Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elsker å ødelegge hus! Ødela den første m-com A'en ved å sprenge ned huset med en rpg.

 

Desverre så var jeg defence...

 

Samme her, men virker ikke som folk enda har forstått at man kan ødelegge en del av husene mcoms er i og få de ødelagt på den måten, annen ting er jo at forsvarerne får mindre å gjemme seg i. Samme gjelder trær og de som angriper, første jeg gjør som US er å sette meg i tow'n og ødelegge 4-5trær så det blir enklere å se at de kommer ned bakken, er laget ditt med på det så blir det så og si umulig å komme ned, burde vel fikses egentlig :p

 

 

Insane hvor mye folk tåler. Du skyter dem med en gigantisk tanks, men de kommer helskinnet fra det. Samme gjelder med sniper og grenade laucher... Ødelegger litt. Men dette er en beta, så får håpe de tar til seg litt og endrer noe ;)

 

Sniperdamage syns jeg er greit da de kan være omtrent helt bortgjemt og fortsatt drepe deg, men tanks og 40mm gjør alt for lite damage ja, må jo omtrent treffe med 40mm'n midt i trynet på folk for at de skal dø som gjør at den omtrent bare er brukbar for å ødelegge vegger.

Lenke til kommentar
fungerer det bra med nVidia 3D vision på Bad Company 2?

 

http://www.nvidia.com/object/3D_Vision_3D_Games.html

 

 

fant ikke Bad company på sida så lurte egentlig på om noen hadde prøvd, bare at Nvidia lå litt etter ved å oppdatere "game support" sida.

 

Edit: fant ut at BC2 støtta nvidia 3d vision. sjekka forumet til nvidia.

 

 

 

men hvordan er d å spille fps spill md Nvidia 3d vision? blir d vanskeligere enn vanlig?

Endret av Timmeyh
Lenke til kommentar
fungerer det bra med nVidia 3D vision på Bad Company 2?

 

http://www.nvidia.com/object/3D_Vision_3D_Games.html

 

 

fant ikke Bad company på sida så lurte egentlig på om noen hadde prøvd, bare at Nvidia lå litt etter ved å oppdatere "game support" sida.

 

Edit: fant ut at BC2 støtta nvidia 3d vision. sjekka forumet til nvidia.

 

 

 

men hvordan er d å spille fps spill md Nvidia 3d vision? blir d vanskeligere enn vanlig?

 

Du må egentlig bare teste. ^^

Lenke til kommentar
Hvis det er beta burde de ikke ha en feeback eller rapoter en bug funksjon?

 

Savner det jeg og. Ikke funnet et sted for å rappotere ønsker og fortelle om bugs. De har heller ikke annonsert noe nytt på bloggen dems..

 

Om du leser den news banneren nederst i menyen så er det en addresse der nede for feedback, har desverre ikke adressen i hodet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...