bantexkaa87 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Spillet har fremdeles mye som må fikses. Men glad laggen er borte etter at jeg kom hjem fra London Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Gjorde den fps/muselagg modden, og det funka som gull. Og jaggu har Dice fiksa bevegelsebug'en også. Fikk endelig litt flyt i spillingen, og da ble det veldig artig å spille plutselig Er artigst når man finner en squad hvor folk faktisk samarbeider, for da lever man lengre, og drar nytte av alle. Noe annet jeg liker svært godt er secondary weapon, altså backup, altså gunnern. Den kan man faktisk forsvare seg godt med. Har faktisk gått rundt å jaget folk med den, så dette virker lovende Jeg har ikkje fått med meg den modden. Kan du fortelle det Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 prøvde 3 stk forskjellige battlefield.no servere nå.. Unlocks funka ikke på noen av dem, fikk ikke score heller. Selv om alle var Ranked = On.. hehe Jaja, joina UK sever nuh Sliter med det samme. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 prøvde 3 stk forskjellige battlefield.no servere nå.. Unlocks funka ikke på noen av dem, fikk ikke score heller. Selv om alle var Ranked = On.. hehe Sammer her. Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Rart. Jeg har ikke opplevd noe problem med Battlefield.no sine servere. Unlocks, rank og xp fungerer helt fint. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Gjorde den fps/muselagg modden, og det funka som gull. Og jaggu har Dice fiksa bevegelsebug'en også. Fikk endelig litt flyt i spillingen, og da ble det veldig artig å spille plutselig Er artigst når man finner en squad hvor folk faktisk samarbeider, for da lever man lengre, og drar nytte av alle. Noe annet jeg liker svært godt er secondary weapon, altså backup, altså gunnern. Den kan man faktisk forsvare seg godt med. Har faktisk gått rundt å jaget folk med den, så dette virker lovende Jeg har ikkje fått med meg den modden. Kan du fortelle det Mekka en guide her Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Må ikke glemme +fullproc da.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Gjorde den fps/muselagg modden, og det funka som gull. Og jaggu har Dice fiksa bevegelsebug'en også. Fikk endelig litt flyt i spillingen, og da ble det veldig artig å spille plutselig Er artigst når man finner en squad hvor folk faktisk samarbeider, for da lever man lengre, og drar nytte av alle. Noe annet jeg liker svært godt er secondary weapon, altså backup, altså gunnern. Den kan man faktisk forsvare seg godt med. Har faktisk gått rundt å jaget folk med den, så dette virker lovende Jeg har ikkje fått med meg den modden. Kan du fortelle det Mekka en guide her Skru ned grafikken er juks Lenke til kommentar
larsere Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) du får ikke dåligere grafikk av å kjøre i DX9, men hvis du mener HSAO så kan du jo bruke den på eget ansvar...(hvertfall du din grafikkhore-nissse ) Endret 2. februar 2010 av lars_era Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Er det dx 11 i betaen? Ja det er det visst http://www.pczilla.net/wp-content/uploads/...01/compare1.gif Endret 2. februar 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
larsere Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fancy med DX11, jeg har ikke noe hardware til å prøve det, men kunne ikke du testa litt Nizzen ? Prøv å force DX11 på samme måte som DX9 i guiden Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fancy med DX11, jeg har ikke noe hardware til å prøve det, men kunne ikke du testa litt Nizzen ? Prøv å force DX11 på samme måte som DX9 i guiden DX 11 er på @ default hos meg. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ahaa, burde jo egentlig tenkt meg det siden den står på auto som default... Ser du noen forskjell på DX9 og DX11 ingame da ? Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Enda ikke helt skjønt hva HSAO er.. Noen som kan forklare? EDIT: fant det ut... Nizzen sa: HSAO is Ambient Occlusion which gives shadows more depth, at the cost of tearing your framerate in half. Endret 2. februar 2010 av ZepukkU Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Faen ta Jeg trodde grafikken bare var så sykt krevende så jeg bestilte 2x XFX HD 4890 OC for å kjøre CrossFire siden det var komplett umulig å oppdrive et GTX 275 for å kjøre i SLi med det jeg har fra før. Så finner jeg ut trikset med å skru av HSAO og kan kjøre spillet på High, 8xAF, 8xAA @ 1680x1050 uten noen som helst form for lagg. Jaja, får vel sende korta i retur og få tilbake penga lol. Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 jeg ser nesten ikke forskjell fra 1xAA og 8xAA... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 På tide å skaffe seg ny rigg. X2-4200, 2 gb ram og 4850'en sliter litt, selv med alt på low. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) tjalla sitt faktisk og lure på samme om eg skal brenne vekk litt av lønninga Men om eg skal slå på stortromma med 5970, 2 x 5870, 5870 eller vente på nvidia... Hater og velge Endret 2. februar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hva med nye 300 serien fra nVidia? Dunno når det kommer, men tenker de blir bedre enn ATI sitt toppkort. Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mhm. Nvidia > ATI Synes nå jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg