Durochris Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ser at mange har fått opp meldingen at koden allerede er brukt. De fleste som har fått dette har fått koden, men jeg kjøpte den på play.com og jeg får det! Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Leste at der har vært noe tull med serverene til EA, slik at noen av kodene er ubrukelige. Fikk en på fileplay.net i går, men den funker heller ikke. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Leste at der har vært noe tull med serverene til EA, slik at noen av kodene er ubrukelige. Fikk en på fileplay.net i går, men den funker heller ikke. Da må play.com sende meg 1 til da. Jeg har jo betalt for å spille BETA. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg logger inn med e-mail og passord, men får opp at jeg må ha en serial-key. Hvordan skaffer jeg dette? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg logger inn med e-mail og passord, men får opp at jeg må ha en serial-key. Hvordan skaffer jeg dette? Er noen sider som gir det ut gratis, men tror de fleste er tomme. Ellers får du en beta-nøkkel når du forhåndsbestiller spillet. Lenke til kommentar
Monday Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 før en Beta så är jag inte helt øverbevisad om att detta tar av som med BF2..det är bra men lite besviken så långt.. Indeed, for meg personlig er spillene egentlig litt for arcadey, det som fengte meg med Battlefield var alle modsene som tok et bra nok spill og gjorde det 10 ganger bedre (project reality, forgotten hope 2, point of exsistence 2 osv) dessverre kommer det ingen mod tools til BF:BC2 etter det jeg har fått med meg Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg logger inn med e-mail og passord, men får opp at jeg må ha en serial-key. Hvordan skaffer jeg dette? Er noen sider som gir det ut gratis, men tror de fleste er tomme. Ellers får du en beta-nøkkel når du forhåndsbestiller spillet. Ja, du får en som ikke funker -.- Gledet meg leeeenge til å spille BETA, så funker ikke koden!!! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Leste at der har vært noe tull med serverene til EA, slik at noen av kodene er ubrukelige. Fikk en på fileplay.net i går, men den funker heller ikke. Dette kan være pga. mange IDIOTER som bestillte spillet for å få betanøkkel med en gang, for deretter avbestille spillet. Pengene ble ikkje trekt, men betanøkkel beholdt man. Heldigvis har jeg betanøkkel fordi jeg kjøpte spillet på EAstore. Er det ikkje litt sent å tenke på betanøkkel nå? Noen folk må absoulutt vente i siste liten Lenke til kommentar
olufs Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg fikk koden min fra en side som deler ut 300-400 hver dag, men delte ut 200-300 3 ganger i går. Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg fikk koden min fra en side som deler ut 300-400 hver dag, men delte ut 200-300 3 ganger i går. Hvilken side? Pretty please! Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hvordan unlocker jeg våpne? Levlet opp med to klasser, men hvor går jeg for å unlocke våpnene eller skjer det automatisk? Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hvor mange er det mulig å spille på nettet sammen med? Er det 64-player sånn som BF2? Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Våpen unlockes automatisk jo mer du spiller med en class. Får å bytte til det våpnene, trykker du på den gule baren rett over alle våpnene dine i det du trykker på class. EKS: Når du har funnet server, får du bedskjed om å velge classen din. La oss si du tar assault, da ser du våpnene som er valgt til classen. La oss si at du forrige runde unlocka ny assault rifle. Trykk da på den gule baren rett over våpnene til classen. Da kommer det opp alle våpen tilgjengelig til den classen, og du har muligheten til å endre til et annet. Lenke til kommentar
Monday Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hvor mange er det mulig å spille på nettet sammen med? Er det 64-player sånn som BF2? Tror det er bare 40 max(20vs20) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 hehe, fikk et par kill til med engineer toolen. ;P Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Om noen måneder så står det sikkert om en skolemassakre i avisa der fyren har brukt en drill Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Leste at der har vært noe tull med serverene til EA, slik at noen av kodene er ubrukelige. Fikk en på fileplay.net i går, men den funker heller ikke. Dette kan være pga. mange IDIOTER som bestillte spillet for å få betanøkkel med en gang, for deretter avbestille spillet. Pengene ble ikkje trekt, men betanøkkel beholdt man. Heldigvis har jeg betanøkkel fordi jeg kjøpte spillet på EAstore. Er det ikkje litt sent å tenke på betanøkkel nå? Noen folk må absoulutt vente i siste liten Enig! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Dette kan være pga. mange IDIOTER som bestillte spillet for å få betanøkkel med en gang, for deretter avbestille spillet. Pengene ble ikkje trekt, men betanøkkel beholdt man. Heldigvis har jeg betanøkkel fordi jeg kjøpte spillet på EAstore. Er det ikkje litt sent å tenke på betanøkkel nå? Noen folk må absoulutt vente i siste liten Vil nå tippe at de tar betanøkkelene fra en database. Så når de har sendt ut en nøkkel, "låser" de nøkkelen sånn at den ikke kan bli sendt ut flere ganger. Hadde jo vært idiotisk viss ikke. Uansett har et problem. På pappa's maskin, så husker ikke BF:BC2 brukernavnet + passordet. Jeg må skrive det inn manuelt hver gang. Den husker heller ikke endinger på Options. Noen som har noen kloke tips? :/ Det er helt vanlig PC med Windows XP. Kjører det via Steam. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Dette kan være pga. mange IDIOTER som bestillte spillet for å få betanøkkel med en gang, for deretter avbestille spillet. Pengene ble ikkje trekt, men betanøkkel beholdt man. Heldigvis har jeg betanøkkel fordi jeg kjøpte spillet på EAstore. Er det ikkje litt sent å tenke på betanøkkel nå? Noen folk må absoulutt vente i siste liten Vil nå tippe at de tar betanøkkelene fra en database. Så når de har sendt ut en nøkkel, "låser" de nøkkelen sånn at den ikke kan bli sendt ut flere ganger. Hadde jo vært idiotisk viss ikke. Uansett har et problem. På pappa's maskin, så husker ikke BF:BC2 brukernavnet + passordet. Jeg må skrive det inn manuelt hver gang. Den husker heller ikke endinger på Options. Noen som har noen kloke tips? :/ Det er helt vanlig PC med Windows XP. Kjører det via Steam. Trykk på den lagre knappen? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Nå gleder jeg meg kraftig til fullversonen kommer, irriterer meg at jeg ikke kan unlocke flere ting >_> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg