Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor skal jeg gi feedback? vil gjerne se hpen min. og smokegranater, wtf? kommer en liten røyksky som halvveis klarer å dekke en døråpning i 2 sek.. og, når jeg scroller ned på musehjulet, hvorfor får jeg våpen høyere opp på lista? burde jeg ikke fått de som var lenger NED på lista

Endret av alt + F4
Lenke til kommentar
Får man ikkje key lenger om du forhandabestiller fra ea store?

Ganske sikker på at man får det..

hvor skal jeg gi feedback? vil gjerne se hpen min. og smokegranater, wtf? kommer en liten røyksky som halvveis klarer å dekke en døråpning i 2 sek.. og, når jeg scroller ned på musehjulet, hvorfor får jeg våpen høyere opp på lista? burde jeg ikke fått de som var lenger NED på lista

Det kan du stille på i Options > On Foot hvordan du velger våpner etc.

www.combattesting.com kan du gi feedback. Hpen din vil du nok aldri kunne se.

Lenke til kommentar
Bra at de slapp ut beta for PC, fordi er så sinnsykt mye buggs. Håper det meste blir fikset før utslippelse, noe som egentlig er en selfølge.

Ellers en kul opplevelse, kan bli jævla intenst til tider.

Så du hva jeg skrev over her? :ermm:

PC Beta Patch is coming very soon addressing Server Browser crash and other issues. Stay tuned!

Blir sikkert fikset litt her da, og det er en BETA, hva kan du forvente?

Lenke til kommentar
Hvordan lager jeg en makro som gjør at CTRL blir holdt nede i f.eks. 1 min?

Har du et tastatur fra Logitech med G-knapper? Da kan du isåfall gjøre mye kult der..

Om ikke må du søke etter på "Macro" program på google eller noe. Kan desverre ikke anbefale noen :/ G19 tastaturet kan iallefall anbefales, der ser du også mye annen BF info som Kills Deaths,Kill Ratio, Ping osv osv. på LCD displayet. :)

Lenke til kommentar
Får man ikkje key lenger om du forhandabestiller fra ea store?

Ganske sikker på at man får det..

Det kan du stille på i Options > On Foot hvordan du velger våpner etc.

www.combattesting.com kan du gi feedback. Hpen din vil du nok aldri kunne se.

samme om jeg scroller opp eller ned når jeg skal sette next/previous weapon, må uansett scrolle ned får å få våpen høyere på lista. hp kunne jeg se i bf1942, funket greit der? hvorfor ikke nå og? og nøyaktig hvor på combattesting.com skal jeg gi feedback? er bare et forum hvor det ikke går å registrere seg..

Lenke til kommentar

Hvor får jeg tak i beta-key nå? Jeg har forhåndsbestillt idag fra game.no , men jeg tror det er for sent å få key ifra dem.

De har selvfølgelig stengt kundeservice for helga så det er umulig å finne det ut før mandag :(

Endret av anzient
Lenke til kommentar
Hvor får jeg tak i beta-key nå? Jeg har forhåndsbestillt idag fra game.no , men jeg tror det er for sent å få key ifra dem.

De har selvfølgelig stengt kundeservice for helga så det er umulig å finne det ut før mandag :(

Noen som har en ekstra kode? Plisplisplis! Har battlefieldabstinenser!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...