Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
før en Beta så är jag inte helt øverbevisad om att detta tar av som med BF2..det är bra men lite besviken så långt..

Indeed, for meg personlig er spillene egentlig litt for arcadey, det som fengte meg med Battlefield var alle modsene som tok et bra nok spill og gjorde det 10 ganger bedre (project reality, forgotten hope 2, point of exsistence 2 osv) dessverre kommer det ingen mod tools til BF:BC2 etter det jeg har fått med meg :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg logger inn med e-mail og passord, men får opp at jeg må ha en serial-key.

Hvordan skaffer jeg dette?

Er noen sider som gir det ut gratis, men tror de fleste er tomme. Ellers får du en beta-nøkkel når du forhåndsbestiller spillet.

Ja, du får en som ikke funker -.- Gledet meg leeeenge til å spille BETA, så funker ikke koden!!!

Lenke til kommentar
Leste at der har vært noe tull med serverene til EA, slik at noen av kodene er ubrukelige. Fikk en på fileplay.net i går, men den funker heller ikke.

Dette kan være pga. mange IDIOTER som bestillte spillet for å få betanøkkel med en gang, for deretter avbestille spillet. Pengene ble ikkje trekt, men betanøkkel beholdt man.

Heldigvis har jeg betanøkkel fordi jeg kjøpte spillet på EAstore. Er det ikkje litt sent å tenke på betanøkkel nå? Noen folk må absoulutt vente i siste liten :p

Lenke til kommentar

Våpen unlockes automatisk jo mer du spiller med en class. Får å bytte til det våpnene, trykker du på den gule baren rett over alle våpnene dine i det du trykker på class.

EKS: Når du har funnet server, får du bedskjed om å velge classen din. La oss si du tar assault, da ser du våpnene som er valgt til classen. La oss si at du forrige runde unlocka ny assault rifle. Trykk da på den gule baren rett over våpnene til classen. Da kommer det opp alle våpen tilgjengelig til den classen, og du har muligheten til å endre til et annet.

Lenke til kommentar
Leste at der har vært noe tull med serverene til EA, slik at noen av kodene er ubrukelige. Fikk en på fileplay.net i går, men den funker heller ikke.

Dette kan være pga. mange IDIOTER som bestillte spillet for å få betanøkkel med en gang, for deretter avbestille spillet. Pengene ble ikkje trekt, men betanøkkel beholdt man.

Heldigvis har jeg betanøkkel fordi jeg kjøpte spillet på EAstore. Er det ikkje litt sent å tenke på betanøkkel nå? Noen folk må absoulutt vente i siste liten :p

Enig!

Lenke til kommentar

Vil nå tippe at de tar betanøkkelene fra en database.

Så når de har sendt ut en nøkkel, "låser" de nøkkelen sånn at den ikke kan bli sendt ut flere ganger. Hadde jo vært idiotisk viss ikke.

Uansett har et problem.

På pappa's maskin, så husker ikke BF:BC2 brukernavnet + passordet. Jeg må skrive det inn manuelt hver gang. Den husker heller ikke endinger på Options. Noen som har noen kloke tips? :/

Det er helt vanlig PC med Windows XP. Kjører det via Steam.

Lenke til kommentar

Vil nå tippe at de tar betanøkkelene fra en database.

Så når de har sendt ut en nøkkel, "låser" de nøkkelen sånn at den ikke kan bli sendt ut flere ganger. Hadde jo vært idiotisk viss ikke.

Uansett har et problem.

På pappa's maskin, så husker ikke BF:BC2 brukernavnet + passordet. Jeg må skrive det inn manuelt hver gang. Den husker heller ikke endinger på Options. Noen som har noen kloke tips? :/

Det er helt vanlig PC med Windows XP. Kjører det via Steam.

Trykk på den lagre knappen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...