Rudde Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 at ikke dere bare kjøper spillet via EaStore... får du beta key med engang i kvitteingen på kjøpet. Hvis dere har det så travelt med og få beta tilgang liksom Du har vel ikke helt fulgt med i denne tråden du? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 at ikke dere bare kjøper spillet via EaStore... får du beta key med engang i kvitteingen på kjøpet. Hvis dere har det så travelt med og få beta tilgang liksom Du har vel ikke helt fulgt med i denne tråden du? Jaha? Jeg bestilte via Eastore på torsdag og har hitill ikke sett noen beta nøkkel..? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Har du sjekket spam inboxen? Min beta nøkkel havnet der. Endret 1. februar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Etter at jeg bestilte fikk jeg kun en mail, og det var ordrebekreftelse og står på kjøpts info men ingen betanøkkel. Har sjekket overalt, ikke minst flere ganger daglig siden jeg bestilte.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Angående EA Store: Stussa litt over denne "plakaten" i forhold til beta, som er noe tvetydig. Er man ikke garantert en beta-nøkkel før 28.feb eller er det spillet som slippes 28.feb? Trodde ikke slippdato var før 5.mars jeg. At folk ikke får kodene sine forsterker egentlig bare en mistanke. Endret 1. februar 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Enig. Greia er jo at betaen kom ut 28. JANUAR. Jeg bestillte også den 28. Jan. Er jo mistenkelig rart at de sier "du er garantert" og at jeg skal få den ved kvittering. Så nesten en uke etterpå er den ikk her?? Sender en nærmest drapstrussel melding til Ea, kjenner jeg de rett blir den lest om 2uker og får nøkkelen en uke derpå når beta er over. I så fall er det penga tilbake. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Oi, det var en pinlig lesebommert gitt. Uansett, kjipt å ikke være garantert en key når de faktisk garanterer det. Endret 1. februar 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Da har jeg akuratt hat en "live chat" med en fra Eagames. Og han ga meg en Beta kode muohaha :=) Virker jo litt rart at de sier de er helt for jævelig tomme og så kan han gi meg en så lett da? :/ Vell jeg er happy hvertfall Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 tomme blir de aldri ^^ Lenke til kommentar
JPMi Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 ser ingenting når man prøver å skite... Da trykker man alt for hardt... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 at ikke dere bare kjøper spillet via EaStore... får du beta key med engang i kvitteingen på kjøpet. Hvis dere har det så travelt med og få beta tilgang liksom Du har vel ikke helt fulgt med i denne tråden du? Ikke alle 'nye' som gidder lese igjennom 30~ sider for å se om noen har et svar. ;P Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ikke at det haster for å si det slik, men når blir det mulig å pre-loade hele spillet fra EA Manager? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Nope. Det kommer ikke før 6.Mars. E: Du må ha en aktiveringskode for å laste det ned Endret 1. februar 2010 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ikke at det haster for å si det slik, men når blir det mulig å pre-loade hele spillet fra EA Manager? Ja det blir det. ;D Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Er det bullet time og bullet drop i dette spillet, slik som det er i BF2? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Når får jeg Thomson? Det står på Ea store at jeg skal få det siden jeg kjøpte Edition Pakken... Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Er det bullet time og bullet drop i dette spillet, slik som det er i BF2? Ja, det skal være snickers og twist Endret 1. februar 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Når får jeg Thomson? Det står på Ea store at jeg skal få det siden jeg kjøpte Edition Pakken... Når spillet kommer ut regner jeg med;) Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Når får jeg Thomson? Det står på Ea store at jeg skal få det siden jeg kjøpte Edition Pakken... Var en feil hos meg, gikk på hjemmesidene til EAGAMES og fikk en liten livechat med en person i andre enden som ga meg en beta key når jeg oppga ordrenummer. Det tar fra 24-48timer å få beta nøkkelen btw. Endret 1. februar 2010 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 De burde skaffe ett mye bedre joining system! Slik at når vi trykker play now kan vi velge hvor stor server det skal være i spillere og low ping og at den er ranked! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg