Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De burde skaffe ett mye bedre joining system!

 

Slik at når vi trykker play now kan vi velge hvor stor server det skal være i spillere og low ping og at den er ranked!

Serverbrowser

 

nei det viste jeg ikke om, tar bare 100 år og lasta opp lista én også må jeg lasta den nytt fordi jeg skal ha not full og ranked og innen den er ferdig så er jo alle serverne fulle!

Lenke til kommentar
De burde skaffe ett mye bedre joining system!

 

Slik at når vi trykker play now kan vi velge hvor stor server det skal være i spillere og low ping og at den er ranked!

Serverbrowser

 

nei det viste jeg ikke om, tar bare 100 år og lasta opp lista én også må jeg lasta den nytt fordi jeg skal ha not full og ranked og innen den er ferdig så er jo alle serverne fulle!

Legg til servere i favoritt, så kan du åpne den server tabben nede i høyre hjørne isteden.

Lenke til kommentar
De burde skaffe ett mye bedre joining system!

 

Slik at når vi trykker play now kan vi velge hvor stor server det skal være i spillere og low ping og at den er ranked!

Serverbrowser

 

nei det viste jeg ikke om, tar bare 100 år og lasta opp lista én også må jeg lasta den nytt fordi jeg skal ha not full og ranked og innen den er ferdig så er jo alle serverne fulle!

Legg til servere i favoritt, så kan du åpne den server tabben nede i høyre hjørne isteden.

 

De beste serverne er jo alltid fulle da :p

Lenke til kommentar

2 spørsmål...

 

1: Fikser Dice alle sine bugs fortløpende, og oppdaterer betaen, eller tar de kun enkelte ? Den største bug'en for min del har ikke blitt gjort noe med hvertfall, og den skjer utrolig ofte. Karakteren beveger seg plutselig frem/tilbake/høyre eller venstre. I tillegg har vi den fine bug'en som gjør at jeg plutselig hverken kan løpe eller hoppe, og som varer i gjerne 5 minutter.

 

2: Kommer poengene fra betaen til å bli kjørt rett over til fullversjonen ?

Lenke til kommentar
2 spørsmål...

 

1: Fikser Dice alle sine bugs fortløpende, og oppdaterer betaen, eller tar de kun enkelte ? Den største bug'en for min del har ikke blitt gjort noe med hvertfall, og den skjer utrolig ofte. Karakteren beveger seg plutselig frem/tilbake/høyre eller venstre. I tillegg har vi den fine bug'en som gjør at jeg plutselig hverken kan løpe eller hoppe, og som varer i gjerne 5 minutter.

 

2: Kommer poengene fra betaen til å bli kjørt rett over til fullversjonen ?

 

De ser vel på de bugsa som blir rappotert inn, fikser vel så fort de kan så blir det sluppet en update med en del fiks osv.

 

Du vil miste alt av poeng\rank på fullversjonen. Men du kan beholde navnet ditt (Soldier nanvet).

 

Hvordan får man opp fps osv i spillet.. finner ikke ut av det =(

Du må bruke et program. feks. www.fraps.com der vil du se FPSen du har i spillet.

 

nei det viste jeg ikke om, tar bare 100 år og lasta opp lista én også må jeg lasta den nytt fordi jeg skal ha not full og ranked og innen den er ferdig så er jo alle serverne fulle!

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1198582

 

Følg den guiden der, da vil du få opp alle serverene fra Battlefield.no og Battle.no(TV2).

 

Der er det alltid mange servere med masse ledige plasser på ;)

Lenke til kommentar
Flere som har problemer med at betaen ikke starter? Får opp en svart skjerm der det står "beta" oppe til høyre, så går skjermen tilbake til skrivebordet.

 

Var litt gira på å få prøvd spillet i dag :wallbash:

 

Har du nyeste GPU driver? Ellers kjør som admin og deaktiver skrivebord sammensetninger eller hva det heter.

 

 

Tror jeg fant løsningen nå. Måtte gå inn i mappen til spillet og kjøre som administrator derfra. Hadde bare prøvd å kjøre det i fra steam og som administrator via ikonet på skrivebordet.

 

Nå kom jeg i hvert fall inn i menyen så det ser ut til å funke så langt :)

Lenke til kommentar
Minimum:

OS: Windows XP

Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz

Memory: 2GB

Graphics: 256 MB Video Card (GeForce 7800 GT / ATI X1900)

DirectX®: DirectX 9, 10, and 11 support

Hard Drive: 15 GB

Recommended:

OS: Windows Vista or Windows 7

Processor: Intel Core 2 Quad or higher

Memory: 2GB

Graphics: 512 MB Video Card (GeForce GTX 260/ ATI Radeon 4870)

Controller Support: Support for Logitech G15 and G19 keyboard LCDs in multiplayer

 

Digg at de har G19 support. :D

Noen som vet hvordan det er med multi-gpu støtte?

 

Har prøvd beta-versjonen og fant ut at spillet var langt tyngre å kjøre for datamaskinen enn jeg hadde forventet. Jeg skaffet en ny driver, men uten nevneverdig forskjell i ytelsen. Nå er det bare en beta-versjon, så når spillet kommer i butikkhyllene vil nok forhåpentligvis en patch for bedre ytelse komme fortløpende.

Lenke til kommentar

Gjorde den fps/muselagg modden, og det funka som gull. Og jaggu har Dice fiksa bevegelsebug'en også. Fikk endelig litt flyt i spillingen, og da ble det veldig artig å spille plutselig :)

 

Er artigst når man finner en squad hvor folk faktisk samarbeider, for da lever man lengre, og drar nytte av alle.

 

Noe annet jeg liker svært godt er secondary weapon, altså backup, altså gunnern. Den kan man faktisk forsvare seg godt med. Har faktisk gått rundt å jaget folk med den, så dette virker lovende :new_woot:

Endret av PrayingMantis
Lenke til kommentar
Gjorde den fps/muselagg modden, og det funka som gull. Og jaggu har Dice fiksa bevegelsebug'en også. Fikk endelig litt flyt i spillingen, og da ble det veldig artig å spille plutselig :)

 

Er artigst når man finner en squad hvor folk faktisk samarbeider, for da lever man lengre, og drar nytte av alle.

 

Noe annet jeg liker svært godt er secondary weapon, altså backup, altså gunnern. Den kan man faktisk forsvare seg godt med. Har faktisk gått rundt å jaget folk med den, så dette virker lovende :new_woot:

 

Jeg har ikkje fått med meg den modden. Kan du fortelle det :)

Lenke til kommentar
prøvde 3 stk forskjellige battlefield.no servere nå.. Unlocks funka ikke på noen av dem, fikk ikke score heller. Selv om alle var Ranked = On.. hehe

 

Jaja, joina UK sever nuh

 

 

 

Ikke jeg heller, på noen servere. Merker at det er viktig at lagene er balansert. Om halve laget til angriperne ligger på åskanten og sniper blir det lett for forsvarerne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...