Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

For dere som lurer på om pcen deres klarer og dra spillet så kan dere prøve denne.. Vet ikke om den er helt accurate.. Men jeg mener at den er det.. Den fiska hvertfall fram alt jeg har av hardware helt korrekt. og jeg passa med god margin :D helt til toppen.

 

Dette er nok et spill jeg vil prøve ut. Var kjempe fornøyd med Bf2 når jeg spilte det, men ble så skuffa av 2142 at jeg la det på hylla og gikk over til CoD serien igjen.. Men etter å ha spilt Mw2 nå og heller gått tilbake til Mw1 og Cod2 på si.. så vil jeg gi EA en sjanse igjen :)

 

Jeg har lest såppas lite at jeg ikke vet når Release datoen er, noen som kan oppdatere meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har ikke jeg lest så mye i tråden eller om betaen/forhåndsbestilling i det hele tatt, men om jeg forhåndsbestiller fra EAStore nå, jeg får da tilgang til betaen i morgen?

 

Så lenge de selger dette, det vil stå "Also includes beta-key" eller noe sånt.

 

http://eastore.ea.com/store/eaemea/no_NO/C...e.badcompany2no <- reklamerer for garantert beta.

 

skriver du også inn VoucherCodes.com25% så får du 99kr avslag

Endret av bantexkaa87
Lenke til kommentar
Gutter!! BF:BC2 skal få "hardcore" mode alla det CoD har fått, hva tror dere om det?

Hadde det vært opp til meg, skulle det bare ha vært hardcode mode (altså at det er litt realistisk:P)

 

Men ser en god nyhet det for min del :)

 

Håper ikke alt av UI'et osv forsvinner som i Mw2 da. :p

Lenke til kommentar
Ok. Men tror du discount-koden også funker i morgen?

 

Det tør jeg ikke å si noe om, men vet at det fungerer i skrivende stund (testet).

 

Gutter!! BF:BC2 skal få "hardcore" mode alla det CoD har fått, hva tror dere om det?

 

Blir kult det, spennende å se hvordan de har gjort det i BF. For i MW2 tok de bort hele UI, men radar kom frem når UAV kom.

 

Blir det lignende, så tror jeg det blir bra.

 

 

 

Men noe som gjør meg litt engsetlig, da jeg bestilte BFBC2 via eastore, så stod det kun

 

Antall Produktnavn

1 Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition

 

Etter å ha sjekket om voucher-koden fremdeles fungerer så står det nå.

 

Antall Produktnavn

1 Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition

1 Battlefield Bad Company 2 BETA

 

Og jeg har ikke fått noen key enda :(

Endret av bantexkaa87
Lenke til kommentar
For dere som lurer på om pcen deres klarer og dra spillet så kan dere prøve denne.. Vet ikke om den er helt accurate.. Men jeg mener at den er det.. Den fiska hvertfall fram alt jeg har av hardware helt korrekt. og jeg passa med god margin :D helt til toppen.

Min PC havnet litt under midten av de strekene Minimum og Recommended. Kun fordi jeg har dobbelkjerne CPU.

Noen som aner om en upgrade til quadcore vil gjøre store underverker ?

 

Får vel prøve først tenker jeg. Føles litt kjipt å måtte oppgradere en 1år gammel PC som var veldig up-to-date da... Ikke hatt noe problemer med spill til nå hvertfall.

Lenke til kommentar
For dere som lurer på om pcen deres klarer og dra spillet så kan dere prøve denne.. Vet ikke om den er helt accurate.. Men jeg mener at den er det.. Den fiska hvertfall fram alt jeg har av hardware helt korrekt. og jeg passa med god margin :D helt til toppen.

Min PC havnet litt under midten av de strekene Minimum og Recommended. Kun fordi jeg har dobbelkjerne CPU.

Noen som aner om en upgrade til quadcore vil gjøre store underverker ?

 

Får vel prøve først tenker jeg. Føles litt kjipt å måtte oppgradere en 1år gammel PC som var veldig up-to-date da... Ikke hatt noe problemer med spill til nå hvertfall.

Kan iallefall anbefale Q9550 2.8ghz Quad CPU om du skal kjøpe ny.

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=97539

 

Drar alle spill som ei kule her ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...