Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Sjekka nå nettopp. Under infoen til UAVen står det at man kan montere en eller anna form for maskingevær, eller smoke dispensers. Må sikkert få no oppgradering av noe slag for å få til det da.

 

 

Edit: Har dere vært her inne? http://veteran.battlefield.com/

 

Jepp, gjelder kunn de som pre-order limited edition, de får sånn sak de kan montere på kjøretøy etc.

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekka nå nettopp. Under infoen til UAVen står det at man kan montere en eller anna form for maskingevær, eller smoke dispensers. Må sikkert få no oppgradering av noe slag for å få til det da.

 

 

Edit: Har dere vært her inne? http://veteran.battlefield.com/

 

Jepp, gjelder kunn de som pre-order limited edition, de får sånn sak de kan montere på kjøretøy etc.

Neida, det er "alternate fire" perken som du kan velge i boksen helt til høyre når du har unlocka det med å drepe nok tanks eller hva det er for å få den. Effektiv til å ta ut snipere mens du venter på Predatoren skal få reloada :)

 

Edit: De som har limited edition(preorder) får disse automatisk, de andre må rett og slett bare bruke til på å opplåse de :) Sikkert mulig å ikke skrive inn koden som gjør at du får det også? Er vel ikke mulig å finne ut om du har en preorder DVD etter hva jeg vet...

Endret av -Strepto-
Lenke til kommentar
Sjekka nå nettopp. Under infoen til UAVen står det at man kan montere en eller anna form for maskingevær, eller smoke dispensers. Må sikkert få no oppgradering av noe slag for å få til det da.

 

 

Edit: Har dere vært her inne? http://veteran.battlefield.com/

 

Jepp, gjelder kunn de som pre-order limited edition, de får sånn sak de kan montere på kjøretøy etc.

Neida, det er "alternate fire" perken som du kan velge i boksen helt til høyre når du har unlocka det med å drepe nok tanks eller hva det er for å få den. Effektiv til å ta ut snipere mens du venter på Predatoren skal få reloada :)

 

Edit: De som har limited edition(preorder) får disse automatisk, de andre må rett og slett bare bruke til på å opplåse de :) Sikkert mulig å ikke skrive inn koden som gjør at du får det også? Er vel ikke mulig å finne ut om du har en preorder DVD etter hva jeg vet...

 

 

hmm, jeg har kjøpt Limited edition via steam, men har ikke fått de greiene enda. Noe spesielt man må gjøre?

Lenke til kommentar
Sjekka nå nettopp. Under infoen til UAVen står det at man kan montere en eller anna form for maskingevær, eller smoke dispensers. Må sikkert få no oppgradering av noe slag for å få til det da.

 

 

Edit: Har dere vært her inne? http://veteran.battlefield.com/

 

Jepp, gjelder kunn de som pre-order limited edition, de får sånn sak de kan montere på kjøretøy etc.

Neida, det er "alternate fire" perken som du kan velge i boksen helt til høyre når du har unlocka det med å drepe nok tanks eller hva det er for å få den. Effektiv til å ta ut snipere mens du venter på Predatoren skal få reloada :)

 

Edit: De som har limited edition(preorder) får disse automatisk, de andre må rett og slett bare bruke til på å opplåse de :) Sikkert mulig å ikke skrive inn koden som gjør at du får det også? Er vel ikke mulig å finne ut om du har en preorder DVD etter hva jeg vet...

 

 

hmm, jeg har kjøpt Limited edition via steam, men har ikke fått de greiene enda. Noe spesielt man må gjøre?

Ja, vente til spillet kommer ut 5 Mars.

 

Om de er tilgjenglig via betaen må du nok drepe\skaffe nok poeng før du får unlocka tingene

Lenke til kommentar

Fikk sluggern igår, den som man monterer under løpet på en av assaultriflene, istedefor granatkaster. Den er veldig effektiv i nærkamp, men da snakker vi maks 10-15 meter, helst kortere. Den skyter altså en real salve som går rett i fletta på den du måtte møte på, så han går rett i dørken på ett skudd. Helt konge når man f.eks sitter inne i en av containerne, og en eller annen prøver å overraske deg med kniven :thumbup:

 

Fordel: Kraftig!

 

Bakdel: Short range, lang reload + få skudd før man må reloade.

 

Konklusjon: Absolutt moro :yes:

Lenke til kommentar
Litt off topic, men litt mer aktivitet her enn det er på konsoll forumdelen.

 

Noen som vet når demoen kommer til ps3? Jeg vet det kommer 4 februer, men hvilken tid på døgnet?

 

For det første det er ikke demo som kommer, det er beta. For det andre den kommer mest sannsynlig kl 18.00 slik det den gjore med PC Beta'en :)

Lenke til kommentar
Litt off topic, men litt mer aktivitet her enn det er på konsoll forumdelen.

 

Noen som vet når demoen kommer til ps3? Jeg vet det kommer 4 februer, men hvilken tid på døgnet?

 

For det første det er ikke demo som kommer, det er beta. For det andre den kommer mest sannsynlig kl 18.00 slik det den gjore med PC Beta'en :)

PS3 betaen har hvert for lengesiden. :)

Lenke til kommentar
Regner med at det er ved release man får tilgang på de tingene man skulle få når man bestilte limitied edition?

 

 

Lurte på det samme selv tidligere. Svaret var at vi får det når spillet er ferdig. Så det er bare å vente :p

 

Hvilke tips har dere forresten? Utenom ting som opplagt ikke skal være med i spillet.

 

Selv pleier jeg alltid å plukke opp medic utstyret til de som er døde (om jeg ikke er medic selv), og revive de. Gjorde det samme i BF2 og, er faktisk et par som har takka meg for det. Og et par som har gjort det for meg og når jeg har vært medic (merker det med at du ikke har medic utstyret når du våkner igjen).

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer helsen i spillet egentlig, ettersom man ikke lenger har en health bar. Bygger helsen seg opp igjen automatisk en stund etter man har tatt imot noen skudd ? Og hva med medipacks som ligger på bakken. Man hører jo ingen lyd og/eller får noen indikasjoner på at helsen bygges opp igjen ?

 

Lurer også på squads:

 

Har merket at man kan spawne på hvem som helst innen squaden. Er det ikke da lenger noen squadleader ?

Lenke til kommentar
Helsen bygger seg opp igjen ja, men det tar veldig lang tid. Hvis du nettopp har fått rød skjerm(altså du har blir skutt) og du ser en medicpack, må du gå fram og tilbake over den, til du har fått fult liv(du kan ikke se når du har fullt liv tho, så er litt satsing)

 

 

Det er feil, det er akkurat det samme som med ammo pack, at det går i waves, det tar ca 2 sekunder mellom hver gang man refiller. Man trenger bare å stå på medic / ammo kittet, så får du liv / ammo.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...