Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MW2 har fått vekk fra det gode gamle stein,saks, papir prinsippet i FPS og over til WoW levling og grinding. Før var det slik at en relativt fersk spiller kunne hevde seg pga skills og talent. Nå får man masse ekstra fordeler av å ha spilt mye uten at man nødvendigvis er særlig god.

MW2 er et drittspill og det er helt utrolig at det fikk så god kritikk som det gjorde. Ville gitt det en firer. Ikke noe mer.

Lenke til kommentar
MW2 har fått vekk fra det gode gamle stein,saks, papir prinsippet i FPS og over til WoW levling og grinding. Før var det slik at en relativt fersk spiller kunne hevde seg pga skills og talent. Nå får man masse ekstra fordeler av å ha spilt mye uten at man nødvendigvis er særlig god.

MW2 er et drittspill og det er helt utrolig at det fikk så god kritikk som det gjorde. Ville gitt det en firer. Ikke noe mer.

+1

Lenke til kommentar

Nei, pokker. Jeg lasta det ikke ned. Sitter med en kopi her i hånda som en kompis lasta ned. Så da har jeg ikke ytt noe krefter for MW2, og godt er det. Eneste som var litt spennende var Favelaen, i andre del av spillet offline. Dog, liker jeg ikke spill hvor folk bare spawner helt sporadisk og urealistisk.

Lenke til kommentar

Spilt i en del timer nå og må si at krigsfølelsen man får er skikkelig konge, helt rå lyder på alt og særlig sniping var interessant. Men det hele føles veldig rart når man spiller med inf. musefeelen er helt merkelig, på en måte alt for løs og slapp med en merkelig akselerasjon. Også er det noen rare ting i styringoppsettet, ikke kan man prone og ikke toggle crouch, og hvis man sikter ned siktet på geværet kan man ikke trykke inn f.eks spurt før man har tatt ut igjen siktet.

Men men sånn er det kanskje å returnere til BF serien etter mange år i COD land?

Lenke til kommentar

For min del så gikk det helt flott å spille uten prone. Jeg var på den ene siden av banen, med en sniper, så var det to-tre andre snipere på den andre siden av banen inne i bushen. De satt bare, men jeg hadde fortsatt problemer med å se dem pga. at ghillie suiten glidde inn sammen med de snødekte buskene/trærne/bakken. Tror ikke det å gå prone er noe som kommer til å merkes noe stort.

Lenke til kommentar

Prone ble kuttet ut for at spillet ikke skulle bli camperfest for Sniper[GER] og vennene hans. Dice sier at de testet med prone, men at da dominerte sniperene mapset totalt og gameplayet ble veldig tregt og kjedelig - derfor NO PRONE for you my friend.

Lenke til kommentar

Toggle for crouch hadde vært epic, prone er ikke noe savn da jeg ikke er snipernoob uansett utenom da man proner for å slippe å bli påkjørt :p

Første jeg gjør når jeg defender er forresten å skyte ned alle trær med tow så det er np å se at de kommer, får som regel ned nok trær på venstresida før tanks kommer :p

Lenke til kommentar
Prone ble kuttet ut for at spillet ikke skulle bli camperfest for Sniper[GER] og vennene hans. Dice sier at de testet med prone, men at da dominerte sniperene mapset totalt og gameplayet ble veldig tregt og kjedelig - derfor NO PRONE for you my friend.

Grillparty og camperfest? xD

Men fett og backrape intetanene campere da

Lenke til kommentar

HEi, kunne ikke se en slik tråd her inne, å jeg har spillt betaen i hele natt nå så vil gjerne adde litt info.

Her kan også DU fortelle om dine PROBLEMER, dine ERFARINGER, dine egne SYNSVINKLER osv. på denne beta versjonen. Gjerne hjelpe andre som har problemer og spørre andre om du har problemer med spillet.

NB:

Det virker som det er litt problemer på nettverks delen til betaen for øyeblikket, og det kan være litt flaks om du klarer koble deg til en server... Dette kan være pga stor pågang tror nå jeg.

Ellers så vil jeg si at dette ser veldig bra ut! Kan knapt vente på release date...

Skal komme med flere bilder og info om bugs jeg finner osv i tråden litt senere, men nå trenger jeg litt søvn;-p

(Har sett lite til bugs, grafikken er nydelig, men litt glitch her og der.. kan skyldes at jeg ikke har ATI 5 serie og kjører 4890 X2 i crossfire...)

Håper andre også har erfaringer fra betaen og hiver seg med her inne.

Endret av SLiks
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...