treeHugger123 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Er det umulig å få tak i en Beta key uten å kjøpe spillet? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 SATAN, nÅ gikk psu'n min til h****e :S jaja blir ikke BC 2 denne helgen da On topic: har det kommet noe patch? er laggen borte? Da er vi 2, så kult NOT!!! Trur jeg bare tester på laptopen jeg Dual Core 2.4GHz 9500m GS 3 GB ram Får kanskje ikke spilt, men jeg får testet menyer osv... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 BF:BC2 ble ett bunny jumper spill ja (N) Lenke til kommentar
Monday Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Er det umulig å få tak i en Beta key uten å kjøpe spillet? Tror ikke du akkurat skal satse på det, er vel en 2000+ andre personer som også leter etter en beta key akkurat nå Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 BF:BC2 ble ett bunny jumper spill ja (N) Skyt dem, så slutter de nok å hoppe.. for en stund. (15 sek respawn tid?) Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Bestilte fra steam så jeg prøvde betaen i går, må jeg ikke er altfor imponert enda. Må vel spille litt mer og se. Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Får ikke udatet betaen.. Noen andre som ikke får? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ser nok ut til at mine dager som Modern Warfare 2 spiller er talte, for dette må være det beste spillet jeg har spilt på lenge! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Får ikke udatet betaen.. Noen andre som ikke får? Har du Betaen via steam må du avslutte steam helt, så gå inn igjen. Har du den på "vanlig" måte, må du kjøre den som administrator (.exe fila) om det ikke funker Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kan fortsatt ikke spille i fullskjerm modus, INGEN som har peiling på hva som skjer? Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har nettop kjøpt spillet. Når får jeg beta nøkkelen og nedlastingslinken? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har nettop kjøpt spillet. Når får jeg beta nøkkelen og nedlastingslinken? Hvor kjøpte du det fra? Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hvis jeg kjøper spillet fra den siden du sa Monday.. hvordan får jeg det da..? Er det sånn som steam eller? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har nettop kjøpt spillet. Når får jeg beta nøkkelen og nedlastingslinken? er bare å trykke alt+enter... Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har nettop kjøpt spillet. Når får jeg beta nøkkelen og nedlastingslinken? er bare å trykke alt+enter... Hvor? Har nettop kjøpt spillet. Når får jeg beta nøkkelen og nedlastingslinken? Hvor kjøpte du det fra? ea store Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har nettop kjøpt spillet. Når får jeg beta nøkkelen og nedlastingslinken? er bare å trykke alt+enter... Hvor? Har nettop kjøpt spillet. Når får jeg beta nøkkelen og nedlastingslinken? Hvor kjøpte du det fra? ea store Da skal den ligge i Emailen du brukte når du kjøpte det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Da fikk jeg akkurat min kode gjennom en fyr jeg kjenner i gamereactor^^ Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har nettop kjøpt spillet. Når får jeg beta nøkkelen og nedlastingslinken? er bare å trykke alt+enter... Hvor? Har nettop kjøpt spillet. Når får jeg beta nøkkelen og nedlastingslinken? Hvor kjøpte du det fra? ea store Da skal den ligge i Emailen du brukte når du kjøpte det. tar det lang tid å få den mailen? Jeg fikk kvittering på at spillet er kjøpt men ingen andre mail har kommet ennå. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Da fikk jeg akkurat min kode gjennom en fyr jeg kjenner i gamereactor^^ M, din heldige jævel! xD Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har nettop kjøpt spillet. Når får jeg beta nøkkelen og nedlastingslinken? er bare å trykke alt+enter... Hvor? Har nettop kjøpt spillet. Når får jeg beta nøkkelen og nedlastingslinken? Hvor kjøpte du det fra? ea store Da skal den ligge i Emailen du brukte når du kjøpte det. tar det lang tid å få den mailen? Jeg fikk kvittering på at spillet er kjøpt men ingen andre mail har kommet ennå. Koden skal stå der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg