PrayingMantis Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Nice, battlefield logo automatiskt på logitech tastaturet mitt Jeg også, men har ikke samma skjerm på G15 så blir litt lo-tech PS: Du trenger hvertfall å dra av plastfilmen på skjermen til tastaturet ditt hehe Endret 28. januar 2010 av PrayingMantis Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Du kan se stats på skjermen om du går innpå sats menyen også. Hvertfall på G19. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Du kan se stats på skjermen om du går innpå sats menyen også. Hvertfall på G19. Jepp, kan det på mitt også(G15) Endret 28. januar 2010 av PrayingMantis Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg kommer ikke inn. Fikk startet en load en gang, men ble kicked from server før alt var loaded :O Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ingen kommer inn nå. Blir kastet rett ut på skrivebordet og spillet lukkes når jeg søker på servere. Dice driver å fikser noe regner jeg med. Gi dem litt tid, de skaper 2010's beste spill her... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 40-50 fps med alle instillinger på maks blir for dårlig asså, har jo meget god pc. Håper dette bare gjelder BETA. Når ikke hjernen din greier å oppfatte forskjellen, hva skal du med mer? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Har kommet inn på en server når jeg trykket på play now (ikke via server browser da jeg ble kastet til desktop). Hadde bra fps på høyeste instillinger og ca 50 i ping, men spillet føltes veldig ustabilt og uferdig. Fikk ikke noe særlig spill opplevelse, men ja det ordner seg nok. Ellers la jeg bare merke til et par grafikk bugs... Endret 28. januar 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har kommet inn på en server når jeg trykket på play now (ikke via server browser da jeg ble kastet til desktop). Hadde bra fps på høyeste instillinger og ca 50 i ping, men spillet føltes veldig ustabilt og uferdig. Fikk ikke noe særlig spill opplevelse, men ja det ordner seg nok. Ellers la jeg bare merke til et par grafikk bugs... +1 Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 40-50 fps med alle instillinger på maks blir for dårlig asså, har jo meget god pc. Håper dette bare gjelder BETA. Når ikke hjernen din greier å oppfatte forskjellen, hva skal du med mer? Du får en mye mer behageligere bildevisning. Hvorfor lager dem tv'er med 120Hz? Jo, fordi bevegelser blir mye mer behageligere og mindre hakkete, selvom du ikke oppfatter mer en par og tyve fps.. ^^ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 40-50 fps med alle instillinger på maks blir for dårlig asså, har jo meget god pc. Håper dette bare gjelder BETA. Når ikke hjernen din greier å oppfatte forskjellen, hva skal du med mer? Du får en mye mer behageligere bildevisning. Hvorfor lager dem tv'er med 120Hz? Jo, fordi bevegelser blir mye mer behageligere og mindre hakkete, selvom du ikke oppfatter mer en par og tyve fps.. ^^ Fordi de vil ha 3D support ved å vise 60 Hz pr øye. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Pluss det er beta, det har ikke blitt sikkelig optimalisert ennå, drivere osv. og er helt enig...40-50fps i mp er for lavt...vet det at man ikke oppfatter mer osv., men det har noe med flyten og de nsuppa der:) Men tror sluttproduktet kommer til og gå betraktlig bedre;) Hvis noen som spiller spillet på maks hadde kunne tatt noen bilder in-game så hadde jeg blitt lykkelig=) Endret 28. januar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
zebe Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) 40-50 fps med alle instillinger på maks blir for dårlig asså, har jo meget god pc. Håper dette bare gjelder BETA. Når ikke hjernen din greier å oppfatte forskjellen, hva skal du med mer? Du får en mye mer behageligere bildevisning. Hvorfor lager dem tv'er med 120Hz? Jo, fordi bevegelser blir mye mer behageligere og mindre hakkete, selvom du ikke oppfatter mer en par og tyve fps.. ^^ What he said ^^ Prøv å spill f.eks CS med 100fps på en skjerm som klarer 100HZ~. Du må nesten prøve det for å skjønne hvordan det er. Øyet klarer ikke å oppfatte mer enn 24fps eller 60 tror jeg. Det er mange meninger om dette, men uansett det vil ikke si at man kan spille ett fps spill med 24 fps også går alt helt flott. Spesielt ikke om man er hardcore. for fast moving objects, frame rates may need to be even higher to avoid judder (non-smooth motion) artifacts http://en.wikipedia.org/wiki/Frame_rate#Ho...uman_eye_see.3F Endret 28. januar 2010 av zebe Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Da er jeg på 97% :!: Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Gi dem litt tid, de skaper 2010's beste spill her... Tja, vi har ennå ikke sett alt, så jeg er skeptisk. En så sen beta med så mye feil og mangler, virker litt merkelig. I tillegg var det uoversiktlig følte jeg. Egentlig hadde det vel vært best å vente til release, for nå blir nok release kun en fikset beta for oss. Og så blir det the long wait på en patch eller fem... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Zebe: vet ikke om du har sett dette, men: PS: kan legge til at v8.70 beta driverne har CFX profil til Bad Company 2, så om man sliter med denne tittelen, så kan denne driveren være en løsning... Har full tro på at de klarer og få fikset problemene før release. Endret 28. januar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 merket at dice ikke har laget spill til pc på noen år. Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Mye feil ja til å være en så sen beta, men som f.eks med mw 2 når det ble sluppet, så var jo ikke det akkurat 100 %. Så thank god for patches ^^ Lenke til kommentar
zebe Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Zebe: vet ikke om du har sett dette, men:PS: kan legge til at v8.70 beta driverne har CFX profil til Bad Company 2, så om man sliter med denne tittelen, så kan denne driveren være en løsning... Har full tro på at de klarer og få fikset problemene før release. Takk, skal se nærmere på det. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 MW2 lasta jeg ned og prøvde kun offline. Makan til møkkaspill har jeg ikke sett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg