Gjest Håpløs_gutt Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det kiler litt i magen; hvis en jevnaldrende jente jeg ikke kjenner så godt, men har snakket litt løst og fast med, tegner små hjerter på lapper til meg, er det noe håp da? Jeg har litt vanskelig for å tolke, selv om jeg føler meg veldig tiltrukket av henne sitter jeg med følelsen av at jeg bare er en innbilsk 24-åring :S. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hun liker deg i hvert fall på et eller annet plan. Er det i forbindelse med generell beskjedskriving hun tegner hjerter, eller er det små lapper med bare hjerte på? Hvis det er det siste, så vil hun nok ganske sikkert bli bedre kjent med deg. Lenke til kommentar
Gjest håpløs_gutt Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hun liker deg i hvert fall på et eller annet plan. Er det i forbindelse med generell beskjedskriving hun tegner hjerter, eller er det små lapper med bare hjerte på? Hvis det er det siste, så vil hun nok ganske sikkert bli bedre kjent med deg. Egentlig det første, ikke spesielt viktige beskjeder, men med 2-3 ekstra hjerter strødd over Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hjerter på lapper og du er 24? Hvor gammel er hun, 15? Lenke til kommentar
Gjest håpløs_gutt Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hjerter på lapper og du er 24?Hvor gammel er hun, 15? Hvis du ser i det første innlegget mitt: jevnaldrende. Bare glem hele greia, er sikkert ingenting likevel. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Visst du tenker slik så blir det sånn! Du har ingen ting å tape, go for it! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Du kan jo nevne for henne at du synes det er veldig koselig å få lapper fra henne med hjerter på... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Du kan jo sende lapp; "vil du være shæresten min? " Det hadde vært så søtt Men ja som noen over her sa, go for it! Absolutt ingenting å tape Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Selvfølgelig er det håp. Lapper med hjerter på fra ei du ikke kjenner så godt? Her er det bare å sveive inn for hun her sitter godt på kroken allerede. lykke til Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Send lapper med nakenbilde av deg selv tilbake! Edit: Kom brått på at folk flest ikke går rundt med nakenbilde av seg selv. Du får tegne deg selv naken! Endret 27. januar 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
Gjest Håpløs_gutt Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hmm, vanskelig dette... Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hmm, vanskelig dette... Egentlig ikke, dah! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Begynn med å sende lapper tilbake og se hva som skjer! Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 "Er du glad for å se meg eller var de hjertene der fra før av?" Problem solved go fuck. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Send lapper med nakenbilde av deg selv tilbake! Edit: Kom brått på at folk flest ikke går rundt med nakenbilde av seg selv. Du får tegne deg selv naken! Hahaha, selveid er veleid? At hu tegner hjerter til deg kan da ikke være noe negativt ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå