Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte et par XFX 4890 HD for å kjøre i CF for to dager siden, fikk de i dag (går) og opplever også flimring i tekstruene i spillet. Kortene bråker jo værre enn stiv kuling så de går i retur så fort som mulig.
Ja prøv å last ned nye drivere! Jeg har også 2 stk "4890 pcs+ OC" fra powercolor i CF og etter de nyeste driverne så ble denne flimringen i grafikken helt borte og spillet kjøres smooth;) hvis du syns det bråker mye så kan du stille ned viftene i Catalyst control panel (bare pass på tempen til kortene). Hvis det fortsatt bråker så få bedre kjøling eller kvitt deg med det headsettet du har nå å kjøp SVÆRE "øreklokker" for å skjerme lyden;)haha... Roccat kave<------ :new_woot: Endret av pacmaniac86
Lenke til kommentar
Fått testa PS3 demoen side ved side av PC versjonen nå. Betydlig bedre grafikk på PC. Sier seg selv egentlig, men man merker at konsoll versjonen er mye mindre preget av lagg. Mye enklere å treffe osv.

Og betaen har ikke implementert high textures en gang. alt er på medium selv om du har på high.

 

Jepp... håper at pc versjonen blir minst like stabil og pressis som ps3 demoen er akkurat nå. Synes ihvefall beta'n på pc er totalt uspillbart, mye av sin skyld er ATI som ikke har kommet med ny grafikk driver som forbedrer ytelsen i spillet..

Gå super smooth hos meg på dx9 med 4890 kort

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte et par XFX 4890 HD for å kjøre i CF for to dager siden, fikk de i dag (går) og opplever også flimring i tekstruene i spillet. Kortene bråker jo værre enn stiv kuling så de går i retur så fort som mulig.

 

Ja prøv å last ned nye drivere! Jeg har også 2 stk "4890 pcs+ OC" fra powercolor i CF og etter de nyeste driverne så ble denne flimringen i grafikken helt borte og spillet kjøres smooth;) hvis du syns det bråker mye så kan du stille ned viftene i Catalyst control panel (bare pass på tempen til kortene). Hvis det fortsatt bråker så få bedre kjøling eller kvitt deg med det headsettet du har nå å kjøp SVÆRE "øreklokker" for å skjerme lyden;)haha... Roccat kave<------ :new_woot:

 

Jeg lastet ned nyeste driver fra ATi etter jeg satt inn kortene og det flimret etter det. Flimringen driter jeg i grunn i for det blir enten fikset i retail eller driverupdate. Bråket er ikke plagsomt for min egen del, men har PCen i stua siden jeg bor i en liten leilighet og samboeren er allergisk mot støy :p GTX 275 kortet var på 35% fan speed på rundt 30 grader idle, 75 ved load og kun 40-43% fanspeed på full load så det var nesten ikke hørbart engang. ATi kortene ligger på 60 grader IDLE @ 30% fanspeed. Så får fortsette letingen etter enten et 295 kort eller et ekstra 275 kort.

Lenke til kommentar
Og betaen har ikke implementert high textures en gang. alt er på medium selv om du har på high.

Er alt på medium? :O Så man får ENDA bedre grafikk i det endelige spillet? :p Det viste jeg ikke. ^^

Med alt på max nå, har jeg 80-110FPS der det er lite action, og 40-60 der det er mye action. Har Radeon 5870. Kanskje jeg må kjøpe meg enda ett da, vist grafikken blir enda bedre. :p

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte et par XFX 4890 HD for å kjøre i CF for to dager siden, fikk de i dag (går) og opplever også flimring i tekstruene i spillet. Kortene bråker jo værre enn stiv kuling så de går i retur så fort som mulig.

 

Ja prøv å last ned nye drivere! Jeg har også 2 stk "4890 pcs+ OC" fra powercolor i CF og etter de nyeste driverne så ble denne flimringen i grafikken helt borte og spillet kjøres smooth;) hvis du syns det bråker mye så kan du stille ned viftene i Catalyst control panel (bare pass på tempen til kortene). Hvis det fortsatt bråker så få bedre kjøling eller kvitt deg med det headsettet du har nå å kjøp SVÆRE "øreklokker" for å skjerme lyden;)haha... Roccat kave<------ :new_woot:

 

Jeg lastet ned nyeste driver fra ATi etter jeg satt inn kortene og det flimret etter det. Flimringen driter jeg i grunn i for det blir enten fikset i retail eller driverupdate. Bråket er ikke plagsomt for min egen del, men har PCen i stua siden jeg bor i en liten leilighet og samboeren er allergisk mot støy :p GTX 275 kortet var på 35% fan speed på rundt 30 grader idle, 75 ved load og kun 40-43% fanspeed på full load så det var nesten ikke hørbart engang. ATi kortene ligger på 60 grader IDLE @ 30% fanspeed. Så får fortsette letingen etter enten et 295 kort eller et ekstra 275 kort.

