Nohcho Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hei, jeg har en liten framføring i morgen i norsk. Oppgaven min er å tolke og fortelle synspunktet, meningen med noen bilder. Og så skal de knyttes til Wergelands syn på bla religion. Her må jeg ha hjelp av en som er dritt god i norsk. Bildene ligger her: http://www.lokus.no/?marketplaceId=1140377...NodeId=11801609 Bilde 4,5 og 6 fra toppen. (To bilder ved siden av hverandre er et bilde). Vær så snill å hjelp meg. Jeg klarer ikke en drittt Takk på forhånd!!! Lenke til kommentar
Bedhead Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 jeg skjønte ikke helt hva det er du trenger hjelp til? Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg kan ikke hjelpe deg å tolker bildene, det får du gjøre selv. Men jeg kan gi deg noen råd. Jeg har selv god erfaring med egentlig bare skrive masse vrøvl, gi inntrykk av du skjønner alt. Bruk faguttrykk som du sikkert har lært hvis du har fulgt med i timen, hvis du ikke bruker det får du sannsynligvis ikke bedre enn 4. Ser nå at du framføring skulle være idag Hvordan gikk det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå