Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

problem med jenta

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

hun sier hun vill ta livet sitt men hun kommer ikke til å gjøre d og hun vil at jeg skal finne ut hvorfor hunn har sakt at hun har fortalt hvorfor hun ikke tar livet sitt og gitt meg hint og det hun sa var

jeg er rett og slett for ... til å drepe meg

og hintet: noe med fremtiden. så hva er det hun mener jeg trenger virkelig hjelp jeg elsker henne så høyt at jeg kan gjøre hva som helst for henne.

La meg bare få prøve å forstå hva du egentlig vil fram til i quoten.

Slik jeg forstod det, tolket det.

Hun vil ta livet sitt, men hun kommer ikke til å gjøre det og hun vil at du skal finne ut hvorfor hun ikke skal/vil ta livet sitt?

Hvis det stemmer så lykke til...
:eek:

Rimlig sikker på at damen din heller ikke vet svaret.

Edit:

Er visst i det kritiske hjørne idag. Beklager hvis det jeg skrev var ble tolket på en negativ måte, mener bare at du bør finne deg en annen dame, som er mer moden enn henne. No offence.

Endret av Léon_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest anonym med problemer(fra brevet)

MEN JEG ER IKKE EN KALHJERTLIG PERSON OG JEG ELSKER HENNE SÅ HØYT HVIS DET BETYR AT JEG ER EN TØFFEL SÅ FÅR D VÆRE DA FÅR JEG VÆRE EN TØFFEL OG DET ER IKKE DET AT JEG MÅ VÆRE MED NOE FOR HADDE DET vært d så hadde d ikke vert noe problem for det er mange jenter som jeg har sjangsen til å bli i lag med hvis jeg vill men det som er saken er at jeg elsker henne og hun er det eneste som betyr noe her i livet jeg vil ikke ha noen andre enn henne så derfor trenger jeg hjelp med denne gåten for hun sier at hvis jeg klarer å løse den gåten så vet hun at jeg elsker henne og da sier hun at hun elsker meg mye mer en det hun gjør nå det er veldig komplisert men det er henne jeg vil ha og jeg setter pris på all den hjelpen jeg kan få.

Lenke til kommentar
MEN JEG ER IKKE EN KALHJERTLIG PERSON OG JEG ELSKER HENNE SÅ HØYT HVIS DET BETYR AT JEG ER EN TØFFEL SÅ FÅR D VÆRE DA FÅR JEG VÆRE EN TØFFEL OG DET ER IKKE DET AT JEG MÅ VÆRE MED NOE FOR HADDE DET vært d så hadde d ikke vert noe problem for det er mange jenter som jeg har sjangsen til å bli i lag med hvis jeg vill men det som er saken er at jeg elsker henne og hun er det eneste som betyr noe her i livet jeg vil ikke ha noen andre enn henne så derfor trenger jeg hjelp med denne gåten for hun sier at hvis jeg klarer å løse den gåten så vet hun at jeg elsker henne og da sier hun at hun elsker meg mye mer en det hun gjør nå det er veldig komplisert men det er henne jeg vil ha og jeg setter pris på all den hjelpen jeg kan få.

Som sagt, ikke skrik. Det er høyst unødvendig. Og du sier du har mulighet til å få mange andre jenter? Det får meg bare til å lure enda mer på hvorfor pokker du holder fast på dette utro kvinnemennesket som garantert kommer til å svikte en gang til. Jeg skjønner nå at du er fortapt, og hvis du tilgir henne nå (noe jeg ser at du er i ferd med å gjøre, hvis du ikke allerede har gjort det) så kan det skje igjen med deg, og så er vi i gang igjen. Det beste for deg er nok å kvitte deg med henne og starte helt på nytt. Det er mange fisk i havet. Kanskje jeg er en mer kaldhjertig person enn det du er, men jeg er i hvert fall realist.

Lenke til kommentar

Du er ung , mangler livserfaring. Du møter en jenta som du sier du elsker og ønsker å dele resten av ditt liv med. Er akkurat som i filmer og hva alle tenker. Hun har vært utro , hun går bak ryggen på deg , lyver til deg , spiller på dine følelser og lurer deg. Du er forelsket i henne og det gjør deg blind. Du ser ikke at hun utnytter deg.

Det er hun som har dritet seg ut her. Så gir hun deg en gåte som du må løse for at dere skal bli sammen igjen. Ser du ikke hvor utrolig idiotisk dette er ? Du har bare en ting å gjøre å komme deg langt unna denne dama. Hun vet dine svakheter og utnytter deg på dem.

Så må du lærer deg at er man en gang utro . Ja så skjer det igjen ;) Hvertfall når hun har vært på eksen. Det er best at du starter å leite mer i havet. Så vill du finne ut at det er faktisk mange flere bedre damer enn henne der ute . Tilgir du henne , så vet hun at hun vil få deg til å tilgi noe ved en annen gang .

Lenke til kommentar

Det er forskjell på det å være varmhjertelig og intilligent

Det er forskjell på det å være tøffel og å respektere kjæresten

Det er forskjell på det å være forelsket og blind

Det er forskjell på det å elske og å tenke fornuftig

Trist, men det mange sier her er faktisk ikke tull.

Du er rimelig fucke`d up om du går tilbake til denne jenta :ermm:

Sperr opp øynene og ta ting med i perspektivet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...