Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spilte litt av betaen på ps3, men hva syns dere om det grafiske på pc-versjonen?

Hvor finner du betaen til PS3?

Betaen for PS3 ble avsluttet i romjula.

 

Jeg har et Geforce 8800 GT 512mb kort og kan ikke si at jeg ser noe særlig forskjell fra PS3 betaen i kvalitet på grafikken.

 

Det er masse bugs, blant annet så mye lagg på serveren at det er uspillbart. Husk at det er beta. De har en måned på seg til å fikse ting. Dersom ting ikke blir fikset til launch og BF BC2 failer har jeg kjøpt mitt siste PC spill, da er det konsoll herfra og ut.

Lenke til kommentar

Utifra filmene man har sett fra singelplayer-delen der grafikken er lekker( ikke alltid multi-delen har like bra ) og syns selv at det så bra ut på ps3. Men slike ting blir fikset hvis det har grafiske bugs som det garantert har, men at det burde se bra ut på maks...det burde det:P

 

Blax, spilte det i Desember:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Hmm, kanskje jeg har vært kjempeheldig -- spilte 4 timer i strekk fra klokka seks. Har vært et par servere som har lagga noe grusomt, samt at spillet har krasja til desktop et par ganger når jeg har prøvd å finne en server via "Server Browser". Uansett, en av de absolutt bedre beta-testene jeg har deltatt på, og det har blitt noen etterhvert :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...