg? Er blakk og får ikke forhåndsbestilt BC 2. Har vanvittig lyst til å prøve beta'en. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Var da fælt så folk sku henge seg opp i dett med klokkeslett, nå har jo riktig klokkeslett blitt skrevet mange ganger. I.flg BF-bloggen slippes betaen 6 pm CET (Central European Time). I Norge, som ligger i Europa, befinner vi oss i +1 CET/UTC. Ergo vil klokka være 19:00 her til lands når klokka blir 6 pm CET. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Var da fælt så folk sku henge seg opp i dett med klokkeslett, nå har jo riktig klokkeslett blitt skrevet mange ganger. I.flg BF-bloggen slippes betaen 6 pm CET (Central European Time). I Norge, som ligger i Europa, befinner vi oss i +1 CET/UTC. Ergo vil klokka være 19:00 her til lands når klokka blir 6 pm CET. Jeg er ikke enig i dette. Norge er i CET. Bare sjekk her: http://www.timeanddate.com/library/abbrevi...nes/eu/cet.html CET is 1 hour ahead of Coordinated Universal Time (UTC) Norge er i +1 UTC / GMT altså er det +0 CET. 18:00 er når alt åpner, er også flere countdown sider med det så er ikke så mye å diskutere (lanserer likt over hele verden). Endret 28. januar 2010 av Wabakki Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Var da fælt så folk sku henge seg opp i dett med klokkeslett, nå har jo riktig klokkeslett blitt skrevet mange ganger. I.flg BF-bloggen slippes betaen 6 pm CET (Central European Time). I Norge, som ligger i Europa, befinner vi oss i +1 CET/UTC. Ergo vil klokka være 19:00 her til lands når klokka blir 6 pm CET. CET = Central Europe Time, som VI er i. på vintertid er vi UTC +1., men fremdeles CET Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg