Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjorde den fps/muselagg modden, og det funka som gull. Og jaggu har Dice fiksa bevegelsebug'en også. Fikk endelig litt flyt i spillingen, og da ble det veldig artig å spille plutselig :)

 

Er artigst når man finner en squad hvor folk faktisk samarbeider, for da lever man lengre, og drar nytte av alle.

 

Noe annet jeg liker svært godt er secondary weapon, altså backup, altså gunnern. Den kan man faktisk forsvare seg godt med. Har faktisk gått rundt å jaget folk med den, så dette virker lovende :new_woot:

 

Jeg har ikkje fått med meg den modden. Kan du fortelle det :)

Lenke til kommentar
Gjorde den fps/muselagg modden, og det funka som gull. Og jaggu har Dice fiksa bevegelsebug'en også. Fikk endelig litt flyt i spillingen, og da ble det veldig artig å spille plutselig :)

 

Er artigst når man finner en squad hvor folk faktisk samarbeider, for da lever man lengre, og drar nytte av alle.

 

Noe annet jeg liker svært godt er secondary weapon, altså backup, altså gunnern. Den kan man faktisk forsvare seg godt med. Har faktisk gått rundt å jaget folk med den, så dette virker lovende :new_woot:

 

Jeg har ikkje fått med meg den modden. Kan du fortelle det :)

 

Mekka en guide her ;)

Lenke til kommentar
Gjorde den fps/muselagg modden, og det funka som gull. Og jaggu har Dice fiksa bevegelsebug'en også. Fikk endelig litt flyt i spillingen, og da ble det veldig artig å spille plutselig :)

 

Er artigst når man finner en squad hvor folk faktisk samarbeider, for da lever man lengre, og drar nytte av alle.

 

Noe annet jeg liker svært godt er secondary weapon, altså backup, altså gunnern. Den kan man faktisk forsvare seg godt med. Har faktisk gått rundt å jaget folk med den, så dette virker lovende :new_woot:

 

Jeg har ikkje fått med meg den modden. Kan du fortelle det :)

 

Mekka en guide her ;)

 

Skru ned grafikken er juks :p

Lenke til kommentar

Faen ta :p Jeg trodde grafikken bare var så sykt krevende så jeg bestilte 2x XFX HD 4890 OC for å kjøre CrossFire siden det var komplett umulig å oppdrive et GTX 275 for å kjøre i SLi med det jeg har fra før. Så finner jeg ut trikset med å skru av HSAO og kan kjøre spillet på High, 8xAF, 8xAA @ 1680x1050 uten noen som helst form for lagg. Jaja, får vel sende korta i retur og få tilbake penga lol.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...