Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leste litt lenger oppe at man laster ned spillet når det kommer ut, vil det si at spillet blir lagt til i steam, slik som skjedde med Modern Warfare 2?

 

Hvis du har kjøpt det på steam må du laste ned fra steam ja. Men har du f.eks kjøpt spillet fra ea kan du laste den ned via ea download manager (eadm). Men det blir ikke som med MW2 nei, det er flere som kommer til å selge spillet digitalt og du er ikke avhengig av en spesiell klient for å kjøre spillet, ergo det er "standalone" når den endelige versjonen kommer.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Leste litt lenger oppe at man laster ned spillet når det kommer ut, vil det si at spillet blir lagt til i steam, slik som skjedde med Modern Warfare 2?

 

Hvis du har kjøpt det på steam må du laste ned fra steam ja. Men har du f.eks kjøpt spillet fra ea kan du laste den ned via ea download manager (eadm). Men det blir ikke som med MW2 nei, det er flere som kommer til å selge spillet digitalt og du er ikke avhengig av en spesiell klient for å kjøre spillet, ergo det er "standalone" når den endelige versjonen kommer.

 

Så da må jeg laste ned via ea download manager hver gang jeg skal innstalere spillet på nytt?

Lenke til kommentar

Bah, fant ut at -sparks- metode ikke funker lenger :(

 

• Betatest. Betakoderna är nu slut. Vi har ansökt om fler koder men kan inte bekräfta att det kommer. We have no more codes. For all of you who ordered this game just to get the Beta code please cancel your order since this causes problems for us internally. Next time send us an email requesting a code or actually buy the game!!

 

 

 

Noooo!

Lenke til kommentar
Er det noen som veit hvor man kan få tak i en beta key nå ?

Altså rundt 17 tiden den 29.01 ? Ser ut som at det er tomt over alt :/

Evt om det er noen som har en ekstra ? :-)

Om du ikke har funnet en innen 1 time (let litt:P) så kan du få en av meg.

 

Supert, skal leite en times tid, og finner jeg ikke noe sender jeg deg en PM :)

Lenke til kommentar
Er det noen som veit hvor man kan få tak i en beta key nå ?

Altså rundt 17 tiden den 29.01 ? Ser ut som at det er tomt over alt :/

Evt om det er noen som har en ekstra ? :-)

Jeg leter som en gal, men må nok vente til utgivelsen :( /cry

 

Ser slik ut for meg og :( Har ikke mulighet til å forhåndsbestille heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...