 

Tror kansje jeg leste noe om at XFX kortene bråkte veldig mye i forhold til de andre produsentene.. Mine 2 kort fra powercolor har max temp på 60 grader.. Men det kan nok skyldes at jeg har den PCS+ kjølingen på kortene;).. hvis du sender kortene tilbake så vurder 5700-5800 serien til ATI, mindre strømbruk, gode termiske egenskaper og bråker lite;)

Lenke til kommentar

This is my lucky day! :p I går var det en kar som la ut et slikt GTX 275 kort jeg har sett etter i evigheter på QXL, kjappa meg og trykket kjøp nå så da ble returlapp bestillt på 4890ene og SLi på gtx 275 istedet :) 1268 kr. spart heh.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
trodde jeg spilte i rundt 40 fps uten å måle, og var fornøyd med det. Men så fant jeg ut med fraps at jeg bare hadde 19-25 fps o.0

 

hvor mye koster et godt videokort?

OK kort - Radeon 5850 ca 2000kr

Bra kort - Radeon 5870 ca 2800kr

Beste korte - Radeon 5970 ca 4400kr

;)

Men må husk at det ikke er bare skjermkorte du må bytte for å få bedre ytelse. CPU f.eks. spiller og en stor rolle. Spørs jo hva du har fra før og.

Lenke til kommentar
Og betaen har ikke implementert high textures en gang. alt er på medium selv om du har på high.

Er alt på medium? :O Så man får ENDA bedre grafikk i det endelige spillet? :p Det viste jeg ikke. ^^

Med alt på max nå, har jeg 80-110FPS der det er lite action, og 40-60 der det er mye action. Har Radeon 5870. Kanskje jeg må kjøpe meg enda ett da, vist grafikken blir enda bedre. :p

Hvilke oppløsning bruker du?

 

Jeg har GTX 280 i SLI kombinert med raptordisk, quadcore Q9650@3,20ghz og 4gig med DDR2 1066mzh Dominator-ram og får ikke mer enn 25-40 med 1920x1200 og HSAO slått på. Med HSAO slått av klarer jeg omkring 60. 60 fps er høyst tilfredstillende, men kjedelig å ikke klare å dra spillet med all grafikk på flatt jern.

 

Skal sjekke maskinen for støv idag for å se om det kan gjøre noe med ytelsen.

 

Bør også legge til at jeg bruker Vista. Vista er et langt større kraftsluk enn den nye 7'eren slik jeg har fortsått det.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Merker at det er svært få som bruker "Q" ingame, eller spotteknappen. Når du ser noen som du tror du ikke klarer å ta, trykk på den slik at du får varslet de andre på laget om fienden. Fungerer når du flyr med UAVen og helikopteret også.

 

Etterhvert får man også poeng for å spotte fienden.

Lenke til kommentar
Når du ser noen som du tror du ikke klarer å ta, trykk på den slik at du får varslet de andre på laget om fienden. Fungerer når du flyr med UAVen og helikopteret også.

 

Etterhvert får man også poeng for å spotte fienden.

 

Amen..

 

Du får poeng hvis noen dreper personen du har spottet.

Lenke til kommentar

post='15160990' date='04/02-2010 : 21:48']Jepp... håper at pc versjonen blir minst like stabil og pressis som ps3 demoen er akkurat nå. Synes ihvefall beta'n på pc er totalt uspillbart, mye av sin skyld er ATI som ikke har kommet med ny grafikk driver som forbedrer ytelsen i spillet..

Gå super smooth hos meg på dx9 med 4890 kort

 

 

Enig i den, og jeg bruker ikke ny driver engang.

Er vel 3 stykker gitt ut etter den jeg bruker nå og det går helt fint:)

Lenke til kommentar
Jeg lastet ned nyeste driver fra ATi etter jeg satt inn kortene og det flimret etter det. Flimringen driter jeg i grunn i for det blir enten fikset i retail eller driverupdate. Bråket er ikke plagsomt for min egen del, men har PCen i stua siden jeg bor i en liten leilighet og samboeren er allergisk mot støy :p GTX 275 kortet var på 35% fan speed på rundt 30 grader idle, 75 ved load og kun 40-43% fanspeed på full load så det var nesten ikke hørbart engang. ATi kortene ligger på 60 grader IDLE @ 30% fanspeed. Så får fortsette letingen etter enten et 295 kort eller et ekstra 275 kort.

Tror ikke du vet helt hva du snakker om :p

ATI Kortene (Iallefall de jeg har hatt) 4870 og 4870x2 liggerp å 40-45 grader idle med 40% fan speed og 75~ i load.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...