Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fått key, men får key already in use?? Hva gjør jeg?

Da må du kontakte kundeservice... Hvor kjøpte du det?

 

Jeg kjøpte det faktisk ikke! Fikk den gratis hos i3D.net. Dessverre er de ute for keys som dere ser, må bare vente!

 

Men er kjipt at jeg får key in use :S Jeg får vel prøve å kontakte selve siden og høre om de kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Har fått key, men får key already in use?? Hva gjør jeg?

Da må du kontakte kundeservice... Hvor kjøpte du det?

 

Jeg kjøpte det faktisk ikke! Fikk den gratis hos i3D.net. Dessverre er de ute for keys som dere ser, må bare vente!

 

Men er kjipt at jeg får key in use :S Jeg får vel prøve å kontakte selve siden og høre om de kan hjelpe meg.

 

Du kan jo prøve å kontakte dem, men hvis de ikke har flere keys så tror jeg ikke de kan gjøre mye for deg...

Lenke til kommentar
SATAN, nÅ gikk psu'n min til h****e :S jaja blir ikke BC 2 denne helgen da :no:

On topic: har det kommet noe patch? er laggen borte?

 

Da er vi 2, så kult :D NOT!!!

Trur jeg bare tester på laptopen jeg :D

 

Dual Core 2.4GHz

9500m GS

3 GB ram

 

Får kanskje ikke spilt, men jeg får testet menyer osv... :D

 

Haha det svir ja. Ser du har samme PSU som jeg "hadde" :p Dårlig kvalitet :ermm:

Lenke til kommentar
SATAN, nÅ gikk psu'n min til h****e :S jaja blir ikke BC 2 denne helgen da :no:

On topic: har det kommet noe patch? er laggen borte?

 

Da er vi 2, så kult :D NOT!!!

Trur jeg bare tester på laptopen jeg :D

 

Dual Core 2.4GHz

9500m GS

3 GB ram

 

Får kanskje ikke spilt, men jeg får testet menyer osv... :D

 

Haha det svir ja. Ser du har samme PSU som jeg "hadde" :p Dårlig kvalitet :ermm:

 

Tror kanskje du mener GPU. Graphics Processing Unit

Lenke til kommentar
Hvis jeg kjøper spillet fra den siden du sa Monday.. hvordan får jeg det da..? Er det sånn som steam eller?

Jepp det er EA sin egen steam aktige greie, betan kan du laste ned som torrent, oppdatere den og skrive inn beta keyen du får ilag med kvitteringen på siden dems

 

Selve spillet vil du få kunne laste ned ifra EA sin download manager på release tenker jeg

Lenke til kommentar
SATAN, nÅ gikk psu'n min til h****e :S jaja blir ikke BC 2 denne helgen da :no:

On topic: har det kommet noe patch? er laggen borte?

 

Da er vi 2, så kult :D NOT!!!

Trur jeg bare tester på laptopen jeg :D

 

Dual Core 2.4GHz

9500m GS

3 GB ram

 

Får kanskje ikke spilt, men jeg får testet menyer osv... :D

 

Haha det svir ja. Ser du har samme PSU som jeg "hadde" :p Dårlig kvalitet :ermm:

 

Tror kanskje du mener GPU. Graphics Processing Unit

 

ehh, nei. Tror han mener PSU(Stømforsyning)

Lenke til kommentar
SATAN, nÅ gikk psu'n min til h****e :S jaja blir ikke BC 2 denne helgen da :no:

On topic: har det kommet noe patch? er laggen borte?

 

Da er vi 2, så kult :D NOT!!!

Trur jeg bare tester på laptopen jeg :D

 

Dual Core 2.4GHz

9500m GS

3 GB ram

 

Får kanskje ikke spilt, men jeg får testet menyer osv... :D

 

Haha det svir ja. Ser du har samme PSU som jeg "hadde" :p Dårlig kvalitet :ermm:

 

Tror kanskje du mener GPU. Graphics Processing Unit

Ehm, PSU er jo strømforsyning? Og den streiker når du kjører den for hardt!

Lenke til kommentar
SATAN, nÅ gikk psu'n min til h****e :S jaja blir ikke BC 2 denne helgen da :no:

On topic: har det kommet noe patch? er laggen borte?

 

Da er vi 2, så kult :D NOT!!!

