Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes fiender tåler så sinnsykt mye på spillet. Tømte jo et magasin nesten i en fyr istad, forhåpentligvis blir dette rettet på.

 

Bare du som ikkje vet hvor du skal treffe ;)

 

Hadde jo vært kjedelig med 1 hit kill også da. Har aldri likt slike reality mod greier der man tåler mindre, og våpena skader mer.

 

Men det er min mening :p

Lenke til kommentar
Hvordan bruker man maskingeværet på UAVen?

 

Hvordan i helvete flyr man med den lurer jeg på :p Hver gang jeg bruker den så skjønner jeg ikke en dritt av hvordan den styres så jeg ender opp med å kræsje den inn i ett eller annet og så sprenger den.

 

Har endelig begynt å få teken på helikopteret også :D Trengte bare å knuse et par stykker før jeg fikk det til.

Lenke til kommentar
Hvordan bruker man maskingeværet på UAVen?

 

Hvordan i helvete flyr man med den lurer jeg på :p Hver gang jeg bruker den så skjønner jeg ikke en dritt av hvordan den styres så jeg ender opp med å kræsje den inn i ett eller annet og så sprenger den.

 

Har endelig begynt å få teken på helikopteret også :D Trengte bare å knuse et par stykker før jeg fikk det til.

på UAVen så går man oppover med "R" og nedover med "F". Ellers er det vanlige kontroller.

 

Morsomt å se folk som ikke kan fly helikopterene. spurter bort til apachen, gidder ikke å vente på gunner, tar av 2 meter før nesa går rett ned og lander i vannet. noen må lage en montasje på dette

hehe ja. Har selv spillt en del på tom server. Så har ganske god trening med helikopteret selv atm. :p

Lenke til kommentar
Hvordan bruker man maskingeværet på UAVen?

Den har ikke maskingevær. Den har ingen våpner

kunn sånn GPS Sender sak. :p

Jeg sverger, jeg har sett UAVen på Xbox skyte med maskingevær eller noe i den duren.

 

Det var en bug tidligere i demoen der tror jeg hvor man kunne hoppe oppå UAVen og så fulgte man etter når noen fløy den. Det er fikset nå hvis jeg ikke tar feil så det går ikke an lenger :p

Lenke til kommentar
Hvordan bruker man maskingeværet på UAVen?

Den har ikke maskingevær. Den har ingen våpner

kunn sånn GPS Sender sak. :p

Jeg sverger, jeg har sett UAVen på Xbox skyte med maskingevær eller noe i den duren.

 

Det var en bug tidligere i demoen der tror jeg hvor man kunne hoppe oppå UAVen og så fulgte man etter når noen fløy den. Det er fikset nå hvis jeg ikke tar feil så det går ikke an lenger :p

nei det går enda (iallefall på PC versjonen). At man setter seg oppå helikopteret. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...