Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående EA Store: Stussa litt over denne "plakaten" i forhold til beta, som er noe tvetydig. Er man ikke garantert en beta-nøkkel før 28.feb eller er det spillet som slippes 28.feb? Trodde ikke slippdato var før 5.mars jeg. At folk ikke får kodene sine forsterker egentlig bare en mistanke.

post-11172-1265032090.jpg

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Enig.

Greia er jo at betaen kom ut 28. JANUAR. Jeg bestillte også den 28. Jan.

 

Er jo mistenkelig rart at de sier "du er garantert" og at jeg skal få den ved kvittering. Så nesten en uke etterpå er den ikk her??

 

 

Sender en nærmest drapstrussel melding til Ea, kjenner jeg de rett blir den lest om 2uker og får nøkkelen en uke derpå når beta er over. I så fall er det penga tilbake.

Lenke til kommentar
at ikke dere bare kjøper spillet via EaStore... får du beta key med engang i kvitteingen på kjøpet. Hvis dere har det så travelt med og få beta tilgang liksom

 

Du har vel ikke helt fulgt med i denne tråden du?

Ikke alle 'nye' som gidder lese igjennom 30~ sider for å se om noen har et svar. ;P

Lenke til kommentar
Når får jeg Thomson? Det står på Ea store at jeg skal få det siden jeg kjøpte Edition Pakken...

 

Var en feil hos meg, gikk på hjemmesidene til EAGAMES og fikk en liten livechat med en person i andre enden som ga meg en beta key når jeg oppga ordrenummer.

 

Det tar fra 24-48timer å få beta nøkkelen btw.

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...