Gå til innhold

USB probelmer på Acer 5530

Anbefalte innlegg

Sliter med å få HP Colorsmart 4400c til å fungere på laptopn. Den registreres ikke engang når jeg kopler den til pc`n via USB, men alle andre typer minnepenn, kamera, mus...mm funker i USB-porten...skrivren testet opp mot annen skriver, og da er alt ok...må være noe med min laptop, men hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HP Colorsmart 4400c er på når du har koblet den til UBS-en? Du kan prøve gå inn på "Device Manager" sjå om det er ein driver feil der med gult "ikon"

Det skal ikkje vere nokon grunn for at den ikkje kjem opp, har du prøvd og startet instalasjonen av driveren når usb er inni?

Lenke til kommentar
HP Colorsmart 4400c er på når du har koblet den til UBS-en? Du kan prøve gå inn på "Device Manager" sjå om det er ein driver feil der med gult "ikon"

Det skal ikkje vere nokon grunn for at den ikkje kjem opp, har du prøvd og startet instalasjonen av driveren når usb er inni?

Funker ikke dette heller. Lasta ned Windows 7 driver fra HP og USB-driver fra HP, men skriveren reagere ikke. Kopler jeg skriveren til stasjonære så fungerer den....Hva er det med dennen laptopen som gjør at den ikke skriver ut...????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...