Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Da var den kansellert fra play.com (De trakk meg for 1 kr to ganger, vet ikke hvorfor :-P)

 

Og da var den bestilt på lefdal.com 299 + 19 kr eller noe slikt.

 

Og skjer med at rls dagen på BF:BC2 er 3. Mars i Norge og officiet 2. Mars?

 

Bestil fra Ea store med koden i første posten, da sparer du 19 kr. :p

 

Nei, jeg sparer ikke 19 kr, jeg taper gleden av og åpne coveret stryke hånden forsiktig over CD'en og putte den i maskina.

 

Ja, tenkte også på det når jeg bestilte det... Må bare brenne det ut på plate når det kommer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var den kansellert fra play.com (De trakk meg for 1 kr to ganger, vet ikke hvorfor :-P)

 

Og da var den bestilt på lefdal.com 299 + 19 kr eller noe slikt.

 

Og skjer med at rls dagen på BF:BC2 er 3. Mars i Norge og officiet 2. Mars?

 

Bestil fra Ea store med koden i første posten, da sparer du 19 kr. :p

 

Nei, jeg sparer ikke 19 kr, jeg taper gleden av og åpne coveret stryke hånden forsiktig over CD'en og putte den i maskina.

 

Ja, tenkte også på det når jeg bestilte det... Må bare brenne det ut på plate når det kommer..

 

Mhm god idé, En brenneplate med lilla bakplate slår jo alt, og ett kover med en blek utskrift i dårlig oppløsning, snadder :fun:

Lenke til kommentar
CD\DVD Plate er såå 2000 =p nå er det digitalt som gjelder!

 

Tja, nå skal du ha i bakhodet at når releasen kommer og du må laste ned fullversjonen + begynne på lvl 1 igjen så må du laste ned 15 GB pga den er Digitalversjon. DVD versjonen er 10 GB. Selv kjøpte jeg det på Steam. Litt dyrere, men det er verdt da da man har mer kontroll over spillene sine i stede for et spill her og et spill der på nett :)

Lenke til kommentar
CD\DVD Plate er såå 2000 =p nå er det digitalt som gjelder!

 

Tja, nå skal du ha i bakhodet at når releasen kommer og du må laste ned fullversjonen + begynne på lvl 1 igjen så må du laste ned 15 GB pga den er Digitalversjon. DVD versjonen er 10 GB. Selv kjøpte jeg det på Steam. Litt dyrere, men det er verdt da da man har mer kontroll over spillene sine i stede for et spill her og et spill der på nett :)

Vel nå er jo også Bredbånd 2000, og Fiber 2010. ;P

Lenke til kommentar
CD\DVD Plate er såå 2000 =p nå er det digitalt som gjelder!

 

Tja, nå skal du ha i bakhodet at når releasen kommer og du må laste ned fullversjonen + begynne på lvl 1 igjen så må du laste ned 15 GB pga den er Digitalversjon. DVD versjonen er 10 GB. Selv kjøpte jeg det på Steam. Litt dyrere, men det er verdt da da man har mer kontroll over spillene sine i stede for et spill her og et spill der på nett :)

 

Alle må da starte på lvl 1?

Lenke til kommentar
CD\DVD Plate er såå 2000 =p nå er det digitalt som gjelder!

 

Tja, nå skal du ha i bakhodet at når releasen kommer og du må laste ned fullversjonen + begynne på lvl 1 igjen så må du laste ned 15 GB pga den er Digitalversjon. DVD versjonen er 10 GB. Selv kjøpte jeg det på Steam. Litt dyrere, men det er verdt da da man har mer kontroll over spillene sine i stede for et spill her og et spill der på nett :)

Vel nå er jo også Bredbånd 2000, og Fiber 2010. ;P

 

Synd ikke alle har det :/

Lenke til kommentar
CD\DVD Plate er såå 2000 =p nå er det digitalt som gjelder!

 

Tja, nå skal du ha i bakhodet at når releasen kommer og du må laste ned fullversjonen + begynne på lvl 1 igjen så må du laste ned 15 GB pga den er Digitalversjon. DVD versjonen er 10 GB. Selv kjøpte jeg det på Steam. Litt dyrere, men det er verdt da da man har mer kontroll over spillene sine i stede for et spill her og et spill der på nett :)

 

Alle må da starte på lvl 1?

 

Slik jeg har forstått det og slik det pleier å være etter en beta så er svaret ja. De som har spilt lukket beta skal vel ikke få lov til å være lvl 40+ når releasen kommer vel?

 

Uansett poenget er at acc. resetes når du laster ned/setter i DVD og instalerer spillet da du får en ny serial enn den du spiller på pr dags dato.

