Tj-nome Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kjøpte 1 1/2 dag siden fra EAstoren men beta-koden når eg skal lage konto står det, Beta-code already active... Har ein følelse at bruttern har brukt koden min... Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kjøpte 1 1/2 dag siden fra EAstoren men beta-koden når eg skal lage konto står det, Beta-code already active... Har ein følelse at bruttern har brukt koden min... jeg hadde stormet inn på Rommet hannes og gidd han Juling! xD Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kjøpte 1 1/2 dag siden fra EAstoren men beta-koden når eg skal lage konto står det, Beta-code already active... Har ein følelse at bruttern har brukt koden min... Lurer på hvordan han greide det. Gå inn på rommet hans buster du han i å game Bad Compnay, skal du gi han "Bad Compnay!" Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Compnay? Er du helt dust i hue? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Compnay? Gid å spam alle i tråden skjønte hva jeg mente, nei tydeligvis ikke du. Company* Lenke til kommentar
b00n Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 savner invert mouse når jeg sitter i mounted turrets og vehichles osv Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Compnay? Gid å spam alle i tråden skjønte hva jeg mente, nei tydeligvis ikke du. Company* Skjønte hva du mente, men når man skriver feil to ganger, så begynner man å lure. Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 SATAN, nÅ gikk psu'n min til h****e :S jaja blir ikke BC 2 denne helgen da On topic: har det kommet noe patch? er laggen borte? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har en PSU på 400 W er det bra eller? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Compnay? Gid å spam alle i tråden skjønte hva jeg mente, nei tydeligvis ikke du. Company* Skjønte hva du mente, men når man skriver feil to ganger, så begynner man å lure. Når man er i farta går det i fingrene og da er det slik det blir :-P Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har en PSU på 400 W er det bra eller? Jøss, spørs hvordan hardware du har. Crosair 1000W betsillt Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Bare et spørsmål... hvis jeg kjøper spillet VIA steam står det at jeg får tidlig tilgang på BETA versjonen... Får jeg det med en gang jeg har kjøpt det? og jeg har aldri kjøpt noe VIA steam før.. er det noe å anbefale eller er det bare drit? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nå har patchen kommet, men jeg får ikke logget inn på steam :/ Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Laster ned BFBC2_PC_ClosedBeta_RC1_511270_Client.zip, er nye patchen inkludert i den, eller må jeg laste ned ny? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Trulig så er da broren siden han skulle ordne tog billet heim etter sjukehuset så gav han access til e-post kontoen. Han svarer heller ikkje når eg ringe han.... Dårlig tegn og foresten eg klare ikkje å banke han... 2 år eldre og Fenrik i militæret. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har en PSU på 400 W er det bra eller? Jøss, spørs hvordan hardware du har. Crosair 1000W betsillt Har: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+ *2.61 GHz Performance (X2) *2.0 GB RAM * NVIDIA GeForce 9500 GT (GeForce 9500 GT) Skal oppgradere i Mai Btw. ;D Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Laster ned BFBC2_PC_ClosedBeta_RC1_511270_Client.zip, er nye patchen inkludert i den, eller må jeg laste ned ny? Den blir vel lastet ned når du skal starte spillet. Er ikke sikker selv, får ikke sjekket før Mandag. Trulig så er da broren siden han skulle ordne tog billet heim etter sjukehuset så gav han access til e-post kontoen. Han svarer heller ikkje når eg ringe han.... Dårlig tegn og foresten eg klare ikkje å banke han... 2 år eldre og Fenrik i militæret. HAHA, slå til han? Lenke til kommentar
Monday Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Bare et spørsmål... hvis jeg kjøper spillet VIA steam står det at jeg får tidlig tilgang på BETA versjonen... Får jeg det med en gang jeg har kjøpt det? og jeg har aldri kjøpt noe VIA steam før.. er det noe å anbefale eller er det bare drit? Bad company til 299 beta access med engang Tror jeg skal holde tilbake hva jeg syns om Steam siden EADM er akkurat samme shiten Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Bare jeg som som ALLTID får CTD når runden er omme? Etter patchen også ja. EDIT: Jeg hadde visst ikke patcha likevel selv om browseren funka. Før prøve om det ble bedre likevel. EDIT2: Info om patchen: http://forums.electronicarts.co.uk/battlef...new-client.html Endret 29. januar 2010 av Markaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg