Fhreed Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er det mulig å ta sesjonen om igjen? Teori testen osv? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 antagelig ikke, men ring VPV på 03003 og hør med dem. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er det mulig å ta sesjonen om igjen? Teori testen osv? Når jeg var der fikk vi vite at det ikke var mulig. Hvordan det? gjorde du det dårligere på testen for å få det til å se mer uegnett ut til å gå inn? (nei dette er ikke ment som en moralpreken selv om det høres slik ut) Lenke til kommentar
Fhreed Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Er det mulig å ta sesjonen om igjen? Teori testen osv? Når jeg var der fikk vi vite at det ikke var mulig. Hvordan det? gjorde du det dårligere på testen for å få det til å se mer uegnett ut til å gå inn? (nei dette er ikke ment som en moralpreken selv om det høres slik ut) Fikk 4 på teori testen. vet at jeg kunne gjøre det bedre. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ja, jeg står vel egentlig fortsatt litt på mitt, men du kan jo ringe inn å spørre, verste som skjer er at du får: "Nei beklager det går ikke." Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Fikk 4 på teori testen. vet at jeg kunne gjøre det bedre. hvorfor gjorde du det ikke bedre da? Lenke til kommentar
Fhreed Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Fikk 4 på teori testen. vet at jeg kunne gjøre det bedre. hvorfor gjorde du det ikke bedre da? Lite søvn dagen før, plus at jeg ikke hadde spist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå