Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om EADM blir det samme som Steam? At det bare legger seg inn automatisk og laster det ned?

 

For jeg har ikke fått noen betakey enda :(

 

Skal dukke opp automatisk i din "my games" liste i steam så snart det blir sluppet.

 

*kose meg med demo frem til 18:00*

Lenke til kommentar
Noen som vet om EADM blir det samme som Steam? At det bare legger seg inn automatisk og laster det ned?

 

For jeg har ikke fått noen betakey enda :(

 

Skal dukke opp automatisk i din "my games" liste i steam så snart det blir sluppet.

 

*kose meg med demo frem til 18:00*

 

Er demoen ute? WHERE?!

Lenke til kommentar
Noen som vet om EADM blir det samme som Steam? At det bare legger seg inn automatisk og laster det ned?

 

For jeg har ikke fått noen betakey enda :(

 

Skal dukke opp automatisk i din "my games" liste i steam så snart det blir sluppet.

 

*kose meg med demo frem til 18:00*

 

Er demoen ute? WHERE?!

 

 

Ja, eller det ble sagt at DICE hadde gitt ut demo på Xbox marketplace.

Lenke til kommentar
Noen som har en forslag til konkurranse jeg kan lage? :p

 

har en BF BC2 Limited Edition (inkl Beta Key) + en Beta Key (uten LE).

 

Hva med "Første som poster gyldig/fungerende downloadlink til betaen"? :cool:

(legges jo ut flere plasser, også som torrent)

Endret av JaNeiJo
Lenke til kommentar

Var da fælt så folk sku henge seg opp i dett med klokkeslett, nå har jo riktig klokkeslett blitt skrevet mange ganger.

 

I.flg BF-bloggen slippes betaen 6 pm CET (Central European Time). I Norge, som ligger i Europa, befinner vi oss i +1 CET/UTC. Ergo vil klokka være 19:00 her til lands når klokka blir 6 pm CET.

Lenke til kommentar
Var da fælt så folk sku henge seg opp i dett med klokkeslett, nå har jo riktig klokkeslett blitt skrevet mange ganger.

 

I.flg BF-bloggen slippes betaen 6 pm CET (Central European Time). I Norge, som ligger i Europa, befinner vi oss i +1 CET/UTC. Ergo vil klokka være 19:00 her til lands når klokka blir 6 pm CET.

 

Jeg er ikke enig i dette. Norge er i CET. Bare sjekk her: http://www.timeanddate.com/library/abbrevi...nes/eu/cet.html

CET is 1 hour ahead of Coordinated Universal Time (UTC)
Norge er i +1 UTC / GMT altså er det +0 CET. 18:00 er når alt åpner, er også flere countdown sider med det så er ikke så mye å diskutere (lanserer likt over hele verden). Endret av Wabakki
Lenke til kommentar
Var da fælt så folk sku henge seg opp i dett med klokkeslett, nå har jo riktig klokkeslett blitt skrevet mange ganger.

 

I.flg BF-bloggen slippes betaen 6 pm CET (Central European Time). I Norge, som ligger i Europa, befinner vi oss i +1 CET/UTC. Ergo vil klokka være 19:00 her til lands når klokka blir 6 pm CET.

 

CET = Central Europe Time, som VI er i. på vintertid er vi UTC +1., men fremdeles CET :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...