 

Btw Er ikke alle i Norge som har anledning til å få Fiber. Du vet Statkraft har jo ødelagt for de fleste. Det er de som sørger for at BKK Nett må slutte med fiber utbyggingen sin på vestlandet, ergo det er lenge til fler får fiber :)

Lenke til kommentar
Man kommer ikke høyere enn lvl 11, og det synes jeg burde vært lov.

 

Her sliter vi oss ut med å hjelpe DICE med bugs, og så får vi ikke noe igjen for det?

Mesteparten har jo kjøpt spillet, så da synes jeg vi bør få lagre også.

 

Jeg mener du burde være glad for at det er public Beta. Vi kunne jo vært skikkelig "uheldige" å fått en ny demo der nesten ingenting lagret seg og du bare var lvl 1. Som f.eks Enemy Terretory hadde på sin Demo.

Lenke til kommentar
Man kommer ikke høyere enn lvl 11, og det synes jeg burde vært lov.

 

Her sliter vi oss ut med å hjelpe DICE med bugs, og så får vi ikke noe igjen for det?

Mesteparten har jo kjøpt spillet, så da synes jeg vi bør få lagre også.

 

Slutt og klag! Er ikkje så sikker på at akkurat DU gjør en stor innsats for å raportere bugs og slikt. ;)

 

I andre betaer så er det ikkje slik at ALT er perfekt og man kan få evig level.

 

Hva gjør vi i denne tråden egentlig? *spille Bad Company 2 beta videre*

Lenke til kommentar
Man kommer ikke høyere enn lvl 11, og det synes jeg burde vært lov.

 

Her sliter vi oss ut med å hjelpe DICE med bugs, og så får vi ikke noe igjen for det?

Mesteparten har jo kjøpt spillet, så da synes jeg vi bør få lagre også.

 

Slutt og klag! Er ikkje så sikker på at akkurat DU gjør en stor innsats for å raportere bugs og slikt. ;)

 

I andre betaer så er det ikkje slik at ALT er perfekt og man kan få evig level.

 

Hva gjør vi i denne tråden egentlig? *spille Bad Company 2 beta videre*

 

Jøss, du driver ikke bare med overklokking nizzen :p Bra du spiller Bad Company 2 :w00t:

Lenke til kommentar
Tja, nå skal du ha i bakhodet at når releasen kommer og du må laste ned fullversjonen + begynne på lvl 1 igjen så må du laste ned 15 GB pga den er Digitalversjon. DVD versjonen er 10 GB. Selv kjøpte jeg det på Steam. Litt dyrere, men det er verdt da da man har mer kontroll over spillene sine i stede for et spill her og et spill der på nett :)

Du må ikke laste ned 15 GB. Du laster ned 5 GB for så å innstallere den (10GB). Dermed må du ha 15 GB tilgjengelig samtidig, men du kan jo slette innstallasjonsfila etterpå...

 

 

Glemmer helt at det er en beta egentlig, er kun noen få bugs. Liker spessielt godt deformering av bakken etter granater etc.

Noen som får friends-systemet til å fungere ?

Lenke til kommentar
Nei. Invert er for konsoller.

 

 

Skjer med at sniper nr 3 du får tak i trenger et 5 sifret recon points tall, mens neste trenger et 9 sifret tall? Kommer til å ta år og dag

 

Jeg spiller med invert mouse. Har bare labba rundt og killa noen få enda. Har ikkje testet mounta ting enda. Invert er for konsoll? Hva mener du ?

 

Det passer rett og slett ikke til en mus. Syns nå jeg. Ned er ned, opp er opp.

Føles bare mer riktig med invert på konsoller.

Lenke til kommentar

Sant, men opplever et problem med at jeg enten er nødt til å inverte eller ikke inverte mouse (husker ikke helt) får å kunne styre ordentlig (ned er ned og opp er opp), men på apachen trenger jeg ikke å inverte. Så hver gang jeg liksom bruker apache eller UAV, er jeg nødt til å endre på invert mouse innstillingen! ^^

Lenke til kommentar
Nei. Invert er for konsoller.

 

 

Skjer med at sniper nr 3 du får tak i trenger et 5 sifret recon points tall, mens neste trenger et 9 sifret tall? Kommer til å ta år og dag

 

Jeg spiller med invert mouse. Har bare labba rundt og killa noen få enda. Har ikkje testet mounta ting enda. Invert er for konsoll? Hva mener du ?

 

Det passer rett og slett ikke til en mus. Syns nå jeg. Ned er ned, opp er opp.

Føles bare mer riktig med invert på konsoller.

 

Tja, hver sin smak ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...