JohnRichard Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei! Skulle ha logget trafikken som går gjennom routeren min. Har mulighet til å sette opp en dedikert maskin om nødvendig (som gateway/proxy) foran routeren. Hva anbefales? En Linuxdistro? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvis du har en sterk nok maskin (så den ikke ende med å bli en flaskehals). Kan du sette opp en ClarkConnect server mellom modemet og ruteren din. Skal være mulig å logge alt av trafikk gjennom CC. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Skulle hatt noe som logget realtime båndbredde bruk (bandwith usage). Kjører mrtg mot gateway nå, aner ikke om jeg har satt det opp riktig, men den puller bare hvert 5. minutt. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er ikke 100% sikker da jeg ikke har brukt clarkconnect selv, men det har en web-gui. Så man burde kunne se alt som skjer på pene grafer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå