Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

problem med jenta

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest anonym med problemer

Hei jeg har et problem jeg har vert i et langvari forhold men hun var utro og så fant jeg ut av d og slo opp med henne men jeg elsker henne så høyt og nu har jeg sjanges igjenn å bli i lag med henne men hun vill jeg skal finne ut av en ting først og det er.

hun sier hun vill ta livet sitt men hun kommer ikke til å gjøre d og hun vil at jeg skal finne ut hvorfor hunn har sakt at hun har fortalt hvorfor hun ikke tar livet sitt og gitt meg hint og det hun sa var

jeg er rett og slett for ... til å drepe meg

og hintet: noe med fremtiden. så hva er det hun mener jeg trenger virkelig hjelp jeg elsker henne så høyt at jeg kan gjøre hva som helst for henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst:

Hvor gamle er dere? Ut i fra hva du skriver, så virker det ikke som dere er så gamle.

Du skriver litt utydelig og lite sammenhengende, så det er vanskelig å tolke alt av hva du skriver her.

Det at jenta truer med å ta sitt eget liv, det skal du ikke ta alvorlig. En person som er villig til å ta sitt eget liv forteller det i 99% av tilfellene ikke til noen. Man vil da bare merke at personen sklir mer og mer ut av hverdagen og blir mer usynlig for andre.

Det at denne jenta bruker dette som en slags "trussel" synes jeg rett og slett er veldig dårlig gjort av henne. Hun må forstå at slike utspill kan være veldig alvorlig og man skal aldri "tulle" med sånt.

Så med andre ord; dette er bare noe hun sier, men som hun aldri kommer til å gjennomføre.

Du nevner noe med å drepe deg? Er dette seriøse og alvorlige trusler? Om dette er alvorlige trusler, så foreslår jeg at du tar kontakt med noen voksne. Det å true med å drepe noen er faktisk svært alvorlig og kan få store kosekvenser for denne jenta.

Hva oppnår hun med å drepe deg? Jeg tar det ikke særlig alvorlig og ser på det som tomprat, men det at hun sier det er alvorlig nok i seg selv.

Hvorfor elsker du denne jenta?

Hun tuller om å ta sitt eget liv og truer med å drepe deg?

For meg virker det rett og slett som at hun spiller på dine følelser og utnytter det til det fulle. Det er hun som har vært utro, men hun snur det rundt med trussler slik du er den som blir redd for henne og ikke omvendt.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Dette var litt sånn tre nøtter til askepott, for fjortisser med punktumproblemer.

Hva slags gåte er det du har fått, egentlig? Jeg tok den i hvertfall ikke.

Noe jeg allikevel skjønte, er at du burde holde deg langt unna denne jenta. Jenter som truer med å begå selvmord og sånt, er ikke veldig positive greier. Finn en som er litt mer stabil, så skal du se at livet blir mye enklere :)

Endret av Miamor
Lenke til kommentar
Gjest anonym med problemer(fra brevet)
Hei jeg har et problem jeg har vert i et langvari forhold men hun var utro og så fant jeg ut av d og slo opp med henne men jeg elsker henne så høyt og nu har jeg sjanges igjenn å bli i lag med henne men hun vill jeg skal finne ut av en ting først og det er.

hun sier hun vill ta livet sitt men hun kommer ikke til å gjøre d og hun vil at jeg skal finne ut hvorfor hunn har sakt at hun har fortalt hvorfor hun ikke tar livet sitt og gitt meg hint og det hun sa var

og hintet: noe med fremtiden. så hva er det hun mener jeg trenger virkelig hjelp jeg elsker henne så høyt at jeg kan gjøre hva som helst for henne.

OK JEG ER 19 OG HUN ER 19.

GRUNNEN TIL AT DET ER SAMMENHENGENDE ER FORI JEG HAR LESE OG SKRIVEVANSKER.

okei hun har ikke truet med å drepe meg

men hun har laget en gåte som jeg må finne ut va er.

det er hun sa at hun skulle ta livet sitt men hun komm ikke til å gjøre det. og hvorfor hun ikke kom til å gjøre d har hun sakt til meg for lenge lenge siden. så hun sier hvis jeg klarer å huske hva det var så var det en større sjangs for at hun skulle ta meg tilbake.

gåten : jeg er rett og slett for ...... til å drepe meg skjøl.

altså der det er ... er hva jeg må finne ut og grunnen til .... og hun ga meg et hint det var at det var noe med fremtiden

Lenke til kommentar

Hun var utro, og du må løse en gåte for at hun skal bli sammen med deg igjen?

Ser ikke logikken i det, i det heel tatt.

Uansett er det deg hun har sagt det til, og ingen (?) her er tankelesere, og kan finne utav noe slikt.

