hanbjo Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 hehe, fikk et par kill til med engineer toolen. ;P Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube haha Dritbra ! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hva er greia med at fallskjermen noen ganger er ute og andre ganger ikke? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Da skal Betaen nok en gang testes. Får håpe det går bedre enn i forrigegårs *allergisk mot lagg* Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 BETA! Det ødelegge statsen min xD Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 BETA! Det ødelegge statsen min xD Når retail kommer det nok til å resettes uansett. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ja må si det faktisk er værre lagg nå en det var når det kom.. fytte faen til lagg og. Kan prøve og gå opp ne trapp i et hus så "sklir" jeg bare gjennom trappa og havner utafor huset... osv osv. Helt tragiskt, dere sa jo for 2 dager siden at DICE jobba på spreng og jeg sa de kom til og faile som vanlig. Og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ja må si det faktisk er værre lagg nå en det var når det kom.. fytte faen til lagg og. Kan prøve og gå opp ne trapp i et hus så "sklir" jeg bare gjennom trappa og havner utafor huset... osv osv. Helt tragiskt, dere sa jo for 2 dager siden at DICE jobba på spreng og jeg sa de kom til og faile som vanlig. Og se hva som skjer. Da jeg spilte i går og i dag var det laggfritt. Ser nok ut til at problemet ligger hos deg. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Det er nok diverse forhold som påvirker. Jeg har ikke hatt lagg mer enn 1 match. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ja må si det faktisk er værre lagg nå en det var når det kom.. fytte faen til lagg og. Kan prøve og gå opp ne trapp i et hus så "sklir" jeg bare gjennom trappa og havner utafor huset... osv osv. Helt tragiskt, dere sa jo for 2 dager siden at DICE jobba på spreng og jeg sa de kom til og faile som vanlig. Og se hva som skjer. Lag? Hvilken lag? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 BETA! Det ødelegge statsen min xD Når retail kommer det nok til å resettes uansett. What? No? Leste i steam forumet at de teltes på retail statsen. :-/ Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 om du ikke trykker på noe når du spawner i fallskjerm detter du ihvertfall ikke ned (jeg har bare falt ned om jeg har trykket på et eller annet med en gang jeg spawner) og stats? care? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 BETA! Det ødelegge statsen min xD Når retail kommer det nok til å resettes uansett. What? No? Leste i steam forumet at de teltes på retail statsen. :-/ Jeg bare snakker av erfaring fra andre Betatester. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 BETA! Det ødelegge statsen min xD Når retail kommer det nok til å resettes uansett. What? No? Leste i steam forumet at de teltes på retail statsen. :-/ Jeg bare snakker av erfaring fra andre Betatester. Slik jeg har forstått det er at dette er vår endelige Soldier på BF:BC2 på våres EA konto. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Kan nå være at soldieren er der, men tviler på at du har unlocks osv. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Tror det bare var at du kunne holde av soldier navn Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Kan nå være at soldieren er der, men tviler på at du har unlocks osv. Nei da gamer jeg MW2 til BF:BC2 kommer :-P Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Tror det bare var at du kunne holde av soldier navn Virker mest logisk i mine øyne hvertfall. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Argh, noen som har peiling på hvor man kan få tak i beta keys til BC2 til PC nå? i3D.net går jo ned med en gang de skal sende ut keys, og når man endelig kommer inn på siden så er alle keys borte. :/ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Argh, noen som har peiling på hvor man kan få tak i beta keys til BC2 til PC nå? i3D.net går jo ned med en gang de skal sende ut keys, og når man endelig kommer inn på siden så er alle keys borte. :/ Play.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg