Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned nyeste driver fra ATi etter jeg satt inn kortene og det flimret etter det. Flimringen driter jeg i grunn i for det blir enten fikset i retail eller driverupdate. Bråket er ikke plagsomt for min egen del, men har PCen i stua siden jeg bor i en liten leilighet og samboeren er allergisk mot støy :p GTX 275 kortet var på 35% fan speed på rundt 30 grader idle, 75 ved load og kun 40-43% fanspeed på full load så det var nesten ikke hørbart engang. ATi kortene ligger på 60 grader IDLE @ 30% fanspeed. Så får fortsette letingen etter enten et 295 kort eller et ekstra 275 kort.

Tror ikke du vet helt hva du snakker om :p

ATI Kortene (Iallefall de jeg har hatt) 4870 og 4870x2 liggerp å 40-45 grader idle med 40% fan speed og 75~ i load.

 

Vel, det var ikke vanskelig å åpne CCC og se at tempen og fanspeeden lå slik som jeg postet. RivaTuner rapporterte samme temperaturer på samme fanspeed. Greit nok, de ville vært kaldere på høyere fanspeed, men da ville til og meg jeg blitt sjenert av viftestøyen som var ille nok på bare 30%. Men alle sorger er forbi nå, returlapp er bestilt og et ekstra GTX 275 er på vei.

 

Jeg må si jeg ble en anelse skuffet av spillet også. Jeg så minimale forskjeller i grafikk kvaliteten med ATi kortene kjørende på full pupp på alt ("high" 8x/16x/HBAO:on) kontra det single GTX kortet kjørende på DX9, "high" 8x/8x.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når du ser noen som du tror du ikke klarer å ta, trykk på den slik at du får varslet de andre på laget om fienden. Fungerer når du flyr med UAVen og helikopteret også.

 

Etterhvert får man også poeng for å spotte fienden.

 

Amen..

 

Du får poeng hvis noen dreper personen du har spottet.

Tips til å spotte snipere som til tider er vanskelig å se, er å bare dra siktet langsomt horisontalt i den høyden de pleier å sitte, og trykke Q kontinuerlig hehe. Gjorde dette igår og spotta 4 stykk. Så var det bare å plukke én etter én ^_^

Lenke til kommentar
Når du ser noen som du tror du ikke klarer å ta, trykk på den slik at du får varslet de andre på laget om fienden. Fungerer når du flyr med UAVen og helikopteret også.

 

Etterhvert får man også poeng for å spotte fienden.

 

Amen..

 

Du får poeng hvis noen dreper personen du har spottet.

Tips til å spotte snipere som til tider er vanskelig å se, er å bare dra siktet langsomt horisontalt i den høyden de pleier å sitte, og trykke Q kontinuerlig hehe. Gjorde dette igår og spotta 4 stykk. Så var det bare å plukke én etter én ^_^

 

 

Hehe, vet.

 

Men er det noen som vet om dogtagsa kan brukes til noe? Eller er de bare for show?

 

Og ranken, hva regnes den ut fra? På onsdag var min på 56, i går var den på ca 20, og i dag på over 100. Hva er greia med den?

Lenke til kommentar
Når du ser noen som du tror du ikke klarer å ta, trykk på den slik at du får varslet de andre på laget om fienden. Fungerer når du flyr med UAVen og helikopteret også.

 

Etterhvert får man også poeng for å spotte fienden.

 

Amen..

 

Du får poeng hvis noen dreper personen du har spottet.

Tips til å spotte snipere som til tider er vanskelig å se, er å bare dra siktet langsomt horisontalt i den høyden de pleier å sitte, og trykke Q kontinuerlig hehe. Gjorde dette igår og spotta 4 stykk. Så var det bare å plukke én etter én ^_^

 

 

Hehe, vet.

 

Men er det noen som vet om dogtagsa kan brukes til noe? Eller er de bare for show?

 

Og ranken, hva regnes den ut fra? På onsdag var min på 56, i går var den på ca 20, og i dag på over 100. Hva er greia med den?

 

Fortsatt beta vet du ;) Ville ikke fulgt så mye med på den rank greien :p

 

Btw, til deg som kjøpte fra Elkjøp, det står ingenting om at du får beta nøkkel. Jeg tror egentlig ikke du får beta nøkkel ved mindre du har fått det av et forum/fansite, Steam eller fra selveste EA Games. Beklager.

Endret av TheHawk
Lenke til kommentar
Når du ser noen som du tror du ikke klarer å ta, trykk på den slik at du får varslet de andre på laget om fienden. Fungerer når du flyr med UAVen og helikopteret også.

 

Etterhvert får man også poeng for å spotte fienden.

 

Amen..

 

Du får poeng hvis noen dreper personen du har spottet.

Tips til å spotte snipere som til tider er vanskelig å se, er å bare dra siktet langsomt horisontalt i den høyden de pleier å sitte, og trykke Q kontinuerlig hehe. Gjorde dette igår og spotta 4 stykk. Så var det bare å plukke én etter én ^_^

jeg spotter alltid fiendene, hender til og med at jeg spotter dem i en firefight xD

Lenke til kommentar
Fortsatt beta vet du ;) Ville ikke fulgt så mye med på den rank greien :p

 

Btw, til deg som kjøpte fra Elkjøp, det står ingenting om at du får beta nøkkel. Jeg tror egentlig ikke du får beta nøkkel ved mindre du har fått det av et forum/fansite, Steam eller fra selveste EA Games. Beklager.

 

Release 4. mars 2010. Forhåndsbestill i dag og du får en helt unik mulighet til å spille en betaversjon av spillet allerede i februar! Gjelder bare PC-versjonen.
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte bad company 2 fra elkjøp sin nettbutikk tidligere i dag. Noen som vet hvor lang tid det tar før man får betanøkkel fra de?

 

Er det limitid edit? Evt står det at du får det? Er nemlig ikke alle som tilbyr dette.

Jepp er det.

Link

 

Det koster 300kr som en 200-lapp, og en 100-lapp, eller er det nettpris, aka svindyrt i butikk?

Vet ikke om jeg skjønner helt hva du mener, men betalte totalt 318 kr. 299 for spill+ 19 kr i porto

Lenke til kommentar

*sukk* jeg fikk mitt 5870 kort i dag, bare for og finne ut at det var for langt til kabinettet.. krasjer med HDD "docking stasjonen" .. 2-3 cm for liten plass :(

 

JAJA får bestile nytt kabinett også da.. og vente til tidligest onsdag for og få teste det nye god kortet :p

 

Edit:

 

Noen som har bra anbefalinger til kabinett med godplass(5870 er nesten 30cm langt:S)

Og gjerne kabinetter som er litt stille.

Endret av b00n
Lenke til kommentar
*sukk* jeg fikk mitt 5870 kort i dag, bare for og finne ut at det var for langt til kabinettet.. krasjer med HDD "docking stasjonen" .. 2-3 cm for liten plass :(

 

JAJA får bestile nytt kabinett også da.. og vente til tidligest onsdag for og få teste det nye god kortet :p

 

Edit:

 

Noen som har bra anbefalinger til kabinett med godplass(5870 er nesten 30cm langt:S)

Og gjerne kabinetter som er litt stille.

 

Finnes det kabinetter som bråker? Jeg vet at vifter kan bråke men..

Lenke til kommentar

Hvorfor kverrulere... Er jo så obvious hva jeg vil frem til.

 

Og det finnes kabinetter som er mer stille enn andre, begrunn av hvor godt støydempet de er og hvor bra vibrasjonsdempene de er med tanke på hdd'er.

 

Så svar på spørsmålene eller hold kjeft.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...