Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja må si det faktisk er værre lagg nå en det var når det kom.. fytte faen til lagg og. Kan prøve og gå opp ne trapp i et hus så "sklir" jeg bare gjennom trappa og havner utafor huset... osv osv.

Helt tragiskt, dere sa jo for 2 dager siden at DICE jobba på spreng og jeg sa de kom til og faile som vanlig. Og se hva som skjer.

Har aldri hatt lagg i spillet.

Spilt hele går og idag

Lenke til kommentar
Nei. Invert er for konsoller.

Skjer med at sniper nr 3 du får tak i trenger et 5 sifret recon points tall, mens neste trenger et 9 sifret tall? Kommer til å ta år og dag

Jeg spiller med invert mouse. Har bare labba rundt og killa noen få enda. Har ikkje testet mounta ting enda. Invert er for konsoll? Hva mener du ?

Lenke til kommentar
Skjer med at sniper nr 3 du får tak i trenger et 5 sifret recon points tall, mens neste trenger et 9 sifret tall? Kommer til å ta år og dag

Det er pga man ikke skal kunne få alle tingene i Betaen. Den blir selvsagt "nedgradert" til release. ;)

Etter hva jeg kan se kommer de til å fjerne "1000" foran alle items ved retailrelease.

Lenke til kommentar

Da har eg og lyst til å spille beta, og da må det forhandsbestilles. Har bare 1 spørsmål, når eg kjøper spillet fra ea sin store, hvordan blir det med friend system da? blir det installert og lagt til å steam som feks MoW2?

Er en stor fan av steam, men de tar blodpris.

Lenke til kommentar

Bestilte for noen minutter siden Bad Company 2 og Mass Effect 2 fra cdon.no, og lurte på om man får betakey derfra. Ved knappen hvor det står Bestill, står det (Forhåndsbestill download til din PC. Incl. Beta access), så jeg lurer på om cdon tilbyr kun betakey om man bestiller on-demand. :hmm:

Noen som vet noe om dette? Er veldig lite info, så kanskje jeg forhastet meg litt ved å kjøpe derfra.

Link: http://cdon.no/spill/battlefield_-_bad_com...edition-7547014

Endret av magneman
Lenke til kommentar

Tror nok det kommer til å gå utenom Steam da. Jeg har det på Steam.

Btw patchen som kom her om dagen fikser en god del. Dice har gjort en god jobb for å rette Beta'en :)

Nå må ikke alle glemme at når final release kommer resettes ting ;P

Lenke til kommentar
Da har eg og lyst til å spille beta, og da må det forhandsbestilles. Har bare 1 spørsmål, når eg kjøper spillet fra ea sin store, hvordan blir det med friend system da? blir det installert og lagt til å steam som feks MoW2?

Er en stor fan av steam, men de tar blodpris.

Det er et eget "friends system" i Betaen (Blir nok det samme i full versjonen). Uansett om du kjøper fra EA store eller Steam, så vil du bruke BF sitt friends system.

Mulig de legger til ekstra støtte for Steam friends senere, hvem vet :)

Men ATM så funker det ikke så veldig bra. Iallefall ikke her

Lenke til kommentar
Flere som synes at det er vanskelig med kontrollen av "figuren" din?

Synes det er veldig klossete kontroller, og ganske tregt?

(til pc)

Synes det egentlig går ganske greit.. Hender at feks en av knappene kan henge seg opp osv. Men sånt må man forvente i en beta, blir vel retta opp i det også som alt annet :p

Blir aldri fornøyd med sensitiviteten på sniperen :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...