Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Woah, gikk fra 30 kb/s til 70.

Mobber vi deg Romis?

 

 

Neida ikke i det hele tatt.

Jeg river meg i håret over denne forbanna dritt hastigheten, har bare lyst til å hive hele pc'en ut av vinduet.

Blir nok til at jeg setter alarmen til klokka 5:00 i morgen tidlig for å spille. :3

 

Edit: Fortsatt på 80 kb/s

 

Edit2: Hvor stor er sjangsen for at jeg må laste på nytt, tror dere? Sikkert 96/100 med min flaks.

Endret av Romis
Lenke til kommentar
28% nå, 680 KB/s, fornøyd jeg :)

 

 

Trådstarter, kan du sette opp en regel om at igen sier noe som helst om betaen? Fordi folk som har lav hastighet blir sjalue?

 

FYYYY FA**!! HELV****!!!

 

Fikk blåskjerm, så må jeg laste ned alt på ny!!!! BRENN

 

4 timer igjen...

 

Nei men hei, lille venn. Hvordan går det?

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-hCbNt6w4Pq

Nå er spillet lasta ned, innstalert og alt. Logga meg inn på EA accounten og går inn på servers etter jeg har fiksa alle options. MEN, jeg finner bare 1 server, og den er i england lr noe. Når jeg trykker på den for å joine så blir jeg kasta ut i Windows, og spillet er avsluttet :(

Lenke til kommentar
Dere slår ikke min speed på 23 kb/s :D

 

Velkommen til min båt, skal det være en drikk mens du venter?

 

Gjerne :)

 

Det jeg lurer på er om denne torrenten er 100% complete og at man ikke for problemer med unpacking i zip/rar :|

 

EDIT, OIOI SPEED @ 150KB/S!!!!!

 

EDIT2, tilbake til 30kb/s yey!

Endret av TuRb0
Lenke til kommentar
FYYYY FA**!! HELV****!!!

 

Fikk blåskjerm, så må jeg laste ned alt på ny!!!! BRENN

 

4 timer igjen...

 

Føler med deg ;)

 

May your screen never turn blue ;p

 

 

10 min igjen nå! Får jeg corrupted, så vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg!

 

Det er alltid plasser ledig på båten min, med gratis drikker til alle mens dere venter.

 

Forresten. For å trøste dere litt, de jeg sitter i skype samtale med har ikke vært inne på en server uten å bli kasta ut enda, de har holdt på i 40 minutter nå, ca. ( De har vært inne på et par servere, med epic lag, og ble kastet ut av hele spillet etter minutter )

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Trådstarter, kan du sette opp en regel om at igen sier noe som helst om betaen? Fordi folk som har lav hastighet blir sjalue?

 

Skulle gjerne gjort det.. men dette er jo BETA-tråden :) Jo mer vi lider, jo mer brenner de andre i helvette :)

 

Drit i de! De kan få snakke så mye de vil når jeg har fått lasta det ned. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...