Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

jeg ser nesten ikke forskjell fra 1xAA og 8xAA...

Min maskin svetter i hvert fall med HSAO, 16xaa og 1920x1200. Skal teste hvordan ting fungerer uten HSAO senere i dag, men jeg er en grafikkslave deluxe så mulig jeg kommer til å la den stå på til tross. Jeg slår alltid over på 16xaa uten å tenke meg om, har det for meg at grafikken skal bli krystallklar med en slik konfigurasjon.

 

Jeg har ikke testet med fraps el, men jeg tipper jeg ligger på rundt 25-40 i fps med alt på full guffe.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tjalla sitt faktisk og lure på samme om eg skal brenne vekk litt av lønninga :p

 

Men om eg skal slå på stortromma med 5970, 2 x 5870, 5870 eller vente på nvidia... Hater og velge :p

 

Ja jeg sliter med det samme selv. Gidder dog ikke å sikte så høyt som det der, men jeg vet ihvertfall at jeg ikke gidder å sitte på gjerdet frem til nvidias 300 serie kommer. Vurderer dog om jeg heller skal sende tilbake 4890ene og bestille 2x 5850 istedet, bare litt over en 1000 lapp i forskjell. Nvidia kort gir jeg blanke faen i siden de faen ikke klarer å produsere nok kort. Er jo umulig å oppdrive samt at dersom man kun har råd til ett, kan man banne på at det er umulig å finne ett kort til for SLi noen måneder seinere. Jeg har speidet etter et ekstra GTX 275 i snart 3 måneder uten å finne noen... Dvs. av samme typen som det kortet jeg har fra før.

Lenke til kommentar
Noen andre enn meg som merker at statsa ikke blir lagret ?

De blir ikke registrert i det hele tatt faktisk.. :/

 

 

Jepp. Nedtur. Kjøpte det i går så jeg har ikke fått åpnet noen unlocks enda. Regner med at det ikke er fikset i dag heller siden du skriver det nå?

 

Fordi dere spiller på unrankede servers?

Lenke til kommentar
Noen andre enn meg som merker at statsa ikke blir lagret ?

De blir ikke registrert i det hele tatt faktisk.. :/

 

 

Jepp. Nedtur. Kjøpte det i går så jeg har ikke fått åpnet noen unlocks enda. Regner med at det ikke er fikset i dag heller siden du skriver det nå?

 

Fordi dere spiller på unrankede servers?

 

 

Nei, ranked. Men det ser ut til å lagre statsen i dag i det minste. I går fikk jeg ikke opp score på noen av spillerne engang når jeg spilte.

Lenke til kommentar
Glad jeg valgte Quad core (Q6600) over dual core E8400 når jeg kjøpte CPU sist for en god stund siden. :) Leser at spillet er ekstra CPU krevende og merker godt at alle fire kjernene er i bruk

 

Jeg kjører i7 920 (@2.8) med 6 gb ram og har mellom 30-40% CPU og 30-40% memory load under spilling. Virker ikke spesielt krevende på den biten, samme load som i MW2 f.eks, men grafikkortet mitt kommer (no pun) til kort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...