Mulig det skal stå "dum, bitchy, drittsekk, idiot, tåpelig" eller liknende inni der? :)

Lenke til kommentar

Så dere er begge 19 år gamle. Hun har vært utro og du må løse en gåte for at dere to skal bli sammen igjen? :hmm:

Seriøst trådstarter, hold deg vekke fra denne jenta. Hun virker ikke så veldig oppegående når det er du som må løse en "gåte" for at dere skal bli et kjærestepar igjen.

Gåten er heller hvorfor hun var utro mot deg og om du kan stole på henne igjen.

Be hun drite og dra i den gåten hennes, så kan du be henne svare på dine spørsmål :) Mitt forslag.

Lenke til kommentar
Hun er for glad i deg til og drepe seg selv.

Haha. Værste er sikkert at dette skal være løsningen.

Dette gjelder jo forsåvidt alle som er glad i noen. Hun er jo ikke noe superunntak om dette er løsningen!

Ikke ment som krenkende, men er hun oppegående mentalt? Går hun på noen medisiner eller har sosiale problemer ellers?

Lenke til kommentar

det er hun sa at hun skulle ta livet sitt men hun komm ikke til å gjøre det. og hvorfor hun ikke kom til å gjøre d har hun sakt til meg for lenge lenge siden. så hun sier hvis jeg klarer å huske hva det var så var det en større sjangs for at hun skulle ta meg tilbake.

altså der det er ... er hva jeg må finne ut og grunnen til .... og hun ga meg et hint det var at det var noe med fremtiden

grunnen til hun var utro er fordi hun forsatt har følelsa for eksen sin så hun lå med eksen ja foresten eksen er bare 17 år men hun har følelsa for oss begge men ja det er veldig komplisert . men jeg håper jeg kan løse den gåten ivertfall fordi jeg vill ikke ha noen andre en my love of my life.

hvis noe vil så bare skriv forslag til gåten

Lenke til kommentar

grunnen til hun var utro er fordi hun forsatt har følelsa for eksen sin så hun lå med eksen ja foresten eksen er bare 17 år men hun har følelsa for oss begge men ja det er veldig komplisert . men jeg håper jeg kan løse den gåten ivertfall fordi jeg vill ikke ha noen andre en my love of my life.

hvis noe vil så bare skriv forslag til gåten

for å si det sånn det er ikke for at hun er glad i meg eller jeg er glad i henner det er noe anet men hva?

og husk hvis man vairkelig elsker noen da er kjerligheten sterk uansett hva som skjer

Lenke til kommentar

Rolig med quoting da.

For å svare på spm. Dama de høres ikke helt god ut i hodet, komme med slike utsagn og den klassiske "selvmord klisjén".

Har ikke noe gode råd desverre. Eller kom over henne og finn deg en ny dame.

Tror ærlig talt ikke at jeg har hørt om en slik situasjon hvor damen sier til "Løs gåten, ellers kommer jeg ikke tilbake til deg." *Riste på hodet*

Og forøvrig nokså lattelig "gåte".

lese og skrivevanker er det minste problemet ditt virker det som, mangel på baller og selvrespekt derimot......

Sant nok. Han er vel en tøffel.

Endret av Léon_
Lenke til kommentar

TØFFEL ER JEG IKKE. JEG ER MER EN PERSON SOM IKKE LIKER Å MISTE NOE GODT

DET SOM VAR DOMT MED DET HELE AT VI VAR JO FORLOVET OG SÅ SKJEDDE ALT DET HER SÅ NÅ VIL JEG BARE FINNE SVAR PÅ GÅTEN

Lenke til kommentar

DET SOM VAR DOMT MED DET HELE AT VI VAR JO FORLOVET OG SÅ SKJEDDE ALT DET HER SÅ NÅ VIL JEG BARE FINNE SVAR PÅ GÅTEN

En dame som knuller eksen sin er ikke noe godt kjære deg :)

Gåten får du fint løse selv. Det er du som kjenner henne best av oss her inne, og du kan ikke kreve med CAPS LOCK at vi skal løse gåten for deg.

Forlovet også.. for noen er det virkelig ikke håp. Beklager altså, men dette lukter troll.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke å rope, vi klarer å lese (så godt det lar seg gjøre, utrolig nok). Men ærlig talt, er dette fruentimmeret noe å samle på? Du bør seriøst finne deg noen andre og la henne dra dit peppern gror. Jeg ser også helt klare tøffeltendenser, og hvis du godtar at du skal løse denne "gåten" for at du skal fortjene henne, ja da er du en ordentlig tøffel som ikke fortjener bedre. Hadde det vært meg i denne situasjonen hadde jeg gjort det slutt uten å si et eneste ord til henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...