Solsviken Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Får man ikkje key lenger om du forhandabestiller fra ea store? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) hvor skal jeg gi feedback? vil gjerne se hpen min. og smokegranater, wtf? kommer en liten røyksky som halvveis klarer å dekke en døråpning i 2 sek.. og, når jeg scroller ned på musehjulet, hvorfor får jeg våpen høyere opp på lista? burde jeg ikke fått de som var lenger NED på lista Endret 29. januar 2010 av alt + F4 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Får man ikkje key lenger om du forhandabestiller fra ea store? Ganske sikker på at man får det.. hvor skal jeg gi feedback? vil gjerne se hpen min. og smokegranater, wtf? kommer en liten røyksky som halvveis klarer å dekke en døråpning i 2 sek.. og, når jeg scroller ned på musehjulet, hvorfor får jeg våpen høyere opp på lista? burde jeg ikke fått de som var lenger NED på lista Det kan du stille på i Options > On Foot hvordan du velger våpner etc. www.combattesting.com kan du gi feedback. Hpen din vil du nok aldri kunne se. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hvordan lager jeg en makro som gjør at CTRL blir holdt nede i f.eks. 1 min? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Bra at de slapp ut beta for PC, fordi er så sinnsykt mye buggs. Håper det meste blir fikset før utslippelse, noe som egentlig er en selfølge. Ellers en kul opplevelse, kan bli jævla intenst til tider. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Glede meg og laste ned beta-en no. Endeleg heime og slepp da ireterande sjukehus nettet. 326 kb/s... Kan ikkje klage Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Bra at de slapp ut beta for PC, fordi er så sinnsykt mye buggs. Håper det meste blir fikset før utslippelse, noe som egentlig er en selfølge. Ellers en kul opplevelse, kan bli jævla intenst til tider. Så du hva jeg skrev over her? PC Beta Patch is coming very soon addressing Server Browser crash and other issues. Stay tuned! Blir sikkert fikset litt her da, og det er en BETA, hva kan du forvente? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hvordan lager jeg en makro som gjør at CTRL blir holdt nede i f.eks. 1 min? Har du et tastatur fra Logitech med G-knapper? Da kan du isåfall gjøre mye kult der.. Om ikke må du søke etter på "Macro" program på google eller noe. Kan desverre ikke anbefale noen :/ G19 tastaturet kan iallefall anbefales, der ser du også mye annen BF info som Kills Deaths,Kill Ratio, Ping osv osv. på LCD displayet. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Natrich: Jeg klager ikke. Bare påpekte fakta. Endret 29. januar 2010 av Mr.BadSmile Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Får man ikkje key lenger om du forhandabestiller fra ea store? Ganske sikker på at man får det.. hvor skal jeg gi feedback? vil gjerne se hpen min. og smokegranater, wtf? kommer en liten røyksky som halvveis klarer å dekke en døråpning i 2 sek.. og, når jeg scroller ned på musehjulet, hvorfor får jeg våpen høyere opp på lista? burde jeg ikke fått de som var lenger NED på lista Det kan du stille på i Options > On Foot hvordan du velger våpner etc. www.combattesting.com kan du gi feedback. Hpen din vil du nok aldri kunne se. samme om jeg scroller opp eller ned når jeg skal sette next/previous weapon, må uansett scrolle ned får å få våpen høyere på lista. hp kunne jeg se i bf1942, funket greit der? hvorfor ikke nå og? og nøyaktig hvor på combattesting.com skal jeg gi feedback? er bare et forum hvor det ikke går å registrere seg.. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 For de som vil ha Beta key og skal kjøpe spillet, så anbefaler jeg at dere tar en titt på første posten. ;D 100 kr i Rabatt og Beta key på noe sec. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Bestilte BF:BC2 fra play.com med beta key og jeg fikk koden i dag Men så har jeg ikke PSU så jeg får ikke spilt Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Bestilte BF:BC2 fra play.com med beta key og jeg fikk koden i dag Men så har jeg ikke PSU så jeg får ikke spilt Ouch. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Bestillte fra cdon.com ( hadde egen pris til bare betaen 50 kroner, og rabatt på det fulle spillet). Problemet er at jeg ikke har fått key enda. Noen som ikke har fått fra cdon? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Vet ikke om det er velkjent allerede, men jeg lasta ned denne driveren noe som økte fps fra choppy til nesten perfekt Lenke til kommentar
anzient Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Hvor får jeg tak i beta-key nå? Jeg har forhåndsbestillt idag fra game.no , men jeg tror det er for sent å få key ifra dem. De har selvfølgelig stengt kundeservice for helga så det er umulig å finne det ut før mandag Endret 29. januar 2010 av anzient Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hvor må jeg forhåndsbestille det for å få Betakeyen NÅ? Var bortom game.com men de fikk ikke inn betagreier før om etpar uker? Lenke til kommentar
anzient Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hvor får jeg tak i beta-key nå? Jeg har forhåndsbestillt idag fra game.no , men jeg tror det er for sent å få key ifra dem. De har selvfølgelig stengt kundeservice for helga så det er umulig å finne det ut før mandag Noen som har en ekstra kode? Plisplisplis! Har battlefieldabstinenser! Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Bestilte det fra EA, fikk betakode! Weee! Lenke til kommentar
b00n Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 anbefaler Eastore, der får dere betakode med engang i kvitteringen på kjøpet! Dette spillet er lett verdt og kjøpe og når du får tjuvstarte i beta'n så er det ikke noe og klage på! LØP OG KJØP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg