Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Jeg spillte en snau time istad og det var faen ikke enkelt å spotte en sniper. Det er ikke som i CoD hvor samtlige kuler har sporlys. Her kom kula uten at du hadde den minste sjans til å se hvor den kom fra, bare den retnings indikatoren som kommer på skjermen når du blir skutt (den røde). Jeg spillte som sniper en liten stund også. Fant meg en fin stein å gjemme meg bak og knerta minst 5 stk før jeg blei lei og løp ut for å bli tatt.

 

Det er det som gjør spillet artig. :] BF style!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fikk kanskje prøvd det 10 min igår uten internett lagg :(

men ble litt skuffa over at pcn min ikke klarer å dra det low med lav oppløsning... har rundt 20 fps :(

 

Cpu: AMD Athlon 64 X2 3800+@

Ram: Geil 2.0GB DDR2 PC5300 667MHz Value

skjermkort: Geforce 8800 GT 512MB PCIe

Jeg har også 8800 GT 512 og her går det greit på medium. Tipper at det er CPUen din som er for gammel.

Lenke til kommentar
får spør på en annen måte da:

 

Får dere opp noe når dere trykker på Q?

 

og hvor ser man hvor mye liv man har igjen?

 

 

Jeg får ikke opp noenting ved Q, men tydeligvis auto-spotter den eller noe, for det blir en liten rød trekant over fienden i noen sekunder. Men jeg savner radiokommandoer. :( Hvordan skal jeg nå få meldt at jeg trenger ammo?

 

Jeg ser ikke hvor mye liv jeg har igjen... Noen andre??

 

Savner endel info fra skjermen. Bl.a. den hvite ringen om man treffer noe(n), HP, radiokommandoer, mer info om hvem som gjør hva.

Lenke til kommentar
får spør på en annen måte da:

 

Får dere opp noe når dere trykker på Q?

 

og hvor ser man hvor mye liv man har igjen?

 

 

Jeg får ikke opp noenting ved Q, men tydeligvis auto-spotter den eller noe, for det blir en liten rød trekant over fienden i noen sekunder. Men jeg savner radiokommandoer. :( Hvordan skal jeg nå få meldt at jeg trenger ammo?

 

Jeg ser ikke hvor mye liv jeg har igjen... Noen andre??

 

Savner endel info fra skjermen. Bl.a. den hvite ringen om man treffer noe(n), HP, radiokommandoer, mer info om hvem som gjør hva.

 

auto-spotter den? ok, trodde man fikk opp en meny som i BF2. health tror jeg ikke vises i det hele tatt.. og jeg troor og den auto-genereres, men er ikke sikker..

 

men det greiene som kommer når man treffer noen, det har jeg (rundt siktet)

Lenke til kommentar
fikk kanskje prøvd det 10 min igår uten internett lagg :(

men ble litt skuffa over at pcn min ikke klarer å dra det low med lav oppløsning... har rundt 20 fps :(

 

Cpu: AMD Athlon 64 X2 3800+@

Ram: Geil 2.0GB DDR2 PC5300 667MHz Value

skjermkort: Geforce 8800 GT 512MB PCIe

 

Ikke akkurat overraskende det med de specsa der..

 

nei men i følge minimum requriements så burde den takle det da :/ skal ikke skryte på meg at pcn er bra :p men håpet liksom på at det var spillbart på low...

Lenke til kommentar
får spør på en annen måte da:

 

Får dere opp noe når dere trykker på Q?

 

og hvor ser man hvor mye liv man har igjen?

 

 

Jeg får ikke opp noenting ved Q, men tydeligvis auto-spotter den eller noe, for det blir en liten rød trekant over fienden i noen sekunder. Men jeg savner radiokommandoer. :( Hvordan skal jeg nå få meldt at jeg trenger ammo?

 

Jeg ser ikke hvor mye liv jeg har igjen... Noen andre??

 

Savner endel info fra skjermen. Bl.a. den hvite ringen om man treffer noe(n), HP, radiokommandoer, mer info om hvem som gjør hva.

 

auto-spotter den? ok, trodde man fikk opp en meny som i BF2. health tror jeg ikke vises i det hele tatt.. og jeg troor og den auto-genereres, men er ikke sikker..

 

men det greiene som kommer når man treffer noen, det har jeg (rundt siktet)

Det jeg mente å si med auto-spotting er at du selv må trykke på Q hvis du ser noe, men den finner selv ut hva du ser. Akkurat som å trykke Q + <spotted>, bare ved å trykke én tast.

 

Ja, det virker som den autogenerer... Jeg får litt følelse av konsoll her, men..

Lite å trykke på, og lite å lese av skjermen. Bare venstre musknapp.

