Hawtz Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hei, Jeg går VG3 og holder på med særemnet mitt. I den grunn lurte jeg på om jeg kunne få noen innspill på innledningen min av analysen, og om dere synes det gir et bra gunnlag for videre skriving. Alt av informasjon ihht til problemstilling finner du i dokumentet, så jeg ser ikke nødvendigheten med å skrive så mye her. Laster det opp i et dokument, for jeg vil ikke ha noen problemer med plagiat på ITSL Endret 28. januar 2010 av Hawtz Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Dette virker veldig bra. Jeg er spent på å lese resten, og jeg håper at jeg får lov til det når den tid kommer Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) UPDATE: Nå er jeg kommet et lite stykke nærmere på vei. Vad tycks? Endret 28. januar 2010 av Hawtz Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Alt jeg har å si er at du bør fortsette i samme retning. Jeg synes ihvertfall det er knallbra hittil. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Ja, både og. Jeg forandret noen steder av hva jeg hadde skrevet og nå har jeg også kommet litt lengre. Sliter litt med å komme på en bra formulert konklusjon, men David Fincher-delen på slutten er begynnelsen i alle fall. Så her er da versjon 3: Endret 28. januar 2010 av Hawtz Lenke til kommentar
Lizaurus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 har du slettet dokumentet? Kan du i så fall laste det opp på nytt igjen? Vil veldig gjerne se den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå