Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Kan legge til at du kan bruke utenkelig mange forskjellige utstyr i spillet.. til og med små radiostyrte hellikopeter:)

Du kan ødlegge så og si ALT.. du spiller i et stooort og fantaskisk vinterlandskap... Masse kjøretøy, masse våpen.. Og det er full action HELE tiden.

 

Lyden i spillet er helt fantastisk, og du føler virkelig at du er i krig.. Om man får laget til å sammarbeide og kjører strategisk så er det helt sinnsykt realistisk!! jeg er frelst av en BETA..... :-D

 

EDIT:

 

Må legge til at BROWSE SERVER fungerer IKKE i betaen, da kræsjer spillet.. du må bare kjøre quick play.. og håpe at du får kontakt med en server.. Akkurat nå fungerer det fint for meg, men hadde store problemer med dette i natt.

 

Når det kommer til å få tak i BETA key, så er dette nesten HELT umilig hær i europa akkurat nå. Men om du har forhåndsbestillt spillet på Steam eller som meg hos EA-Games, så får du en beta Key på E-post, og link til sider for å laste ned. Det er veldig mye kø på nedlastingen, å allerede 2min etter lanseringen så var det 300+ i kø på fileplanet.com (CA 2 timer venting før du får lasta ned)

 

Er du en av de som tror du skal ha BFBC2, å er litt spent på spillet, vil jeg anbefale deg å forhåndsbestille så DU får testa BETAen med en gang! :)

Endret av SLiks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter hva jeg har inntrykk av, så er PC-betaen veldig froskjellig fra X-box demo/ps3 BETA , litt å gjøre med grafikk osv. samt 32player pc beta gjør sitt for krigsfølelsen.. :D Jeg så nå atr det fanntes en lignende tråd, å denne kan gjerne slettes om ønskelig.

Endret av SLiks
Lenke til kommentar

Funket fint på serveren jeg spillte på. Bare så jævla kjipt at jeg må kjøpe meg et grafikkort til for å kunne spille med litt fres på grafikken. Har et enkelt GTX 275 nå og må stille helt ned på 1280x800 @ medium for at det skal være 100% spillbar FPS. På 1680x1050 @ high/medium som jeg prøvde først lagget det villt. Bare håpe og be at 2x275 i SLi vil klare å dra det på 1680x1050 @ very high.

Lenke til kommentar
Kan ikke legge deg ned.

 

Kødder du?! Dette ødela forholdet med meg til spillet, hvordan skal man kunne snipe? Lime ned ctrl? Serr hvorfor fjernet de dette? Håper de skal ha det i BF3

 

Har du forventa noe annet det er jo "svenskt" utvikla. At de har glemt funksjonen å legge seg ned. Flott å gjemme eller snike i "oppreist" stliiing GO SWEDES :!:

Lenke til kommentar
Noen som vet hva
banen heter? Og kan vi spille den?

 

Står i de første sekundene i videoen duuu'hhhh.... Arica Harbour.

 

Nå på Beta kan vi bare spille en bane.

 

En bane i en hel mnd? w00t?

Så når spillet kommer er den banen perfekt og de andre Fulle av bugs? xD

 

Kan ikke legge deg ned.

 

Kødder du?! Dette ødela forholdet med meg til spillet, hvordan skal man kunne snipe? Lime ned ctrl? Serr hvorfor fjernet de dette? Håper de skal ha det i BF3

 

Har du forventa noe annet det er jo "svenskt" utvikla. At de har glemt funksjonen å legge seg ned. Flott å gjemme eller snike i "oppreist" stliiing GO SWEDES :!:

 

Ja vet ganske teit liksom når du er tom for ammo og har kun C4 og skal gjemme deg, det går jo bra (not).

Lenke til kommentar

Jeg spillte en snau time istad og det var faen ikke enkelt å spotte en sniper. Det er ikke som i CoD hvor samtlige kuler har sporlys. Her kom kula uten at du hadde den minste sjans til å se hvor den kom fra, bare den retnings indikatoren som kommer på skjermen når du blir skutt (den røde). Jeg spillte som sniper en liten stund også. Fant meg en fin stein å gjemme meg bak og knerta minst 5 stk før jeg blei lei og løp ut for å bli tatt.

Lenke til kommentar

fikk kanskje prøvd det 10 min igår uten internett lagg :(

men ble litt skuffa over at pcn min ikke klarer å dra det low med lav oppløsning... har rundt 20 fps :(

 

Cpu: AMD Athlon 64 X2 3800+@

Ram: Geil 2.0GB DDR2 PC5300 667MHz Value

skjermkort: Geforce 8800 GT 512MB PCIe

Lenke til kommentar
fikk kanskje prøvd det 10 min igår uten internett lagg :(

men ble litt skuffa over at pcn min ikke klarer å dra det low med lav oppløsning... har rundt 20 fps :(

 

Cpu: AMD Athlon 64 X2 3800+@

Ram: Geil 2.0GB DDR2 PC5300 667MHz Value

skjermkort: Geforce 8800 GT 512MB PCIe

 

Ikke akkurat overraskende det med de specsa der..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...