Trur jeg bare tester på laptopen jeg :D

 

Dual Core 2.4GHz

9500m GS

3 GB ram

 

Får kanskje ikke spilt, men jeg får testet menyer osv... :D

 

Haha det svir ja. Ser du har samme PSU som jeg "hadde" :p Dårlig kvalitet :ermm:

 

Tror kanskje du mener GPU. Graphics Processing Unit

Ehm, PSU er jo strømforsyning? Og den streiker når du kjører den for hardt!

 

PSU min gikk til helvete og det ser ut som hans PSU også gikk til helvete. Siden han skriver at han hadde den. Tror du eller jeg misforstår hverandre. Hvor får du GPU fra?

Lenke til kommentar

Kjøp heller spillet enn å sitte å google deg grønn i trynet etter betanøkler. Er uansett ikke den største opplevelsen å spille betaversjonen. For mange bugs som får en til å daue, og kun et map.

 

Kjørte tanks isted, hvor gassen hadde hengt seg opp. Funka ikke å bremse eller noe.

 

Og styringen på ATV er helt syk, er bare å være såvidt borti høyre/venstre så ligger man 90grader eller mer på kjøreretningen. Styringen på tanks er også bogus. For det første tar det lang tid før den reagerer på input, og for det andre, er bevegelsene treige.

 

Serverbrowsern gjør at spillet kræsjer, men det gjør det vel for alle nå. Skjedde ikke for meg igår.

 

Hender for ofte at jeg ikke ser noen fiende, blir drept, og så ser jeg i replayen at han var der jeg så imot. Et eksempel er at jeg gikk mot et hushjørne og så alle vinduåpninger lett. Jeg så ingen, hørte ingenting, men vips var jeg dau. Om han karen skulle skutt meg, så hadde jeg også sett han, men neida.

Har hatt flere slike episoder hvor man blir drept og skjønner ikke bæret.

 

Og jeg hadde håpet på at de hadde fjernet heli. Heli har ingenting der å gjøre, ettersom man som infateri ikke har noe å skyte tilbake med, annet enn én og annen takmontert rakettsak. Spilte isted hvor en av de gamle helicamper jødene bare hang over spawn, og plukket én etter én. Ønsket er et bakke til bakke FPS.

 

Og så har vi fortsatt det som stadig skjer, at man plutselig starter å bevege seg til en av sidene eller frem eller tilbake i rundt 10 sekunder. Hvordan i pokker har de ikke merket dette selv når de selv har testet spillet, og hvorfor er ikke noe så elementært fiksa før betaen ble sluppet ?

 

Og så har vi reloadbuggen. Altså at den både plutselig begynner med reload, og at man f.eks hadde igjen 2 skudd med sniper, så står det plutselig 0 skudd i magasinet, og så må man selv trykke reload igjen. Er veldig irriterende, og tar lang tid.

 

Og hvorfor kan man ikke se granater som blir kastet mot en ? Det ender bare at man plutselig dauer, og ser at det var en granat som drepte en. Man hører ikke at den lander ved siden av en heller.

Er vel bare å starte å løpe i en eller annen retning, og håpe på at den usynlige granaten ikke er akkurat der :/

 

Og btw, oppgraderingene man har opptjent, dukker ikke opp, før man eventuelt går ut/inn av en server, eller logger av/på igjen. Slike ting bør skje ingame, så man kjapt kan teste ut nye våpen, og at man ser at man har steget i gradene.

 

Håper også som alle andre på flere valg ingame slik som i BF2. Jeg vil kunne gi beskjed om at jeg trenger helse og ammo hvertfall ++

Lenke til kommentar

Serverbrowsern gjør at spillet kræsjer, men det gjør det vel for alle nå. Skjedde ikke for meg igår.

 

Har vel kommet update som fikset det?

 

Hender for ofte at jeg ikke ser noen fiende, blir drept, og så ser jeg i replayen at han var der jeg så imot.

 

Er ikke replay, er real time.

 

Og så har vi fortsatt det som stadig skjer, at man plutselig starter å bevege seg til en av sidene eller frem eller tilbake i rundt 10 sekunder. Hvordan i pokker har de ikke merket dette selv når de selv har testet spillet, og hvorfor er ikke noe så elementært fiksa før betaen ble sluppet ?

 

Det er serveren, høy ping osv. ikke spillet. (tror jeg ihvertfall)

Endret av Mr.BadSmile
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...