Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Håper for guds skyld de fjerner, eller i det minste demper, den 5-i-promille-blur effekten som er i standard sniper siktet. Sykt irriterende. Og er det noen andre enn meg som merker at eksplosiver (RPG, tube etc.) ikke alltid gjør skade selv om det treffer rett ved spillern?

 

Ellers synes jeg spillet er dritfett. Skjønner ikke hvorfor så mange klager. Men jeg merker jeg begynner å gå kraftig lei banen. Må nesten redusere spillinga så jeg ikke går lei før retail.

 

Anbefaler alle å teste hardcore server btw. Gir et ganske annerledes gameplay.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper for guds skyld de fjerner, eller i det minste demper, den 5-i-promille-blur effekten som er i standard sniper siktet. Sykt irriterende. Og er det noen andre enn meg som merker at eksplosiver (RPG, tube etc.) ikke alltid gjør skade selv om det treffer rett ved spillern?

 

Ellers synes jeg spillet er dritfett. Skjønner ikke hvorfor så mange klager. Men jeg merker jeg begynner å gå kraftig lei banen. Må nesten redusere spillinga så jeg ikke går lei før retail.

 

Anbefaler alle å teste hardcore server btw. Gir et ganske annerledes gameplay.

 

Håper for guds skyld at de ikke gjør sniping lettere en det allerede er.

 

Og ja har merket det med tube/rpg.

Lenke til kommentar

Merker det med alle eksplosiver egentlig. Har blitt for vant til MW2 og der dør jo folk selv om det sprenger flere meter unna. Her må man nesten ha direct hit for å drepe noen. Synes igrunn at blast radius på eksplosiver (mounted rocket launcher, rpg, frag, tube, tank shells) er latterlig lav i BC2, kunne godt ha strekt seg en meter til. IRL når det sprenger en RPG rakett 2 meter fra deg så dør du faen meg.

Lenke til kommentar
Merker det med alle eksplosiver egentlig. Har blitt for vant til MW2 og der dør jo folk selv om det sprenger flere meter unna. Her må man nesten ha direct hit for å drepe noen. Synes igrunn at blast radius på eksplosiver (mounted rocket launcher, rpg, frag, tube, tank shells) er latterlig lav i BC2, kunne godt ha strekt seg en meter til. IRL når det sprenger en RPG rakett 2 meter fra deg så dør du faen meg.

 

Syns det er sinnsykt fett at det kan sprenge bomber rundt deg og du blir helt ør i hue og alt blir stille mens du løper for å ta fienden.

Lenke til kommentar

Enig, men rangen er fortsatt langt fra realistisk. Hvis det skal være slik burde man ihvertfall ha blitt slått ut i en kort periode, slik som f.eks i de gamle CoD spillene hvor du ble liggende på bakken en kort periode før du kom tilbake til deg selv igjen. Med en passende animasjon (at man ble kastet ned på bakken) så ville det sett riktig så stilig ut.

Lenke til kommentar

Hører så mye negativt om dette og greier ikke skaffe meg en EU beta key gratis så jeg har gitt opp hele spillet.

 

Dette har jeg hørt:

Eksplosjons range, alle tåler for mye, ingen strafing mens man løper, kan ikke ligge nede, alt for få våpen, for få fly, for få baner, for dårlig score screen, for mye smoke og tull, NOOBTUBE, krever for mye, kan ikke velge nye våpen med en gang, dårlige hitboxer, ser ingenting når man prøver å skite...

 

Får vel bare holde meg til MW2 da selv om jeg likte BF2 myyye bedre enn MW2...

Endret av ToTTy
Lenke til kommentar
Hører så mye negativt om dette og greier ikke skaffe meg en EU beta key gratis så jeg har gitt opp hele spillet.

 

Dette har jeg hørt:

Eksplosjons range, alle tåler for mye, ingen strafing mens man løper, kan ikke ligge nede, alt for få våpen, for få fly, for få baner, for dårlig score screen, for mye smoke og tull, NOOBTUBE, krever for mye, kan ikke velge nye våpen med en gang, dårlige hitboxer, ser ingenting når man prøver å skite...

 

Får vel bare holde meg til MW2 da selv om jeg likte BF2 myyye bedre enn MW2...

Da holder du deg til bf2:P lol

Endret av MacLovin
Lenke til kommentar
Hører så mye negativt om dette og greier ikke skaffe meg en EU beta key gratis så jeg har gitt opp hele spillet.

 

Dette har jeg hørt:

Eksplosjons range, alle tåler for mye, ingen strafing mens man løper, kan ikke ligge nede, alt for få våpen, for få fly, for få baner, for dårlig score screen, for mye smoke og tull, NOOBTUBE, krever for mye, kan ikke velge nye våpen med en gang, dårlige hitboxer, ser ingenting når man prøver å skite...

 

Får vel bare holde meg til MW2 da selv om jeg likte BF2 myyye bedre enn MW2...