Men, men.. får teste litt til. Se om jeg skjønner noe mer.

Lenke til kommentar
fikk kanskje prøvd det 10 min igår uten internett lagg :(

men ble litt skuffa over at pcn min ikke klarer å dra det low med lav oppløsning... har rundt 20 fps :(

 

Cpu: AMD Athlon 64 X2 3800+@

Ram: Geil 2.0GB DDR2 PC5300 667MHz Value

skjermkort: Geforce 8800 GT 512MB PCIe

 

Ikke akkurat overraskende det med de specsa der..

 

nei men i følge minimum requriements så burde den takle det da :/ skal ikke skryte på meg at pcn er bra :p men håpet liksom på at det var spillbart på low...

 

Du har i grunn 3 valg. Fortsette å spille med en crappy opplevelse. Pakke spillet ned i skuffen eller kjøpe deg en ny maskin.

Lenke til kommentar

Skjønner meg erlig talt ikke på alle som syter her. Mulig jeg har vært veldig heldig, men nå har jeg testet beaten i et par timer og har ikke hatt et eneste problem. Grafikken er bra og alt funker som det skal.

Gleder meg til fullversjonen!

Endret av rioi
Lenke til kommentar
fikk kanskje prøvd det 10 min igår uten internett lagg :(

men ble litt skuffa over at pcn min ikke klarer å dra det low med lav oppløsning... har rundt 20 fps :(

 

Cpu: AMD Athlon 64 X2 3800+@

Ram: Geil 2.0GB DDR2 PC5300 667MHz Value

skjermkort: Geforce 8800 GT 512MB PCIe

 

Ikke akkurat overraskende det med de specsa der..

 

nei men i følge minimum requriements så burde den takle det da :/ skal ikke skryte på meg at pcn er bra :p men håpet liksom på at det var spillbart på low...

 

Du har i grunn 3 valg. Fortsette å spille med en crappy opplevelse. Pakke spillet ned i skuffen eller kjøpe deg en ny maskin.

 

vell jeg har i grunn ikke kjøpt spillet, så har bare to valg ^^,

Men er vel uansett på tide med en liten oppgradering... Ender vel med en oppgraderings pakke fra komplett med enten i5 til 3,5k eller amd sin for 3k :) bør vel gjøre susen for low/mid innstillinger selv med mitt skjermkort håper jeg.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg kan ikke starte spillet da den quitter etter Dice logoen. Hvis det er noen andre som har dette problemet var det sånn jeg fikset det:

Gå til mine dokumenter og finn BFBC2 mappen der. Åpne settings.ini filen og skriv false etter fullscreen. Jeg satt også oppløsning til 1920x1080.

Så dette skal se sånn ut:

Width=1920

Height=1080

Fullscreen=false

 

BTW: Noen som vet hva problemet med fullscreen mode er for meg? DirectX?

Lenke til kommentar

Jeg er utrolig skuffet over betaen.

*kremt* Jeg startet 40 minutter etter betaen egentlig skulle komme ut og lastet ned fra Steam. Det startet bra, med 1.5mb/s , men på 40% gikk den ned til 45kb/s - 65 kb/s. En restart gjorde susen, men da var jeg på 85%.

Når jeg endelig kom inn, brukte jeg utrolig lang tid på å i det hele tatt komme inn, var stuck på logoscreenen en evighet. Så tok det lang tid å oppdatere stats mine, selv om jeg aldri hadde vært inne på en server. Etter jeg endelig var ferdig med å komme inn, gikk jeg på server browser, tok litt tid, og ble kicket ut til desktop. Startet hele festen en gang til, og gikk på join game. Da lagget det som aldri før. Jeg hadde 1920x1080, med alt på medium.

 

Selv på 1024x768 med alt på low lagger det mer enn jeg kan klare å spille på. For ikke å nevne at jeg ble beveget til venstre uten at jeg gjorde noe, og så etter hvert hele mappen. Det lagget utrolig mye på serverene.

 

Speca mine:

 

ATi Radeon 4850 512mb GDDR3

Q9650 Quad Prosessor med 3.2ghz

4GB DDR2 RAM, + 10 GB Virtuelt RAM

P5Q Pro Hovedkort

550w PSU

 

Kjørte spillet med de nyeste driverne til all hardwaren min. Kjørte dog på en ekstern harddisk, som sikkert ikke hadde utrolig mye RPM.

 

Jeg er så dritt lei av laggen, så det blir vel til at jeg enten får pengene mine tilbake, eller kjøpe His Radeon 5870 og en ny PSU, samt installere Windows 7 Ultimate. Hvis det ikke funker da, blir jeg irritert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...