Romis Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Forbanna installasjonstull. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Eg har mobilt bredbånd men pga feil med telenor nettet er dekningen vertfall nede. (Grunne eg tru det er feil med nettet er Mobilt bredbånd fungerte tidlegere i dag) Faktisk er nettet veldig kjapt på sjukehuset men, Sjukehuset er ikkje akkurat glad i torrent. Har 6 mb/s men only par kb/s på torrents. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ah .. i c.. men du kan trøste deg med at serverene lagger som fy nå... så ble ikke mye spilling. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen andre som også ikke få startet opp spillet gjennom steam? Skjermen blir svart (mens det står BETA oppe i hjørnet) så går den tilbake i windows. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Ah .. i c.. men du kan trøste deg med at serverene lagger som fy nå... så ble ikke mye spilling. Passa i grunn JÆVLIG bra.. ledet en runde som fy var faktisk et jævla strev og få til og sitte i 30minutter og hardcore så starter laggen..du løper i 10 sekudner og blir lagga tilbake til der du startet... FAAEEEN. Endret 28. januar 2010 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) til Solsviken: Så nevnte jo du at du hadde sykehusnett på 7 kb/s? Kan vel ikke forvente laggfri gaming da? Endret 28. januar 2010 av ZepukkU Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Forbanna installasjonstull. Hihi, har spilt spillet 2 runder nå Drit fett, men laggy som faen! Heldigvis er jeg bortreist i helgen (Skal se aresenal - manu på emirates! Er manu-fan) Så kanskje ting roer seg til jeg kommer hjem igjen. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har 30Mbit linje og lagger så heftig at du vil ikke tro det Det som er grunnen er det samme som i BC1..DICE eller hva faen suger så hardt så hardt så hardt... Motoet dems er "Lagg". Alle opplever det. Kommer i perioder forskjellig mellom serverene. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg nevnte ikke det nei, jeg kommenterte på det Tj-nome skrev. Sitter hjemme frisk og rask på en ADSL2+ linje Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Kan de som vil kjøpe i butikk spille BETA nå? Bare å laste ned klienten, og med gyldig beta kode er det nå åpent for spillere med som sagt beta kode Venter på den.. får sikkert ikke før spillet har vært ute en mnd men.. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Serverne er laggete som fy, MEN FY FAEN FOR ET DIGG SPILL! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Dette var helt uspillbart, kommer ikke inn på servere og der man kommer inn så lagger det så ille at man ikke får spilt. Må nok vente en stund før dette blir spillbart. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har skrudd av hele dritten for noe møkk. Men like morsomt som eneren Lenke til kommentar
b00n Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Serverne er laggete som fy,MEN FY FAEN FOR ET DIGG SPILL! Ja det lagger godt! Og jeg detter ut av og til.. til window'ed mode.. hehe.. så må jeg alt tabbe inn igjen Men ja! Ser mulighetene her ja! Skal bli godt å få ned fullversjonen på release dagen Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 woho, ikke merke forskjell på høy eller lav grafikk Bare laggy uansett! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Spilte litt av betaen på ps3, men hva syns dere om det grafiske på pc-versjonen? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Kommer meg ikke inn på servere engang jeg, får loada på noen få, men kicked så fort jeg får loada ferdig :\ Enda bra jeg sto opp sent så jeg forhåpentligvis får gama i natt Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Får ikke koblet til noen servere Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Åpenbare og tullete bugs så sent som nå syntes jeg blir for dumt. 1: Jeg begynner å bevege meg til venstre helt uten at jeg gjør noe som helst, og det skjer ofte. 2: Den reloader uten at jeg har bedt om det, har mer ammo i magasinet. + at den ikke oppfatter at jeg allerede har reloadet. Sikkert mer men jeg spilte bare litt kjapt nå for å se hvordan det var. Store problemer med lagg hvertfall, men det har vel med pågangen å gjøre. Syntes dog at selve karakteren bevegde seg litt klumpete/tumsete rundt. Føltes ikke ut som en lett og smidig kar. ...og btw, hvor er prone ? Syntes også at Sniper in-scope var altfor blurry. Føler de har lagt på en overdreven fancy smancy effekt der, i tillegg til frostrøyken som kommer så blir det bare tull. Og, håper det kommer mer og bedre settingsvalg... Endret 28. januar 2010 av PrayingMantis Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Spilte litt av betaen på ps3, men hva syns dere om det grafiske på pc-versjonen? Suger balle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg