Cortinarius rubellus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Venter på nøkkel, har bare spilt ps3-betaen hittil. Men det burde jo noen her kunne svare på, vet noen spiller med 5xxx-kort her:) Psuen døde ja:( håper den ikke tok med noe annet også. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Venter på nøkkel, har bare spilt ps3-betaen hittil.Men det burde jo noen her kunne svare på, vet noen spiller med 5xxx-kort her:) Psuen døde ja:( håper den ikke tok med noe annet også. Hva skjer med at PSU'er dør i hytt og gevær her.. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja skjer med det? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det skjer innimellom, var ikke det som var spørsmålet fra Intellio:P De som spiller beta med 5xxx-serien har dere dx.11? Lenke til kommentar
siindre Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 BC2 er veldig dårlig optimalisert for noen setup's. Jeg kjører E6600, 8800GTS 640mb og 2gb med ram og får ca 20fps med noen dropdowns uansett hvilke instillinger og oppløsning (low,med,high). Veldig rart at FPS'en ikke blir drept når jeg tar det på high. Og på low forventet jeg minst 45fps. Sånn som det er nå er det ikke spillbart nesten. Men regner med de får fikset på det. Kjørte og GPU-z, viste seg at spillet bare tok i bruk 30-35% av GPU'en mens jeg spilte, 40% på det meste. Så her er nok svaret. Har sett folk med i7 920 og hd 5870 kjøre det på samme fps som meg, så det er tydelig et problem. CPU'en min derimot ligger på 98% konstant på begge kjernene. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 BC2 er veldig dårlig optimalisert for noen setup's. Jeg kjører E6600, 8800GTS 640mb og 2gb med ram og får ca 20fps med noen dropdowns uansett hvilke instillinger og oppløsning (low,med,high). Veldig rart at FPS'en ikke blir drept når jeg tar det på high. Og på low forventet jeg minst 45fps. Sånn som det er nå er det ikke spillbart nesten. Men regner med de får fikset på det. Kjørte og GPU-z, viste seg at spillet bare tok i bruk 30-35% av GPU'en mens jeg spilte, 40% på det meste. Så her er nok svaret. Har sett folk med i7 920 og hd 5870 kjøre det på samme fps som meg, så det er tydelig et problem. CPU'en min derimot ligger på 98% konstant på begge kjernene. For din del da, så er det jo helt klart CPU som er flaskehals. Med større CPU ville du også fått utnyttet mer GPU. Så lenge CPU er maxet ut, vil det ikke ha noe å si om du prøver på low eller high siden du allerede er maxet ut på cpu siden. Dog jeg tror nok det kan lønne seg den neste måneden og sitte litt på gjerdet og ikke kjøpe på impuls. Tipper en del otimalisering kommer til å bli klart til release nå som de får (/bør få) såpass mye feedback fra spillere med diverse oppsett. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Intellio: sjekket nå angående det med dx.11 og betaen, og har du 5xxx-serien så får du dx.11 ja. Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Intellio: sjekket nå angående det med dx.11 og betaen, og har du 5xxx-serien så får du dx.11 ja. Deilig, takker for oppklaringen Har et 5870 liggende her ja. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 BC2 er veldig dårlig optimalisert for noen setup's. Jeg kjører E6600, 8800GTS 640mb og 2gb med ram og får ca 20fps med noen dropdowns uansett hvilke instillinger og oppløsning (low,med,high). Veldig rart at FPS'en ikke blir drept når jeg tar det på high. Og på low forventet jeg minst 45fps. Sånn som det er nå er det ikke spillbart nesten. Men regner med de får fikset på det. Kjørte og GPU-z, viste seg at spillet bare tok i bruk 30-35% av GPU'en mens jeg spilte, 40% på det meste. Så her er nok svaret. Har sett folk med i7 920 og hd 5870 kjøre det på samme fps som meg, så det er tydelig et problem. CPU'en min derimot ligger på 98% konstant på begge kjernene. Dårlig optimalisert spill? Hva forventer man av et FPS spill i 2010 nå? Jo god grafikk og gameplay ja. Nytter ikkje med en pc som er 5 år gammel da Spill Battlefield 2 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Hehe, ja. Nei Bad company 2 er nok ikke spesielt godt optimalisert nei. Men igjen, det er da fortsatt veldig Beta! Mine to GTX 260'er kicker i hvert fall ut en 40-45FPS (30min, 60 maks ca) ved 1920x1200 og "1xAA". (resten av instillingene på maks) Skal legge ved at det var med en i7 920 med 4GHz ++ også da... Går dugelig på maks, men er nok noe lav FPS til tider ja. Endret 2. februar 2010 av Andrull Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Godt mulig det er spurt flere ganger i denne tråden, men orker ikke lete gjennom 43 sider. Hvor får man tak i beta-keys til dette spillet? på PC. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Enten være heldig og være medlem på noen av de få forumene som gir ut keys eller du kjøper spillet:) Ikke alle plassene man kjøper det og får betanøkkel heller vel og merke. Steam og EAstore( noen har vært uheldige, men ble vel ordnet ) er garantert. Endret 2. februar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Å, ok. Tror ikke jeg kjøper det før jeg har prøvd det, så hvilken forum er det snakk om? Lenke til kommentar
VeZ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kjører i7 920 @ 4.1g. 5870 kort(uklokket), kjører alt på maks, 1920*1200 16x anti etc.. Har ingen grafikklagg i hele tatt, nydelige effekter, blir nesten blendet av eksplosjoner.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Å, ok. Tror ikke jeg kjøper det før jeg har prøvd det, så hvilken forum er det snakk om? Se i noen poster bakover, er ikke på de forumene selv. jeg meldte meg opp i EA-beta program for noe ndager siden. Har forhånds bestilt BC2 limitied Edition, men fikk ikke key. Selv om jeg har kompiser som fikk key fra samme butikk. når jeg sendte mail til de sa de at de ikke hadde fått til pc...lol Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Å, ok. Tror ikke jeg kjøper det før jeg har prøvd det, så hvilken forum er det snakk om? Jeg tipper du er nok aaaaalt for sent ute. Endret 2. februar 2010 av Andrull Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Håper det kommer no head up stuff når man står og gauler etter ammo forran en assault "hey, anyone got some ammo?" "im running low on ammo!" "AMMO! I NEED SOME AMMO!" Har noen tusenlapper som jeg sikkert kunne brent bort. Frister å buffe computern med ny Cpu eller videokort... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Å, ok. Tror ikke jeg kjøper det før jeg har prøvd det, så hvilken forum er det snakk om? Jeg tipper du er nok aaaaalt for sent ute. De har bekreftet at de skal gi ut en god del nøkler til;) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Har forhånds bestilt BC2 limitied Edition, men fikk ikke key. Selv om jeg har kompiser som fikk key fra samme butikk. når jeg sendte mail til de sa de at de ikke hadde fått til pc...lol Hvilken butikk forhåndsbestilte du fra? Jeg forhåndsbestilte fra cdon.no og mottok beta-key i nestensagt samme sekund som jeg bestilte. Endret 5. februar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har forhånds bestilt BC2 limitied Edition, men fikk ikke key. Selv om jeg har kompiser som fikk key fra samme butikk. når jeg sendte mail til de sa de at de ikke hadde fått til pc...lol Hvilken butikk forhåndsbestilite du fra? Jeg forhåndsbestilte fra cdon.no og mottok beta-key i nestensagt samme sekund som jeg bestilte. Jeg forhåndsbestilte fra lefdal.no og mottok beta.key dagen etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg