YNWA96 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 V 21.006 er nå tilgjengelig. Lenke til kommentar
leokel Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) V 21.006 er nå tilgjengelig. Fikk melding søndags mårra(17januar)om å oppdatere sofware. Gjorde så... endte opp med at alle bildene mine blei slettet og videoene. Mobilen blei treg, hang seg og sugde mobilen fri for strøm. Måtte lade den 3 ganger på ett døgn. Mobil slo seg av og fikk ikkje slått den på igjen. Måtte ta ut batteriet. Leverte mobilen inn mandag (18januar) til bakke elektronikk her i Sandefjord. Da jeg kom hjem søndag 24(januar) og fikk testet mobilen (hadde vært nordpå ei uke. Så samboer hadde hentet den) Var symptonene akkurat di samme som før jeg leverte inn mobil til service! Mandag 25januar leverte jeg inn mobilen på nytt igjen. Denne gangen må di sende mobilen til Drammen for å fikse den. Estimert vente tid 14dager Fuglene vite ka slags oppdatering eg fikk, men helt god var den nok ikkje. Kan til opplysning nevne at broren min har lik mobil (nokia n86) Det skjedde ikkje noe med hans mobil når han oppdaterte nyeste software. Endret 5. mars 2010 av leokel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå