Tj-nome Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Nettop dette som er mit problem med eastore, tok eit par ekstra dager før eg faktisk fekk ein beta-key som fungerte! Litt dårlig av databasen til EA at det ikkje blir oppdatert at Beta-key er brukt før dem sende dei ut? Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Levla litt på Engineer classen og så at 9A-91 våpenet og SCAR-L har nøyaktig samme damage og accuricy og fire rate?! Hva skjer? Forskjellen er magainkapasitet. Eneste forskjellen jeg har merket meg hvertfall. Fra 20 til 30. Som Tethrix skriver, men jeg syns og at siktet på SCAR-L er bedre Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Synes fiender tåler så sinnsykt mye på spillet. Tømte jo et magasin nesten i en fyr istad, forhåpentligvis blir dette rettet på. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Nja, litt tweaking kanskje. Poenget er jo at det skal være ballansert. I et spill med såpass mye kaos som BC2, så bør man egentlig tåle litt. Hvis ikke blir det bare Spawn > Dø > Respawn. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er det sånn at man levler opp og får nye ting ettersom man spiller, eller er alt det samme? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Synes fiender tåler så sinnsykt mye på spillet. Tømte jo et magasin nesten i en fyr istad, forhåpentligvis blir dette rettet på. Bare du som ikkje vet hvor du skal treffe Hadde jo vært kjedelig med 1 hit kill også da. Har aldri likt slike reality mod greier der man tåler mindre, og våpena skader mer. Men det er min mening Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 1 skudd i hodet = kill? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvordan bruker man maskingeværet på UAVen? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvordan bruker man maskingeværet på UAVen? Den har ikke maskingevær. Den har ingen våpner kunn sånn GPS Sender sak. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvordan bruker man maskingeværet på UAVen? Hvordan i helvete flyr man med den lurer jeg på Hver gang jeg bruker den så skjønner jeg ikke en dritt av hvordan den styres så jeg ender opp med å kræsje den inn i ett eller annet og så sprenger den. Har endelig begynt å få teken på helikopteret også Trengte bare å knuse et par stykker før jeg fikk det til. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Morsomt å se folk som ikke kan fly helikopterene. spurter bort til apachen, gidder ikke å vente på gunner, tar av 2 meter før nesa går rett ned og lander i vannet. noen må lage en montasje på dette Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvordan bruker man maskingeværet på UAVen? Hvordan i helvete flyr man med den lurer jeg på Hver gang jeg bruker den så skjønner jeg ikke en dritt av hvordan den styres så jeg ender opp med å kræsje den inn i ett eller annet og så sprenger den. Har endelig begynt å få teken på helikopteret også Trengte bare å knuse et par stykker før jeg fikk det til. på UAVen så går man oppover med "R" og nedover med "F". Ellers er det vanlige kontroller. Morsomt å se folk som ikke kan fly helikopterene. spurter bort til apachen, gidder ikke å vente på gunner, tar av 2 meter før nesa går rett ned og lander i vannet. noen må lage en montasje på dette hehe ja. Har selv spillt en del på tom server. Så har ganske god trening med helikopteret selv atm. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 wth, når jeg søker servere nå får jeg c2d Noen som opplever det samme? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvordan bruker man maskingeværet på UAVen? Den har ikke maskingevær. Den har ingen våpner kunn sånn GPS Sender sak. Jeg sverger, jeg har sett UAVen på Xbox skyte med maskingevær eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvordan bruker man maskingeværet på UAVen? Den har ikke maskingevær. Den har ingen våpner kunn sånn GPS Sender sak. Jeg sverger, jeg har sett UAVen på Xbox skyte med maskingevær eller noe i den duren. Det var en bug tidligere i demoen der tror jeg hvor man kunne hoppe oppå UAVen og så fulgte man etter når noen fløy den. Det er fikset nå hvis jeg ikke tar feil så det går ikke an lenger Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvordan bruker man maskingeværet på UAVen? Den har ikke maskingevær. Den har ingen våpner kunn sånn GPS Sender sak. Jeg sverger, jeg har sett UAVen på Xbox skyte med maskingevær eller noe i den duren. Det var en bug tidligere i demoen der tror jeg hvor man kunne hoppe oppå UAVen og så fulgte man etter når noen fløy den. Det er fikset nå hvis jeg ikke tar feil så det går ikke an lenger nei det går enda (iallefall på PC versjonen). At man setter seg oppå helikopteret. Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Funker fint det. Prøvde det senest i går Lenke til kommentar
4MB Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 UAV har raketter av noe slag. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 UAV har raketter av noe slag. Så den funker som en Predator med andre ord? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Sjekka nå nettopp. Under infoen til UAVen står det at man kan montere en eller anna form for maskingevær, eller smoke dispensers. Må sikkert få no oppgradering av noe slag for å få til det da. Edit: Har dere vært her inne? http://veteran.battlefield.com/ Endret 3. februar 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg