Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
snip.

 

For din del da, så er det jo helt klart CPU som er flaskehals. Med større CPU ville du også fått utnyttet mer GPU. Så lenge CPU er maxet ut, vil det ikke ha noe å si om du prøver på low eller high siden du allerede er maxet ut på cpu siden.

 

Dog jeg tror nok det kan lønne seg den neste måneden og sitte litt på gjerdet og ikke kjøpe på impuls. Tipper en del otimalisering kommer til å bli klart til release nå som de får (/bør få) såpass mye feedback fra spillere med diverse oppsett.

 

Jada, klart jeg har en utdatert PC og en veldig dårlig CPU. Men jeg må legge til at dette ikke kun gjelder meg, hvis du titter innom http://forums.electronicarts.co.uk/ som er det best aktive feedback forumet for betaen er det veldig mange som klager på dette. Folk med i7 920 og HD5870 kjører det på samme FPS som meg, og da sier det seg selv at noe er gale. Men jeg skal selvfølgelig ikke klage med mitt oppsett, men det er nok noen optimaliserings problemer med tanke på at high end systemer sliter også. Lest om folk med heftige SLI/CF løsninger som også får elendig FPS (med nye drivere som støtter sli/cf i BC2)

DICE har vel også innrømt dette og sagt det vil bli bedre retail spillet.

 

HER er forøvrig en offisiell buglist som de jobber med.

Lenke til kommentar
Sliter med at jeg ikke får startet spillet fra Steam, så jeg må inn i selve mappen til spillet og starte det der. Men da får jeg ikke brukt steam til enkelt å joine servere som kompisene er på.

 

Noen som har hatt lignende problem?

Det funker fint på min Steam.

 

Men du kan vel uansett ikke bruke steam til og joine vennene dine?

Du kan legge til navnene på vennene dine i Friends lista ingame. Der kan du enkelt joine serverene dem er på.

Lenke til kommentar

Så en kreativ og ganske kul video på hvordan man enkelt tar "A" og "B" på første delen av mappet. For å ta "B": Vær recon klassen, smell ut så mange c4 du greier på en Quad-bike. Kjør for harde livet ned i gropa (husk å kjør rundt bort mot huset med maskingeværet og rakettgreia), hopp av QBen og spreng driten. Gjenta 1-2 ganger og BOOM så er den sprengt. For å ta "A". Samme hvilken klasse, men recon er bra her og. Hopp i tanksen på toppen av bakken og pløy nedover bakken mot det lille huset. Sørg for å ha en dude som styrer maskingeværet for å ta folk rundt deg. Skyt det lille huset til "A" sprenger. Er ikke alltid dette funker, men har fått det til et par ganger på de siste rundene.

Lenke til kommentar

"The weapons do more dmg (and overall feels alot better) in the xbox demo. PC version will get the same balance stuffs?"

http://twitter.com/trsGeronimo/status/8560991026

 

"@trsGeronimo yes"

"@drifter92 yes but not to the extent you want unless you play hardcore mode, then bullet damage is >50% more lethal"

http://twitter.com/locust9

 

 

DVS: Våpnene's damage vil bli buffa!

 

"@locust9 Will a FoV slider maybe be added so we can adjust it to our liking or will the default one be raised?"

"@Unspokenfor89 being talked about now yes"

 

Prøvde å finne noe om kill death ratio osv i SCORE men fant ikke noe. Skjønner meg ikke helt på Twitter heller da. Noen som vet om de har noen planer?

Lenke til kommentar
Sliter med at jeg ikke får startet spillet fra Steam, så jeg må inn i selve mappen til spillet og starte det der. Men da får jeg ikke brukt steam til enkelt å joine servere som kompisene er på.

 

Noen som har hatt lignende problem?

 

Prøv å gå inn i steam på instillinger og under beta testing. Der ligger det en beta steam client du kan laste ned som supporter BC2.

 

Men joine venner via steam funker ikke. (håper det gjør det på retail)

Lenke til kommentar
Var/er en svensk nettside der du kunne "kjøpe" spillet og fortelle at du skulle hente det i butikken. Etter du fikk betakoden var det bare å avbetille ordren ;)

 

Dette gikk ann på EAstore også. Dette førte til at mange fikk betakoder som ikkje fungerte. Noen prøver alltid å jukse til seg ting, og har en tendens til å gå utover andre uskyldige. men men...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...