 

For min egen del er mye av dette du nevner bare annerledes, ikke irriterende, i starten. Har spillt meg opp til rank 5 nå og ting går ganske mye bedre. At man ikke kan strafe mens man løper og ikke prone er i grunn bare en tilvenningssak. At det ikke er prone synes jeg er helt genialt. Det er null problem å camp-snipe hvis man vil og det ville bare vært irriterende feigt hvis man i tillegg kunne pronet. At det er for få fly og baner er i grunn ikke så rart, siden det kun er én bane og én game-mode som er tilgjengelig i betaen. Det er mye smoke og det er i grunn kjipt fordi man ofte ikke ser en dritt eller veldig lite, men jeg synes det er bra slik at man slipper det tullet med å bli "snipet" av en LMG eller assault rifle fra andre siden av banen. Dessuten så vet man ikke om andre baner vil inneholde mindre smoke. Spillet krever for mye, helt enig. Med et enkelt GTX 275 må jeg spille på 1280x800 @ medium for å ha tilferedsstillende flyt i grafikken. GTX 295 er på vei så da håper jeg det løser seg. Det er tube, ikke noobtube her sånn synes jeg. Som nevnt har ikke eksplosiver like syk range som i MW spillene så det skal faktisk litt presisjon til for å drepe. Ikke velge nye våpen fra start.. tja. Slik er jo i grunn MW2 også. Tar uansett ikke lang tid å unlocke noen fler. Dårlig hitbox og at folk tåler mye - dette er beta, ikke final.

 

Har spillt noen timer i dag og ting begynner å bli bedre og bedre. Var litt slitsomt i starten, men så fort man fikk satt seg inn i det synes jeg det er sinnsykt bra.

Lenke til kommentar
Hører så mye negativt om dette og greier ikke skaffe meg en EU beta key gratis så jeg har gitt opp hele spillet.

 

Dette har jeg hørt:

Eksplosjons range, alle tåler for mye, ingen strafing mens man løper, kan ikke ligge nede, alt for få våpen, for få fly, for få baner, for dårlig score screen, for mye smoke og tull, NOOBTUBE, krever for mye, kan ikke velge nye våpen med en gang, dårlige hitboxer, ser ingenting når man prøver å skite...

 

Får vel bare holde meg til MW2 da selv om jeg likte BF2 myyye bedre enn MW2...

 

Vet ikke hvor du har hengt men det har du iallefall ikke hørt her.. BC2 er MW2 killer.

Lenke til kommentar
Hører så mye negativt om dette og greier ikke skaffe meg en EU beta key gratis så jeg har gitt opp hele spillet.

 

Dette har jeg hørt:

Eksplosjons range, alle tåler for mye, ingen strafing mens man løper, kan ikke ligge nede, alt for få våpen, for få fly, for få baner, for dårlig score screen, for mye smoke og tull, NOOBTUBE, krever for mye, kan ikke velge nye våpen med en gang, dårlige hitboxer, ser ingenting når man prøver å skite...

 

Får vel bare holde meg til MW2 da selv om jeg likte BF2 myyye bedre enn MW2...

 

Beklager, jeg må bare si det... Du suger! Ikke kom med kommentarer på et spill når du ikke har testet det!

Husk dette er bare en Beta, Dice har mye som må jobbes med før releas. :)

Lenke til kommentar
Hører så mye negativt om dette og greier ikke skaffe meg en EU beta key gratis så jeg har gitt opp hele spillet.

 

Dette har jeg hørt:

Eksplosjons range, alle tåler for mye, ingen strafing mens man løper, kan ikke ligge nede, alt for få våpen, for få fly, for få baner, for dårlig score screen, for mye smoke og tull, NOOBTUBE, krever for mye, kan ikke velge nye våpen med en gang, dårlige hitboxer, ser ingenting når man prøver å skite...

 

Får vel bare holde meg til MW2 da selv om jeg likte BF2 myyye bedre enn MW2...

 

post-42975-1265010642_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hører så mye negativt om dette og greier ikke skaffe meg en EU beta key gratis så jeg har gitt opp hele spillet.

 

Dette har jeg hørt:

Eksplosjons range, alle tåler for mye, ingen strafing mens man løper, kan ikke ligge nede, alt for få våpen, for få fly, for få baner, for dårlig score screen, for mye smoke og tull, NOOBTUBE, krever for mye, kan ikke velge nye våpen med en gang, dårlige hitboxer, ser ingenting når man prøver å skite...

 

Får vel bare holde meg til MW2 da selv om jeg likte BF2 myyye bedre enn MW2...

 

Hahahahahahahahahaahahahahaha!

Lenke til kommentar
Hører så mye negativt om dette og greier ikke skaffe meg en EU beta key gratis så jeg har gitt opp hele spillet.

 

Dette har jeg hørt:

Eksplosjons range, alle tåler for mye, ingen strafing mens man løper, kan ikke ligge nede, alt for få våpen, for få fly, for få baner, for dårlig score screen, for mye smoke og tull, NOOBTUBE, krever for mye, kan ikke velge nye våpen med en gang, dårlige hitboxer, ser ingenting når man prøver å skite...

 

Får vel bare holde meg til MW2 da selv om jeg likte BF2 myyye bedre enn MW2...

 

Mesteparten der kan forklares av at de som utvikler BC2 forstår at ballanse er nødvendig i et multiplayer-basert spill (i motsetning til idiotene som jobber i Infinity Ward). Resten forklares av faktumet at spillet ikke er ferdig enda (BETA, ikke demo).

Lenke til kommentar

Haha! Herregud er eg maks uheldig... Bruttern tok første beta-key men fekk bedsjed i går at han skulle betale for ein ny konto så han slepp og gi meg kontoen tilbake... Tru du ikkje eastore gir meg ein beta-key som ikkje fungere... :wallbash:

 

Jaja, ser ikkje ut som eg blir ein av dei heldige som får prøvd spelet før beta-en er over. Skal det vere så mye problem og gi ein beta-key som fungere? Håper dei er kjappe på e-post...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...